Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Du vet att knappen är handbroms? Då spelar det ingen roll om du har ABS eller inte.
Nej jag har långt om länge fått reda på det också (funkade i SA så jag har tyvärr inte varit uppmärksam, men det spelar ingen roll - jag har tillräckligt med argument ändå), men bilen flyger hit o dit som en vante även om jag använder triggern.
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Eftersom jag är en av dom som verkligen älskar bilfysiken i Gta IV så fattar jag inte alls vad du snackar om egentligen, men med tanke på hur du beskriver din körning så verkar du ju inte kunna köra bil i Gta IV för fem öre

Nej, det kan ligga något i det också

Det går ju åt helvete hela tiden så det är en möjlighet, men jag är en fena på de tidigare spelen så viss rätt att klaga tycker jag mig ha.
Citat:
Ursprungligen postat av Nigeralia
Jaha, han menar när den utspelar sig. Fick för mig först att han syftade på året för lanseringen
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Bilarna var stundtals lite väl svampiga i fjädringen i Gta IV, till exempel Sultan RS. Visst, den hade såklart bättre väghållning, men knappast den väghållning man kan förvänta sig av en rallybil. Tycker att de kan behålla fysiken till muskelbilarna då de i verkligheten gungar ganska ordentligt, och tajta till fjädringen ju nyare och sportigare bilarna är.
Jag är absolut beredd att hålla med dig. Voodoo (minns inte om just Voodoo var med i IV men bilar av liknande kaliber) och dem där tyngre bilarna funkar ju med den fysiken. Men inte nyare taxibilar och lätta sportbilar!