2012-11-20, 17:44
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Hur lång tid tror ni det kan komma att ta att åka igenom hela Los Santos från ände till ände med en medioker bil? Vore kul om någon har tidigare erfarenheter utav distansen i SA, RDR och IV. Sen får man även tänka på + room to spare.

Jag har fortfarande inte greppat det. Det måste fan ta en timme och cykla igenom hela skiten, fyfan vad sjukt.

Tar nog 5 min IRL.
2012-11-20, 18:16
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Tar nog 5 min IRL.

Med tanke på att dom skrev förut att när dom fick se demot på Rockstar så tog det 15 minuter från MITTEN av Los Santos ut till vildmarken. Så jag skulle nog säga minst 30 minuter hela kartan.
2012-11-20, 18:47
Medlem
Dimaks avatar
http://www.pcgamer.com/2012/11/19/gta-5-pc-version-merely-up-for-consideration-says-rockstars-dan-houser/
2012-11-20, 20:55
Medlem
slasktratten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab
Tycker det är kul att det kommer finnas med vissa karaktärer från IV i spelet, lite nostalgisk känsla sådär. Hoppas även på vissa referenser till de gamla karaktärerna från GTA III-eran, i form av easter eggs och liknande.
Vilka från fyran tror och hoppas ni kommer tillbaks? Jag tänkte direkt på Packie.
Bögen Tony och Yusuf Amir känns också som två potentiella kandidater.
Lil Jacob och badman
2012-11-20, 21:04
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten123
Lil Jacob och badman

Haha, Badman hade jag helt glömt bort, känns dock 100% säkert att Lil Jacob kommer att finnas med på ett hörn i Gta V
mogs avatar

Moderatormeddelande

Postat av mog 2012-11-20, 21:25
Medlem
Nu räcker det fanimig!
Från och med nu kommer samtliga som sitter och roar sig med att gissa releasedatum få varningar och en skarp uppmaning att söka er till sidor bättre lämpade för er mentala nivå.

Och ert satans tjat om PC versionen verkligen kommer eller inte och allt annat off-topic trams här i tråden tar slut nu!! Annars kan ni se framemot varningar eller bli avstängda.

//Mod
Senast redigerad av mog 2012-11-20 kl. 21:29.
2012-11-20, 21:30
Medlem
slasktratten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Haha, Badman hade jag helt glömt bort, känns dock 100% säkert att Lil Jacob kommer att finnas med på ett hörn i Gta V
Man kan alltid hoppas
2012-11-20, 22:04
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten123
Man kan alltid hoppas

Känner bara på mig att Little Jacob kommer att komma tillbaka i Gta V, han måste!

För han dog aldrig eller hur? haha
2012-11-20, 22:21
Medlem
Kickexs avatar
Är det bara jag som tycker att Franklin och Michael skulle ha bytt namn med varandra?
Jag tycker att Michael ser mer ut som en Franklin...
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab
Tycker det är kul att det kommer finnas med vissa karaktärer från IV i spelet, lite nostalgisk känsla sådär. Hoppas även på vissa referenser till de gamla karaktärerna från GTA III-eran, i form av easter eggs och liknande.
Vilka från fyran tror och hoppas ni kommer tillbaks? Jag tänkte direkt på Packie.
Bögen Tony och Yusuf Amir känns också som två potentiella kandidater.
Jag konstaterade att Jacob är en möjlig kandidat ett par sidor bak i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av x-C
Det roligaste uppdraget i gta iv var ju när man rånade en bank, om inte det ända roliga. Hoppas dem lägger mycket krut på uppdragen.
Det var extra kul att ringa efter backup med Dwayne's gubbar under rånets gång.
Citat:
Nein.
Bra det.
Han var chill.
Jag diggade hur han rökte på som fan i bilen
2012-11-20, 22:37
Medlem
slasktratten123s avatar
Citat:
Känner bara på mig att Little Jacob kommer att komma tillbaka i Gta V, han måste!

Han och badman överlevde
2012-11-20, 23:16
Medlem
Kikus avatar
Citat:

Har skummat igenom GI artikel men kan inte hitta vart det står om de gamla karaktärernas comeback? kan någon citera eller säga vilken sida?
2012-11-20, 23:28
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Har skummat igenom GI artikel men kan inte hitta vart det står om de gamla karaktärernas comeback? kan någon citera eller säga vilken sida?
Det står i IGNs "Gta Blowout" orkar inte fixa länk nu men googla det!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in