2012-02-26, 15:07
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netopyr
Vore iofs kul om det kom till nästa generations konsoller, så slipper man vänta flera år på ett nytt GTA med ännu bättre grafik till sin nya konsoll.

Kommer GTA 5 slå alla tidigare försäljningsrekord? som 4an gjorde.

Googla P3 Spel och ladda ner alla den här säsongen. Kom inte ihåg vilket avsnitt det var men i nån av dom så säger dom att PS4 inte kommer på åtminstone 3 år. Det är i början när dom läser dom senaste spelnyheterna.

Man kan kräma ur säkert 50 % mer kraft ur PS3an fortfarande så jag tror knappast att dom släpper PS4 i första taget.

Although we've yet to see what the PS3 can fully do when really put through its paces (in fact Sony states that games currently on the market are not even close to pushing the system to its full potential),

Sony's Kaz Hirai has stated "we are not making any announcements at E3. I've always said a 10-year life cycle for PS3, and there is no reason to go away from that
Senast redigerad av AutumnInNewYork 2012-02-26 kl. 15:10.
2012-02-26, 15:09
Medlem
Diseaseds avatar
[quote=AutumnInNewYork]
Citat:
Ursprungligen postat av netopyr
Vore iofs kul om det kom till nästa generations konsoller, så slipper man vänta flera år på ett nytt GTA med ännu bättre grafik till sin nya konsoll.

Kommer GTA 5 slå alla tidigare försäljningsrekord? som 4an gjorde.[/QU

Googla P3 Spel och ladda ner alla den här säsongen. Kom inte ihåg vilket avsnitt det var men i nån av dom så säger dom att PS4 inte kommer på åtminstone 3 år. Det är i början när dom läser dom senaste spelnyheterna.

Man kan kräma ur säkert 50 % mer kraft ur PS3an fortfarande så jag tror knappast att dom släpper PS4 i första taget.

Although we've yet to see what the PS3 can fully do when really put through its paces (in fact Sony states that games currently on the market are not even close to pushing the system to its full potential),

Sony's Kaz Hirai has stated "we are not making any announcements at E3. I've always said a 10-year life cycle for PS3, and there is no reason to go away from that

Sony går halvt på knäna, mycket tack vare PS3. Misslyckas dom att få ut PS4 relativt snart och etablera sig som "konsolen som gäller" så är det nog kört.

PS3ans processor i all ära men du kan bara kräma ut SÅ mycket ur 256mb ram.
2012-02-26, 15:11
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
[quote=Diseased]
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork

Sony går halvt på knäna, mycket tack vare PS3. Misslyckas dom att få ut PS4 relativt snart och etablera sig som "konsolen som gäller" så är det nog kört.

PS3ans processor i all ära men du kan bara kräma ut SÅ mycket ur 256mb ram.

Källa på att Sony går dåligt ekonomiskt?
2012-02-26, 15:15
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
''Despite PlayStation 3 hardware and software sales being up from the previous year, Sony has reported a 17.4% year-on-year decrease in total revenue. Reporting their third quarter financial results for the period ending December 31, 2011, the Consumer Products & Services division, of which Sony Computer Entertainment is part of, reportedly brought in $12.8 billion in revenue, a 24.4% year-on-year decrease resulting in losses of $1.1 billion''

Tror inte att Sony kommer gå i KK på grund utav att dom drar in 1.1 miljarder mindre ett år.
2012-02-26, 15:40
Medlem
Diseaseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
''Despite PlayStation 3 hardware and software sales being up from the previous year, Sony has reported a 17.4% year-on-year decrease in total revenue. Reporting their third quarter financial results for the period ending December 31, 2011, the Consumer Products & Services division, of which Sony Computer Entertainment is part of, reportedly brought in $12.8 billion in revenue, a 24.4% year-on-year decrease resulting in losses of $1.1 billion''

Tror inte att Sony kommer gå i KK på grund utav att dom drar in 1.1 miljarder mindre ett år.

Inte att Sony går i KK, men att de slutar utveckla spelplattformar då det helt enkelt inte blir värt det.

