2012-11-24, 17:33
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Franklin ska ju tydligen vara bra på att skjuta med snipergevär så det kanske blir ett av hans egna uppdrag

Fan vad fint det hade varit om man kunde smyga in bakvägen, kanske krypa genom nån ventilationstrumma, för att sedan ta sig upp på lagom höjd.
2012-11-24, 18:04
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Hoppas verkligen att det finns några nöjesfält ala Liseberg stuk i GTA V , det fanns ju ett i GTAIV men det var ju inte färdigbyggt och det gick inte göra något särskilt där inne. Hoppas de utvecklar det så att man kan göra lite vad man vill.
Det kommer att finnas ett nöjesfält, det såg man i trailer #2 Hoppas bara att det är igång och inte somi IV, och att det är lite större!
2012-11-24, 18:22
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Det kommer att finnas ett nöjesfält, det såg man i trailer #2 Hoppas bara att det är igång och inte somi IV, och att det är lite större!

Jag kräver inte att man ska kunna åka attraktionerna men låt det bara inte bli en ödepark som i Gta IV , jag skulle gärna vilja att nöjesfältet (Santa Monica Pier) iallafall är öppet och att det är folk som går runt och gör diverse saker

Med tanke på att staden påstås vara bra mycket mer levande än föregående spel så hoppas jag att detta även inkluderar nöjesfältet
2012-11-24, 18:28
Medlem
Hoppas på att man kommer kunna köpa hörlurar el. liknande till telefonen, så man kan lyssna på spelets radio när och varsom
ytterligare en kul sak att kunna lägga pengar på
2012-11-24, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shamkz
Hoppas på att man kommer kunna köpa hörlurar el. liknande till telefonen, så man kan lyssna på spelets radio när och varsom
ytterligare en kul sak att kunna lägga pengar på

Någon kommer säkert skapa en trainer eller mod som tillåter en att använda radio på fot.
2012-11-24, 20:18
Medlem
BRZMs avatar
Något jag tyckte var sämst i GTA IV var att Nico inte kunde klättra bra! Man borde kunna gå en parcourkurs (Tänk Tony Hawk American Wasteland) i V!
2012-11-24, 21:21
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Något jag tyckte var sämst i GTA IV var att Nico inte kunde klättra bra! Man borde kunna gå en parcourkurs (Tänk Tony Hawk American Wasteland) i V!

Parkourkurs är väl att överdriva men nog tycker jag att man borde kunna häva sig upp på ett hustak om man skulle vilja göra det, om det nu finns ett realistiskt sätt att ta sig upp då menar jag tex klättra upp för ett stuprör eller att ställa sig på en container för att nå upp etc

Men att kunna hoppa/springa längst väggarna för att ta sig upp eller klättra på skyskrapor längs fönsterkarmarna skulle bara förstöra känslan även om det vore roligt men det skulle inte passa in i ett Gta imo
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-24 kl. 21:23.
2012-11-24, 23:15
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
I liked the game, men överdriv lagom...?

Men karaktärerna ska kunna göra saker som jag själv kan. Niko kunde knappt så mycket förutom att klättra över stängsel som om det vore ett hus men man ska kunna hoppa över grindar med lite stil och kanske glida över motorhuven på bilen som en 80tals super snut i alla fall
2012-11-25, 02:03
Medlem
Reggaemans avatar
Detta kan iof ha med att jag har spelat Hitman två dagar i sträck nu men jag skulle vilja att man kan sno uniformer som man kan ha på sig i Gta V, polis, brandkår, ambulans främst då.

Jag är inte ute efter att man ska kunna ha uniformer för att kunna smita förbi vakter etc utan mest för att det kan vara kul att ha en polisuniform, sno en polisbil och sen cruisa runt i staden samtidigt som vanliga människor ska tro att man är en riktig polis
2012-11-25, 02:45
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Detta kan iof ha med att jag har spelat Hitman två dagar i sträck nu men jag skulle vilja att man kan sno uniformer som man kan ha på sig i Gta V, polis, brandkår, ambulans främst då.

Jag är inte ute efter att man ska kunna ha uniformer för att kunna smita förbi vakter etc utan mest för att det kan vara kul att ha en polisuniform, sno en polisbil och sen cruisa runt i staden samtidigt som vanliga människor ska tro att man är en riktig polis
Jag instämmer - framförallt med tanke på alla polisuppdragen som finns tillgängliga i GTA IV (Och som kommer finnas med i GTA V). Det känns fel i GTA IV att sitta i en polisbil och jaga brottslingar när man är iförd träningsbyxor och en sorts ryssmössa på huvudet.
2012-11-25, 03:06
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag instämmer - framförallt med tanke på alla polisuppdragen som finns tillgängliga i GTA IV (Och som kommer finnas med i GTA V). Det känns fel i GTA IV att sitta i en polisbil och jaga brottslingar när man är iförd träningsbyxor och en sorts ryssmössa på huvudet.

Precis, mycket roligare att ha en polisuniform i garderoben, dra ut på stan och dyrka upp låset på en parkerad polisbil och sedan sakta köra genom ghettot och känna folks blickar på sig...peka fuck you och trycka gasen i botten

Citat:
Jag kräver inte att man ska kunna åka attraktionerna men låt det bara inte bli en ödepark som i Gta IV , jag skulle gärna vilja att nöjesfältet (Santa Monica Pier) iallafall är öppet och att det är folk som går runt och gör diverse saker

Med tanke på att staden påstås vara bra mycket mer levande än föregående spel så hoppas jag att detta även inkluderar nöjesfältet

Bara för att bygga på det jag sa innan: Tittar man på bilden i högra hörnet så kan man iallfall se att piren/nöjesfältet iallafall är upplyst, något som pekar på att det kanske kommer att vara aktivt till någon mån?

http://www.igta5.com/images/gta-v-picviewer-exclusive-screenshots.jpg
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-25 kl. 03:10.
2012-11-25, 03:10
Medlem
Citat:
Precis, mycket roligare att ha en polisuniform i garderoben, dra ut på stan och dyrka upp låset på en parkerad polisbil och sedan sakta köra genom ghettot och känna folks blickar på sig...peka fuck you och trycka gasen i botten

Kommer man kunna peka fingret mot folk ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in