[quote=Reggaeman]Klart man har stora förväntningar på ett spel som Gta V, det kan inte ens du förneka
Det enda som kan vara negativt med stora förväntningar är att grejer/funktioner man trott skulle vara med kanske inte alls finns med, därför har jag haft stora men trots allt realistiska förväntningar på Gta V, man får tänka logiskt och inte sitta och drömma om att grejer i stil med rymdskeppet från Independence day ska dyka upp i spelet som rätt många kufar här inne verkar hoppas på

Ärligt talat så trodde jag att jag skulle bli mer taggad....
Både första och andra trailern var helt klart en 10 av en 10 men... Jag vet inte.. Kanske det är på grund av att jag inte kan koppla mig till någon av karaktärerna, kanske det är pgd av platsen eller kanske så är det mitt undermedvetna som säger till mig att inte vara hypad till detta spel då jag blev galet besviken på det förväntade AC3 så jag någonstans, djupt inombords inte vill såra mig själv
Jag vet inte anledningen till varför jag känner så här men något är det helt klart...
Och man behöver inte gå så långt att tro att rymdskepp ska vara med men jag har sett flera önskemål i denna tråd och många som var relativt trovärdiga kan jag inte se framför mig.
När jag ser detta spel så ser jag GTA 4 på västkusten med ljusare tillvaro och detaljerna finputsade samt någon ny idé här och där.
Ta inte den meningen så groteskt som den låter men någorlunda åt det håller ser jag på det.
Jag tycker bara dom lämnade allt det goda från den mörka sidan i GTA 4.
Gta är ju ett mörkt spel trots allt. Och med det menar jag inte att spelet i sig ska vara mörkt men bara temat liksom...
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Det jag kan tänka mig är att man ska lägga ut pengar innan man gör stötarna.
Vapen, kanske någon speciell bil eller dynamit osv. Det är vad jag tror.
Det är inte gratis att begå rån så det hade bara varit coolt om det varit på detta sättet.
Låter vettigt men jag skulle bli besviken om det var det enda dom hade i åtanke...