2012-11-15, 00:17
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdolf6
Ok, undrade bara inget att hetsa upp sig för Oscar

edit: Vad tror ni är bäst att spela på xbox eller ps3? Min uppfattning är att ps3 är snäppet bättre än xbox
Jag har också en känsla av att PS3 är snäppet vassare i det här sammanhanget. Dels för att Rockstar påstås utveckla GTA V till PS3 i första hand, men också för att man kommer slippa flertalet skivor tack vare blu-ray.
2012-11-15, 00:38
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscar88
Karaktärbytet kommer gå till som google earth, åker upp i en satelit ser hela kartan uppifrån sen rakt ner till den karaktär du har valt
Ja men vad händer om man är med Trevor på toppen av Mt Chilliad. Sen byter man till Michael som är inne i stan och sen byter man tillbaks till Trevor? Är man kvar på Mt Chilliad då, får man starta från hans hus eller har Trevor dragit iväg någon annanstans?

ang. xbox vs ps3 så tror jag faktiskt xbox kommer vara bättre att spela på. Det skriver jag med RDR i baktankarna // PS3 spelare.
2012-11-15, 00:50
Medlem
MartinStLouiss avatar
Är det bara jag som inte är särskilt sugen på GTA V? Jag gillade 3an, Vice City, Chinatown Wars och 4an, men femman känner jag mig inte särskilt sugen på
2012-11-15, 01:01
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Är det bara jag som inte är särskilt sugen på GTA V? Jag gillade 3an, Vice City, Chinatown Wars och 4an, men femman känner jag mig inte särskilt sugen på
Ja, det är nog fan bara du.
2012-11-15, 01:02
Medlem
Kaejkos avatar
Jag kommer testa så att jag går med ena gubben till ett ställe, sedan försöka göra så dom två andra går dit också och sedan ta tex franklin och kolla på vad dom andra gör när jag inte spelar dom
2012-11-15, 01:16
Medlem
Man kan nästa tro att de använder sig utav en ny spelmotor. Utomordentlig grafik (även om det bara är trailer).

Var det bara jag som fick lite Sopranos-vibbar när Michaels fru och dotter grälade i köket?
Senast redigerad av Nigeralia 2012-11-15 kl. 01:23.
2012-11-15, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis

Du är härmed omyndigförklarad.
2012-11-15, 01:26
Medlem
ikeross avatar
Blir nog att skaffa ps3 för detta spel, såvida inte sony hinner börja med reklamavbrott innan dess.
2012-11-15, 01:26
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigeralia
Man kan nästa tro att de använder sig utav en ny spelmotor. Utomordentlig grafik (även om det bara är trailer).
De använder sig av en ny spelmotor. GTA IV använde sig av Euphoria, medan GTA V använder sig av Rage. (Rätta mig om jag har fel)

Alla Rockstars trailers är dessutom filmade enbart med in-game bilder, fast med justerade kameravinklar. Det du ser i trailern och i cutscenes är det du kommer se i gameplay.
2012-11-15, 01:39
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
De använder sig av en ny spelmotor. GTA IV använde sig av Euphoria, medan GTA V använder sig av Rage. (Rätta mig om jag har fel)

Alla Rockstars trailers är dessutom filmade enbart med in-game bilder, fast med justerade kameravinklar. Det du ser i trailern och i cutscenes är det du kommer se i gameplay.
Gta V använder sig utav samma spelmotor som i Gta IV d.v.s. Euphoria, fast med lite mer finslipat och bättre adjusteringar.
2012-11-15, 01:44
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Gta V använder sig utav samma spelmotor som i Gta IV d.v.s. Euphoria, fast med lite mer finslipat och bättre adjusteringar.
Jaså. Vad är då Rage?
2012-11-15, 01:47
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Ja men vad händer om man är med Trevor på toppen av Mt Chilliad. Sen byter man till Michael som är inne i stan och sen byter man tillbaks till Trevor? Är man kvar på Mt Chilliad då, får man starta från hans hus eller har Trevor dragit iväg någon annanstans?

ang. xbox vs ps3 så tror jag faktiskt xbox kommer vara bättre att spela på. Det skriver jag med RDR i baktankarna // PS3 spelare.
När jag läste om att det skulle vara 3 karaktärer så stod det även att när man inte spelade dom så levde dom i sin vanliga liv så antagligen så är han inte kvar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in