2012-11-12, 19:39
Medlem
Weeners avatar
"There is a functioning ecosystem teeming with wildlife."

Bekräftar väll mer eller mindre att det kommer finnas massa djur i skogen som i RDR. ROADKILL-TIME!
2012-11-12, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weener
"There is a functioning ecosystem teeming with wildlife."

Bekräftar väll mer eller mindre att det kommer finnas massa djur i skogen som i RDR. ROADKILL-TIME!

Oh satan i gatan vad underbart att ge sig ut i skogen och jaga älgar med en ATV och ett automatvapen!
2012-11-12, 20:08
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Vissa vill ha kvinnliga huvudrolls innehavare, jag vill ha älgar!

Nejmen, hur som, att bara jaga något djur med Hummern som jag hoppas är kvar.
Jo jag ser fram emot det lika mycket som du men du förstår väl ändå att man reagerar då ni säger något så extremt otroligt?

Jag längtar mest efter att dra om en snut, peka finger åt honom och sedan bränna iväg i 200 knyck!
2012-11-12, 20:10
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Jo jag ser fram emot det lika mycket som du men du förstår väl ändå att man reagerar då ni säger något så extremt otroligt?

Jag längtar mest efter att dra om en snut, peka finger åt honom och sedan bränna iväg i 200 knyck!

Ja, jag sitter och skrattar åt det nu i efterhand, hahahah.

Jag tror att detta kommer bli THE game. Det verkar vara så... perfekt.
2012-11-12, 20:14
Medlem
Weeners avatar
Cleanaste vore ju att lura med ett gäng snutar ut i skogen där dom blir överfallna av björnar (Finns svartbjörn och brunbjörn i Californien), alternativt ut i skogen där dom kan bli uppätna av Coyotes.
2012-11-12, 20:18
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Exakt! Hur jävla dumma är dom?

Men ärligt talat då, vilka större djur kan man lägga omkull i skogarna kring L.A då?

Björn, hjort, vildsvin? Typ kring trakterna runt Angeles National Forest/Big Bear Lake. De ligger ju bara några mil utanför stan.
2012-11-12, 20:19
Medlem
SveaRikesKnugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryBalzac
Men det finns ökenälgar runt östra Kalifornien, nära Nevada. Dessutom så finns det vanliga älgar på zoon i LA.

Aldrig hört talas om några älgar i LA, varken ökenälgar eller vanliga, under de 3 år jag bodde där. I Nevada finns det älgar, ja. GTA V är baserat på Los Angeles, inte Nevada.
2012-11-12, 20:19
Medlem
våren 2013? när e de?? kan bara sommar å vinter, men blandar alltid ihop vår och höst. har för mig att hösten är innan sommaren och våren innan vintern ?
2012-11-12, 20:20
Medlem
vike22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hammarkullen
våren 2013? när e de?? kan bara sommar å vinter, men blandar alltid ihop vår och höst. har för mig att hösten är innan sommaren och våren innan vintern ?

Haha tyst ditt troll!
Alla vet väl att våren är efter sommaren?...
2012-11-12, 20:21
Medlem
Citat:

Skojar du? Vinter -> Vår -> Sommar -> Höst -> Vinter+ nytt år -> Vår -> Sommar -> Höst -> .........
2012-11-12, 20:21
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Skojar du? HAHAHA!

Våren kommer innan sommaren..

Har du gått på särskola?
2012-11-12, 20:22
Medlem
SveaRikesKnugs avatar
Lär er skillnaden mellan troll och idioter, idioter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in