2013-08-24, 10:15
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Vafan lite väl mycket 2000tals niggermusik och pop ge oss mer 80 tal och rock klassiker!
Som du kan läsa så har det aldrig varit så här mycket radiostationer i ett Rockstar-spel.
Du lär nog inte bli besviken på den fronten.
2013-08-24, 10:15
Medlem
Citat:
Vafan lite väl mycket 2000tals niggermusik och pop ge oss mer 80 tal och rock klassiker!

Ja, west coast classic är ju den perfekta radiostationen för miljön du befinner dig i.
I USA är 'negermusik' som du så fint nämner det väldigt populärt, speciellt i städer som Los Angeles.
2013-08-24, 10:16
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timtimtim1
Kan någon berätta för mig varför i helvete det inte lanseras till PC? det är ju ingen känsla att lira ett sånt här spel på någon fjollkonsoll...

3e person spel ska spelas på konsoll så är det bara, skulle känna mig dum i huvudet att försöka styra en GTA gubbe med tangentbord och mus. Dator är till för strategi och FPS
2013-08-24, 10:17
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Ja, west coast classic är ju den perfekta radiostationen för miljön du befinner dig i.
I USA är 'negermusik' som du så fint nämner det väldigt populärt, speciellt i städer som Los Angeles.

Negermusik i all ära men då ska det vara old school klassiker som i SA, all modern kommersiell musik är rent skit och det gäller även hiphopen
2013-08-24, 10:22
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Negermusik i all ära men då ska det vara old school klassiker som i SA, all modern kommersiell musik är rent skit och det gäller även hiphopen

Tack och lov för oss då att dom inte bestämmer musik beroende på vad 1 person tycker.
2013-08-24, 10:27
Medlem
Citat:

Ja, jag håller med.
Men allt som spelas på West Coast Classic är inte kommersiellt.
2013-08-24, 10:32
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Tack och lov för oss då att dom inte bestämmer musik beroende på vad 1 person tycker.

Synd för dig då jag har överlägsen musiksmak

Men efter att ha lyssnat på dem 12 låtarna som läckt så ser det ljusare ut, var bara några få skitlåtar med Fergie o Rihanna men resten var sköna klassiker. Lär väl vara en radiokanal med modern skitmusik för alla kids. Dock var Jay Rock låten helt ok i trailern
2013-08-24, 10:36
Medlem
Swe.patriots avatar
Citat:
Synd för dig då jag har överlägsen musiksmak

Men efter att ha lyssnat på dem 12 låtarna som läckt så ser det ljusare ut, var bara några få skitlåtar med Fergie o Rihanna men resten var sköna klassiker. Lär väl vara en radiokanal med modern skitmusik för alla kids. Dock var Jay Rock låten helt ok i trailern

Du får väl sitta med mp3 och lyssna på dina överlägsna vita rockiga 80-tals dängor. Hits like Highway to hell, i was made for loving you baby osv. Fett hårt yo!
2013-08-24, 10:42
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe.patriot
Du får väl sitta med mp3 och lyssna på dina överlägsna vita rockiga 80-tals dängor. Hits like Highway to hell, i was made for loving you baby osv. Fett hårt yo!

Hahaha Nä men lite skön old school rap går utmärkt bara det är lite WT rock emellanåt

Fan vad bra Reggae kanal är bekräftat också
Senast redigerad av WalterSullivan 2013-08-24 kl. 10:47.
2013-08-24, 10:53
Medlem
Precis kollat igenom det läckta materialet, vad som sker under spelets gång och det fick mig att bli mer intresserad av spelet

Citat:
Fan vad bra Reggae kanal är bekräftat också

Ja, det är väl klart.
GTA 4 som hade sämst urval av radiostationer av alla spel i GTA-serien hade ju också en reggae kanal.
2013-08-24, 11:00
Medlem
Axezzs avatar
K-Rose är ju ett måste!
2013-08-24, 11:02
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz
K-Rose är ju ett måste!

Inte sett nån country kanal än men det måste ju komma. Fan vad bra techno låtarna är på Soulwax FM, borta är IVs torra låtar kan man konstantera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in