2012-12-08, 22:55
Bannlyst
Jag är en av dem som tycker att GTAV ska ha skitfet grafik!
Senast redigerad av buskar 2012-12-08 kl. 23:08.
2012-12-08, 22:56
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Selathor
Jag förbeställde Borderlands 2 i från Spelbutiken.se och jag fick spelet cirka 7-8 dagar EFTER release. När jag skickade ett mail och frågade vad fan dom sysslade med så fick jag två olika svar:

1. Det var pga att dom hade gjort om sin hemsida så att en del beställningar blev fel etc.

2. Det var postens fel, för att ändringen av deras hemsida skulle inte påverka.

Dom två svaren fick jag i ett och samma mail...

Aldrig haft några problem med att beställa spel som redan varit ute ett tag, men kommer personligen aldrig mer att förbeställa från dom då jag har läst och hört att det tydligen inte är allt för ovanligt att dom fuckar till det vid release.
Läste lite kommentarer på deras sida om wiiu den verkar också ha blivit försenad.
Bokade GTA5 på spelbutiken för ca 1månad sen känns ju som att man borde vara bland de första då inget datum kommit.
2012-12-08, 22:58
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Nej.

Om man lyssnar på egen musik när man spelar GTA så försvinner ju halva känslan.
Jag tycker man skulle ha kvar radiopratarna men kunna ändra musiken med t.ex spotify. När man ändrat musiken pratar dom inte om sånt som har med musiken att göra då skulle man inte märka något.
2012-12-08, 22:59
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buskar
Jag är en av dem som tycker att GTAV ska ha skifet grafik!
Förstår inte varför man inte vill ha fet grafik? Jag är också på skitfeta grafikspåret.
2012-12-08, 23:07
Medlem
Kickexs avatar
Jag varit lite frånvarande de senaste dagarna.
Missat något?
2012-12-08, 23:11
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Jag varit lite frånvarande de senaste dagarna.
Missat något?
Det senaste är denna LEGO video:
http://www.rockstargames.com/newswire/article/47061/gtav-gets-the-lego-treatment-found-via-youtube.html

Om inte jag har missat någon riktig information.
2012-12-08, 23:17
Medlem
Kickexs avatar
Vilka är de mest sannolika buggar vi kommer att stöta på i detta spel tror ni?
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Det senaste är denna LEGO video:
http://www.rockstargames.com/newswire/article/47061/gtav-gets-the-lego-treatment-found-via-youtube.html

Om inte jag har missat någon riktig information.
Nice.
2012-12-08, 23:49
Medlem
Swe1227s avatar
Hoppas Evil Swingset Glitch finns med i femman också
2012-12-09, 01:37
Medlem
ikeross avatar
Vore grymt om man kan rösta i amerikanska presidentval i spelet!
2012-12-09, 01:46
Medlem
Man skall kunna äta samt styrketräna för att påverka kroppens fysiska utseende/prestationsförmåga som i GTA:SA.

Man skall kunna dricka alkohol / röka hasch och detta påverkar ens balans, körförmåga samt vapenhantering.

Man skall kunna knulla, coffee mode.

Man skall kunna sätta sig på huk mitt i gatan helt random och bajsa ut en bajskorv. Sedan skall man kunna plocka upp den här bajskorven och kunna kasta den på folk.
2012-12-09, 03:05
Medlem
SnartHunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sergeidekker
Man skall kunna äta samt styrketräna för att påverka kroppens fysiska utseende/prestationsförmåga som i GTA:SA.

Man skall kunna dricka alkohol / röka hasch och detta påverkar ens balans, körförmåga samt vapenhantering.

Man skall kunna knulla, coffee mode.

Man skall kunna sätta sig på huk mitt i gatan helt random och bajsa ut en bajskorv. Sedan skall man kunna plocka upp den här bajskorven och kunna kasta den på folk.

Det är redan sagt att man inte kommer kunna ändra kroppens utseende via sånt. Enda som går att ändra är kläderna.

Alkohol vet jag inte, men gissar på det då det funnits med i Red Dead och fyran. Hasch fanns ju i SA, i något uppdrag så det skulle säkert kunna finnas med.

Knulla prostituerade har ju varit standard i spelen väldigt länge. Men aldrig att det kommer bli som den där undangömda funktionen i SA.

Kanske dumt att svara då du inte verkar helt seriös men vafan.
2012-12-09, 03:36
Medlem
xtraStors avatar
Känns som det kommer bli rätt så liknande grafik som 4an på ps3.. Känner ju redan att det laggar där, så förstår inte riktigt hur det ska gå att få det Riktigt fett

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in