2012-11-24, 09:14
Medlem
snikvards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jag har försökt att hålla mina fötter på jorden hela tiden i den tråden, folk som gärna vill att man ska kunna "klä ut sig till george bush och slakta negrer och slåss med dildos och åka flakmoppe och åka rymdfärja till månen" har jag dissat rakt av, man måste tänka realistiskt, detta är trots allt ett Gta som förmodligen kommer att försöka hålla en relativt realistiskt nivå när det kommer till fysik men samtidigt blanda in humor i storyn precis som i Gta IV (som många dissar stenhårt av någon anledning) och jag känner ändå att vissa saker måste man hålla i åtanke.

Jag tror att det kommer att bli ett Gta San Andreas i Gta IV stil + en massa mer småuppdrag och saker som man kan underhålla sig med under tiden som man inte kör uppdrag.

Att tro att Gta V kommer att bli ett Duke Nukem 2011 stil blandat med jag vet inte vad är lite löjligt tänkande imo

Då är vi två
Håller med! Det är därför Saints Row finns
2012-11-24, 10:33
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Hoppas verkligen att det finns några nöjesfält ala Liseberg stuk i GTA V , det fanns ju ett i GTAIV men det var ju inte färdigbyggt och det gick inte göra något särskilt där inne. Hoppas de utvecklar det så att man kan göra lite vad man vill.
Det hade varit något
Men i så fall så tror jag bara att det är som i fyran fast mycket mer vid liv. Dock att man inte kan åka Parishjul eller berg&dalbana...
2012-11-24, 13:20
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
När börjar våren är det mars?
2012-11-24, 13:31
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
När börjar våren är det mars?
Våren innehåller mars, april och maj.
2012-11-24, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Tror ni man fortfarande kan gå på föreställningar?

På en av stillbilderna som släppts så ser man en arena som liknar the Hollywood bowl så det kanske går att se någon föreställning eller ett uppträdande där!
2012-11-24, 15:08
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
På en av stillbilderna som släppts så ser man en arena som liknar the Hollywood bowl så det kanske går att se någon föreställning eller ett uppträdande där!

Känner direkt att man kommer att få göra ett uppdrag där man skjuter någon som står på scenen under ett uppträdande

--------------------------------------

Vad tror ni att hundar kommer att ha för roll i spelet?
Vi vet att Franklin har en egen hund och möjligtvis även Michael (efter min väldigt lösa teori om att det är Michael och hans fru som man ser på stranden i första trailern med tanke på att Michael och snubben har i princip samma kroppsform)(http://cdn.cnet.com.au/story_media/339325439/gta-v_1.jpg) och då är ju frågan vad man kommer att kunna göra med hundarna.

Kommer man att kunna:
- Mata hunden
- Leka med hunden
- Ta med på uppdrag när som helst
- Ha den som vakthund under uppdrag
- Ta promenader med hunden
- Bussa hunden på folk

mm

Helt enkelt, kommer hunden att bara vara en ny spännande accessoar eller kommer man att kunna interagera med den i stor utsträckning?
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-24 kl. 15:39.
2012-11-24, 16:16
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Nu är jag jävligt lat men. Finns det cyklar med i GTA V? Spelar just nu SA igen och cruisa runt med BMX:n är nog det roligaste. Har redan cyklat från Ganton till San Fierro Hoppas med hela mitt hjärta att man har cyklar i GTA V!
2012-11-24, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Nu är jag jävligt lat men. Finns det cyklar med i GTA V? Spelar just nu SA igen och cruisa runt med BMX:n är nog det roligaste. Har redan cyklat från Ganton till San Fierro Hoppas med hela mitt hjärta att man har cyklar i GTA V!

Med 99.9% säkerhet kommer man att kunna cykla i GTA V.
2012-11-24, 16:21
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
http://www.rockstargames.com/newswire/article/37991/transport.html Förlåt mod får ett par jävligt dåliga inlägg
2012-11-24, 16:39
Medlem
Nihilators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Våren innehåller mars, april och maj.
Spelet kommer inte ut innan april, alltså är det för närvarande april-juni 2013 som gäller.

"And yes, the back-end of March forms a part of Spring; however, parent company Take-Two specifically said that the game is releasing during the company's next financial year, which starts on April 1st."
2012-11-24, 16:42
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Känner direkt att man kommer att få göra ett uppdrag där man skjuter någon som står på scenen under ett uppträdande

--------------------------------------

Vad tror ni att hundar kommer att ha för roll i spelet?
Vi vet att Franklin har en egen hund och möjligtvis även Michael (efter min väldigt lösa teori om att det är Michael och hans fru som man ser på stranden i första trailern med tanke på att Michael och snubben har i princip samma kroppsform)(http://cdn.cnet.com.au/story_media/339325439/gta-v_1.jpg) och då är ju frågan vad man kommer att kunna göra med hundarna.

Kommer man att kunna:
- Mata hunden
- Leka med hunden
- Ta med på uppdrag när som helst
- Ha den som vakthund under uppdrag
- Ta promenader med hunden
- Bussa hunden på folk

mm

Helt enkelt, kommer hunden att bara vara en ny spännande accessoar eller kommer man att kunna interagera med den i stor utsträckning?

(Min fetning!)

Hoppas det kommer vara nåt krypskytteuppdrag. Typ, Hitman-style.
2012-11-24, 17:31
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen

100% säkert att man kommer att kunna det, IGN:s artikel inledde ju med att man tar cykeln och cyklar ner till centrum

Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
(Min fetning!)

Hoppas det kommer vara nåt krypskytteuppdrag. Typ, Hitman-style.

Franklin ska ju tydligen vara bra på att skjuta med snipergevär så det kanske blir ett av hans egna uppdrag
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-24 kl. 17:35.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in