Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Nåja, back on track. GTA V, tror ni att det kommer att finnas mycket olika faror i haven bortsett från hajar?
Mja, kan inte direkt komma på några större faror än just hajar, brännmaneter kanske?
Krokodiler kanske kommer att finnas med beroende på hur klimatet ser ut
Förhoppningsvis så kommer det inte att finnas för mycket av just farliga djur, både på land och i vatten.
Körde igenom Far Cry 3 förut och det blev ju stört irriterande emellanåt av alla hajar som gick till attack så fort man hoppade ner i vattnet, jag ser gärna att det kommer att finnas rovdjur av alla slag så länge det inte blir ett irritationsmoment
Citat:
Ursprungligen postat av javenne
Nej. Att hamna i vattnet är tråkigt som det är i spel i allmänhet och i alla GTA-spel i synnerhet. Ska man behöva akta sig från massa djur och skit nu också?

Först vill "ni" ha djur och nu vill "ni" inte ha djur om de är farliga, hur ska "ni" ha det?
Fast jag kan hålla med till viss del, vattnet har väl alltid vart mer eller mindre ointressant i Gta-spelen, även om man kunde dyka i San Andreas så blev det ju aldrig något man gjorde för att det var roligt utan mest för att leta efter Oysters
Skillnaden nu är ju att det är sagt att vattnet kommer att vara en mycket större levande del i Gta V med hajar, dykardräkter och ubåtar som man kan utforska med, bara jag som tror att vi kommer att få se ett Titanic-easteregg på havsbotten?
Det kommer antingen bli en succé eller en flopp, jag börjar bli lite tveksam till om det inte kommer att dras mot andra alternativet
Citat:
Ursprungligen postat av floetok
Hörde att Karl Jonsson, den "Stora röken" och resten av gänget från San Andreas, inte kommer vara med i detta spel. Trist...
För övrigt så ser grafiken ut som en hög koskit. Får hoppas att spelet är bättre än vad det ser ut att vara.
Det stämmer, eftersom det spelet inte hör till "HD-eran" som det är sagt.
DU ser ut som en hög koskit