Det är inte omöjligt, hoppas på några nya nyheter, inte som dom andra "exklusiva" grejerna vissa tidningar har fått fram. Allt var ju bara samma som vi redan fått veta...
I trailern när man ser Trevor så finns det en skylt bakom där det står pisswasser.
Scenen där mer ser en pundare som är påverkad och två stycken lodare som slåss.
Kan detta stället vara som den lilla staden i red dead där det är helt laglöst?
Tänkte först på Blackwater men det stället heter thiefs Landing.
Bara en tanke. Hade varit kul med ett sånt ställe.
Sitter och lyssnar på Stevie Wonder - Skeletons (Låten från trailer 2) på repeat och lirar GTA IV. Helvete alltså, GTA V kommer bli helt galet.
Mh.... det blir nog att införskaffa en riktigt bra tv, PS3 och GTA V givetvis.
Jag ser verkligen fram emot det, jag gillar verkligen att det är så pittoreskt till skillnad från GTA IV.
Ska bli vackert !!
"Debunking the GTA V Rumors"..ska vi gissa att dom tar upp gamla rykten som vi nu redan fått svaret på? IGN har verkligen inte levererat än så länge. Dom har fått så pass mycket tid med Rockstar och ändå inte gett oss någon direkt ny info. Ikväll är det fan upp till bevis.
"Debunking the GTA V Rumors"..ska vi gissa att dom tar upp gamla rykten som vi nu redan fått svaret på? IGN har verkligen inte levererat än så länge. Dom har fått så pass mycket tid med Rockstar och ändå inte gett oss någon direkt ny info. Ikväll är det fan upp till bevis.
Spelet kommer alltså vara större än San Andreas, GTA IV och Red Dead Redemption tillsammans? Det är brutalt jävla stort! Tycker Red Dead Redemption är helt gigantiskt bara det.
Tycker grafiken är skön men bryr mig inte så mycket om den eftersom jag vet Rockstar kommer ha bra gameplay!
+ till dig, jag instämmer, varför är det så många som springer på grafik det första dom gör? tycker det är bra grafik som den är finns inget och klaga på