2012-12-08, 13:19
Medlem
Hoeglunds avatar
Citat:

Skulle inte beställa ifrån SIBA om så spelet kostade 50 spänn på releasedagen. Jag hatar Fabian.

Word. Den där jävla reklamen får mig att aldrig sätta min fot på siba igen.
2012-12-08, 14:56
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoeglund
Word. Den där jävla reklamen får mig att aldrig sätta min fot på siba igen.
Stor risk att Siba kk:ar innan relasen.

Någon som beställt releasedags spel från spelbutiken? Har bara köpt redan släppta och aldrig haft problem.

Det med att kartan är upplåst från början tycker jag är väldigt bra t.ex nu när jag ska spela IV efter ny installation så kan man bara köra runt i en del, o jag orkar inte göra om alla uppdrag. Jag vet att det finns nedladdningsbara sparfiler.
2012-12-08, 16:23
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku

Någon som beställt releasedags spel från spelbutiken? Har bara köpt redan släppta och aldrig haft problem.

Det med att kartan är upplåst från början tycker jag är väldigt bra t.ex nu när jag ska spela IV efter ny installation så kan man bara köra runt i en del, o jag orkar inte göra om alla uppdrag. Jag vet att det finns nedladdningsbara sparfiler.
har det sagts att det kommer vara så ?

jag tycker det har varit svin dåligt innan, ibland kan man ju få lite ryck och installerar något av spelen, inte kul att få militären efter sig bara för man inte vill hålla sig inom gränserna :/
2012-12-08, 16:31
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
har det sagts att det kommer vara så ?

jag tycker det har varit svin dåligt innan, ibland kan man ju få lite ryck och installerar något av spelen, inte kul att få militären efter sig bara för man inte vill hålla sig inom gränserna :/
Om du menar att kartan är upplåst så är det så
2012-12-08, 17:43
Medlem
ikeross avatar
Jag är en av dem som tycker att GTA V inte ska ha allt för bra grafik.
2012-12-08, 17:55
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikeros
Varför inte?

För mig gör det absolut inget om det är bra grafik bara inte spelkänslan blir lidande, som t.ex långa laddningstider "laggig" och dålig story för de lagt för mycket tid på grafik istället.
2012-12-08, 17:57
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Varför ska inte GTA V ha bra grafik?? Tycker själv inte att grafiken är så avgörande men det är ju alltid trevligt med bra grafik. Men bra grafik betyder absolut inte att det blir ett roligare och bättre spel. Själv tycker jag att GTA IV är sjukt mycket snyggare än GTA SA. GTA SA våldtar helt ärligt GTA IV när det kommer till spelglädje och story.

Vad skulle flashback tycka om man typ skulle kunna ladda ner appar till sin fruitphone? Typ var easter eggs och annan skit ligger?? Jag tycker att det skulle vara magiskt. Sen hoppas jag att man kan synka mitt spotify konto till fruitphonen så man kan lyssna på sin egna playlists när man cruisar runt på väggarna.

2012-12-08, 18:11
Medlem
Selathors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku

Jag förbeställde Borderlands 2 i från Spelbutiken.se och jag fick spelet cirka 7-8 dagar EFTER release. När jag skickade ett mail och frågade vad fan dom sysslade med så fick jag två olika svar:

1. Det var pga att dom hade gjort om sin hemsida så att en del beställningar blev fel etc.

2. Det var postens fel, för att ändringen av deras hemsida skulle inte påverka.

Dom två svaren fick jag i ett och samma mail...

Aldrig haft några problem med att beställa spel som redan varit ute ett tag, men kommer personligen aldrig mer att förbeställa från dom då jag har läst och hört att det tydligen inte är allt för ovanligt att dom fuckar till det vid release.
2012-12-08, 18:18
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

Varför inte?

Jag är tyvärr en grafiknörd eller vad man ska säga, klarar verkligen inte av äldre spel och vill alltid ha bästa möjliga grafik, speciellt i ett Gta spel som utspelar sig i städer som ska efterlikna riktiga städer
2012-12-08, 22:21
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Vad skulle flashback tycka om man typ skulle kunna ladda ner appar till sin fruitphone? Typ var easter eggs och annan skit ligger?? Jag tycker att det skulle vara magiskt. Sen hoppas jag att man kan synka mitt spotify konto till fruitphonen så man kan lyssna på sin egna playlists när man cruisar runt på väggarna.

Nej.

Om man lyssnar på egen musik när man spelar GTA så försvinner ju halva känslan.
2012-12-08, 22:32
Medlem
Flaskpost23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Nej.

Varför skulle känslan försvinna? Det är ju bara störande när man måste switcha till en bättre radiokanal?
2012-12-08, 22:33
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Nej.

Tycker om radiokanalerna men de blir lite nojsiga och störande ibland och då skulle det vara skönt med lite egen vald musik tycker jag bara. Sen borde det inte vara en omöjlig sak att fixa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in