PS Vita har totalfloppat i Asien, vi får se hur det utvecklar sig i Europa, PS3 förlorade mot Xbox360 den här generationen (jag anser denna generation är död redan) och det är inte mycket som går deras väg. De har i princip tappat alla exklusiva titlar till Microsoft och väldigt få utvecklar till PS3 i första hand vilket leder till hemska portningar med i värsta fall ospelbarhet som följd (Skyrim gick knappt att spela förrän nu flera månader senare när det ska ha blivit patchat).

Jag tror att Sony vid något skede inte kommer gå med på att fortsätta misslyckas på spelmaskinsfronten och i värsta fall lägga ner den helt. Jag hoppas inte det då jag tror att det behövs en vettig utmanare till Xbox.

Att sticka ner huvudet i sanden och säga "nej vi kommer inte utveckla något nytt för PS3an räcker" kommer leda till deras undergång. Utvecklarna flyr och marknaden sviker - då är det dags för någon slags nytändning.
2012-02-26, 16:41
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diseased
Inte att Sony går i KK, men att de slutar utveckla spelplattformar då det helt enkelt inte blir värt det.

PS Vita har totalfloppat i Asien, vi får se hur det utvecklar sig i Europa, PS3 förlorade mot Xbox360 den här generationen (jag anser denna generation är död redan) och det är inte mycket som går deras väg. De har i princip tappat alla exklusiva titlar till Microsoft och väldigt få utvecklar till PS3 i första hand vilket leder till hemska portningar med i värsta fall ospelbarhet som följd (Skyrim gick knappt att spela förrän nu flera månader senare när det ska ha blivit patchat).

Jag tror att Sony vid något skede inte kommer gå med på att fortsätta misslyckas på spelmaskinsfronten och i värsta fall lägga ner den helt. Jag hoppas inte det då jag tror att det behövs en vettig utmanare till Xbox.

Att sticka ner huvudet i sanden och säga "nej vi kommer inte utveckla något nytt för PS3an räcker" kommer leda till deras undergång. Utvecklarna flyr och marknaden sviker - då är det dags för någon slags nytändning.

Ja, jag har också hört ryktet att det inte blir nån Ps4 men eftersom Sony redan planerat 4an,5an och PS6 så tror jag det är bullshit. Ps2 utklassade Xbox så att dom möjligtvis har förlorat denna generation spelar nog ingen roll. Dessutom så har PSN dubbelt så många användare spm Xbox Live så PS3an fortfarande är populär både hos konsumenter och 3e parts utvecklare då Sony oftast är väldigt hjälpsamma (Microsoft är oftast det också, De är väl bara Nintendo som vill döda alla 3e partsutvecklare)
2012-02-26, 18:01
Medlem
Har kollat runt angående det där "Beta version". Jag vill ladda ner det, men samtidigt inte, men ska göra det ändå Och sen tycker jag att det är rätt konstigt att ingen(?) i så fall har lagt upp klipp på det på utube och så.. Vad tror ni?
2012-02-26, 18:03
Medlem
Juicy Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iamking
Har kollat runt angående det där "Beta version". Jag vill ladda ner det, men samtidigt inte, men ska göra det ändå Och sen tycker jag att det är rätt konstigt att ingen(?) i så fall har lagt upp klipp på det på utube och så.. Vad tror ni?

Ladda ner den, scanna efter virus och installera.
Är den äkta så ta screenshots och bli vår hjälte!!
2012-02-26, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juicy J
Ladda ner den, scanna efter virus och installera.
Är den äkta så ta screenshots och bli vår hjälte!!

Tar den chansen, funkar den så funkar den, händer det nåt med datorn så händer det Funkar det och så så skriver jag här igen ifall ingen annan gör det innan mig
2012-02-26, 22:42
Medlem
Har letat överallt men ingen fil som går att ladda ner. Hittade dock en som gick, men där var man tvungen till att ha kod och den koden funkade inte heller. Därför får man väl vänta tills man kan få tag på något riktigt och inget sånt skit som vissa pack lägger ut..
2012-02-28, 09:58
Medlem
Det är virus , ladda inte ner betan till GTA 5.
2012-02-28, 14:14
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIKE
Det är virus , ladda inte ner betan till GTA 5.

No shit Sherlock, hur kan ni seriöst tro att det var en riktig beta, är ni dumma i huvudet? haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in