2013-08-24, 22:13
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Är ju ofta låtarna man aldrig hört talas om som är bra i GTA spel, aja alla har olika smak så måste vara tråkigt att tycka 90% av låtarna är dåliga för jag tycker det mesta har varit skitbra men fattar inte varför Rihanna och Brittney ska vara med

Jag är övertygad att jag kommer att hitta bra låtar bland de jag inte hört talas om

Men jag sa inte att 90% var dåliga, jag sa att mer än hälften hade jag inte hört talas om.

10% bra låtar

ca 30-35% dåliga

55-60% okända

Lyssnade lite på en läckt fil på strax under 43 timmar med innehållet av radiokanalerna men slutade för att inte få spoilers av storyn ifrån nyhetsinslagen.
2013-08-24, 22:45
Avslutad
Är det bara jag som brukar stänga av radion när jag spelar?

Har aldrig varit intresserad av GTAs olika radiostationer, brukar spela egen musik från spotify om jag verkligen behöver lyssna på något
2013-08-24, 22:50
Medlem
buttnutters avatar
Grafiken är väl knappast den bästa. Själv bryr jag mig inte ett smack, kan än idag spela SA i timmar utan att ens lägga märke till hur bladen ser ut med tanke på hur fantastiskt flexibelt spelet är i övrigt. Det viktigaste är känslan, köregenskaper exempelvis.
2013-08-24, 22:55
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buttnutter
Grafiken är väl knappast den bästa. Själv bryr jag mig inte ett smack, kan än idag spela SA i timmar utan att ens lägga märke till hur bladen ser ut med tanke på hur fantastiskt flexibelt spelet är i övrigt. Det viktigaste är känslan, köregenskaper exempelvis.
Så länge grafiken är som GTA4 (eller bättre) så är jag nöjd.
Blir den som san andreas så blir jag LITE besviken
2013-08-24, 22:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
Uuuusch, har du ingen inlevelse pojk!?

Haha jodå! Tycker bara det är jobbigt med radio när man gör uppdrag o.s.v. Man missar ju sköna dialoger också när radion är på.

Citat:
Så du har missat hela radioupplevelsen i Vice City och San Andreas...?

Edit: citerade fel.

Klart jag inte har missat det VCs radio var överlägset bättre både SA och IV tycker jag. Blir ändå less på radion, vet inte varför.
2013-08-24, 22:57
Medlem
buttnutters avatar
Citat:
Så länge grafiken är som GTA4 (eller bättre) så är jag nöjd.
Blir den som san andreas så blir jag LITE besviken

Om spelet i övrigt är lika flexibelt som San Andreas så tänker jag inte se dagens ljus på minst ett år. Jävla R*.
2013-08-24, 23:06
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Om spelet i övrigt är lika flexibelt som San Andreas så tänker jag inte se dagens ljus på minst ett år. Jävla R*.
Jag har nämnt detta tidigare i tråden:
Det verkar som att det kommer att bli jävligt stort och flexibelt.
Men jag HATAR att det bara kommer att vara en stad och sen är det vildmark runt om.
Jag skulle vilja ha det som i San Andreas, att ha kanske 3 städer och att man måste färdas långa sträckor mellan dessa för att verkligen förstå hur stort det är.
Det kommer man inte göra om det bara finns en stad och man trycker där hela tiden och bara ger sig ut i vildmarken när man har tråkigt och vill utforska
mogs avatar

Moderatormeddelande

Postat av mog 2013-08-24, 23:20
Medlem
LÄS DETTA INNAN DU / NI POSTAR!

VIKTIGT OM SPOILERS:
  • Skriver du något som har med handling (story), uppdrag eller annat som kan förstöra spelet för andra så SKA spoilertaggen användas!

Varningar kommer att utdelas om detta missas.

• INGEN wärsch (warez) diskussion i denna tråd. Det får ni ta i Fildelning.

Kort summering (fullständig summering finns i första inlägget i denna tråd):
  • GTA V släpps den 17 september 2013.
  • Grand Theft Auto V kommer endast till Playstation 3 och Xbox 360 tills Rockstar säger annorlunda.
  • Det har i skrivande stund (2013-08-24) inte bekräftats att Grand Theft Auto V kommer släppas till vare sig PC, Playstation 4 eller Xbox One.

Fortsatta frågor om vilka format spelet ska släppas till kommer att resultera att du / ni drar på er varningar.

//Mod
2013-08-24, 23:22
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Jag har nämnt detta tidigare i tråden:
Det verkar som att det kommer att bli jävligt stort och flexibelt.
Men jag HATAR att det bara kommer att vara en stad och sen är det vildmark runt om.
Jag skulle vilja ha det som i San Andreas, att ha kanske 3 städer och att man måste färdas långa sträckor mellan dessa för att verkligen förstå hur stort det är.
Det kommer man inte göra om det bara finns en stad och man trycker där hela tiden och bara ger sig ut i vildmarken när man har tråkigt och vill utforska

Vi har inte sett hela kartan ännu, det finns säkert flera mindre städer på kartan.
2013-08-24, 23:23
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Är det bara jag som brukar stänga av radion när jag spelar?

Har aldrig varit intresserad av GTAs olika radiostationer, brukar spela egen musik från spotify om jag verkligen behöver lyssna på något

K-ROSE i kombination med landsbygden var ju fan det bästa med SA!
Har inte sett den leakade listan med alla låtar i GTA V men hoppas verkligen på att det finns 1-2 bra countrykanaler. Kommer bli jävligt besviken annars.
2013-08-24, 23:57
Medlem
Deferos avatar
Troligtvis kommer både Canada och Mexico finnas med i GTA V.
2013-08-25, 00:02
Medlem
Deferos avatar
North Yankton kommer alltså vara en egen region, likt San Andras, som är en efterlikning av Canada med iallafall två städer som heter Lutendorf and Wyott-någonting. Regionen kommer troligtvis var en egen ö. Samtidigt kommer det även finnas någon slags gräns till Mexico där flera gängkrig med mexikanska gäng inblandade kommer ta plats. Jag gissar även på att staden La Puerta som vi ännu inte fått en placering på i kartan troligtvis kommer ligga i Mexico.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in