2012-02-11, 19:31
Medlem
Ali-Babas avatar
Någon som vet vad som krävs för dator för att spela detta på lite under medel inställningar?
Antar att intel core 2k/2.88ghz /4gb / xfx 4770 inte duger..
2012-02-11, 20:19
Medlem
kakikurarumasus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Nu överanalyserar du ju och du missförstod nog vad jag menade, jag pratade om sidornas utseende, Webhallen ser ju snygg ut i jämförelse med Wallmarts hemsida som ser ut att vara gjord av en 15 åring som precis lärt sig webbdesign...sen kvarstår frågan, vad är det som inte skulle kunna vara riktigt?
Det är ju bara en annons med en bild på gta v loggan, inte några releasedatum eller nåt

Du kan ju inte jämföra mellan en webbsida som är anpassad efter mobil och en annan som är anpassad för datorn. Här är den andra: http://www.walmart.com/ip/Grand-Theft-Auto-V-Xbox-360-Xbox-360/16563607
2012-02-11, 20:27
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakikurarumasu
Du kan ju inte jämföra mellan en webbsida som är anpassad efter mobil och en annan som är anpassad för datorn. Här är den andra: http://www.walmart.com/ip/Grand-Theft-Auto-V-Xbox-360-Xbox-360/16563607

Som om jag tänkte på det?
2012-02-11, 21:09
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Baba
Någon som vet vad som krävs för dator för att spela detta på lite under medel inställningar?
Antar att intel core 2k/2.88ghz /4gb / xfx 4770 inte duger..

Nej, eftersom inget har släppts. Egentligen en ganska dum fråga.

Sikta på runt i5, 4GB, 6870 för att kunna spela på medel. Det är bara vad jag tror. Av vad vi har sett så är det samma grafikmotor som IV, det vill säga att det inte borde vara mer krävande. Om dom nu lyckas patcha över skiten till PC i god tid och gör en bra kopia på det blir det ett köp på PC, annars blir det PS3 som vanligt.
2012-02-12, 01:41
Medlem
Ali-Babas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Nej, eftersom inget har släppts. Egentligen en ganska dum fråga.

Sikta på runt i5, 4GB, 6870 för att kunna spela på medel. Det är bara vad jag tror. Av vad vi har sett så är det samma grafikmotor som IV, det vill säga att det inte borde vara mer krävande. Om dom nu lyckas patcha över skiten till PC i god tid och gör en bra kopia på det blir det ett köp på PC, annars blir det PS3 som vanligt.

Ja ok det va en dum fråga kanske, såg bara snabbt att game hade Gta V (Fem) missa ''release'' :P
2012-02-12, 04:11
Medlem
Storblottarns avatar
Tänk om vi får knata samma gator som San Andreas igen. Röra oss i samma sköna "hood" och glida runt i bilar som poppar...
http://youtu.be/wT-RgHXSMz4
2012-02-12, 08:47
Medlem
Gords avatar
Såg att någon på GTAForums.com postat detta. *Lite spoiler varning på detta btw.*
Lite av det har man ju hört innan.

2012-02-12, 11:41
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gord
Såg att någon på GTAForums.com postat detta. *Lite spoiler varning på detta btw.*

Det börjar kännas tjatigt det här...det finns ju absolut inget som pekar på att något av detta är sant
2012-02-12, 11:46
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gord

Låter väldigt nice!
Hoppas bara att allt inte är complete bullshit, speciellt inte det första ang. staden och det sista med ski resort osv
2012-02-12, 13:07
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Låter väldigt nice!
Hoppas bara att allt inte är complete bullshit, speciellt inte det första ang. staden och det sista med ski resort osv

Haha om det sista and nöjespark osv mot förmodan skulle visa sig att det stämmer så har fan Rockstar överträffat sig själv men jag tvivlar väldigt starkt på att något alls i listan är sant
2012-02-12, 13:38
Medlem
therifs avatar
Känns som att personen som skrev listan bara samlat alla rykten och gjort en "detta kommer ni få se i GTA V" lista. Finns där någon källförteckning eller liknande i original posten? Kryddat förstås med lite detaljer om spelet, som det där om graven, förmodligen för att listan ska verka mer trovärdig.

Men visst, om det nu visar sig att punkterna stämmmer så ser GTA V ut att bli en ordentligt jäkla spel. Jag är dock väldigt skeptisk till punkten där det står att man under uppdragen kan ställas inför olika valmöjligheter, och att man måste välja rätt för att i slutändan klara spelet. Jag har verkligen svårt att tro på det. Lär ju bli ett gnällande utöver det vanliga om det stämmer.
2012-02-12, 16:59
Medlem
SirSkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therif
Känns som att personen som skrev listan bara samlat alla rykten och gjort en "detta kommer ni få se i GTA V" lista. Finns där någon källförteckning eller liknande i original posten? Kryddat förstås med lite detaljer om spelet, som det där om graven, förmodligen för att listan ska verka mer trovärdig.

Men visst, om det nu visar sig att punkterna stämmmer så ser GTA V ut att bli en ordentligt jäkla spel. Jag är dock väldigt skeptisk till punkten där det står att man under uppdragen kan ställas inför olika valmöjligheter, och att man måste välja rätt för att i slutändan klara spelet. Jag har verkligen svårt att tro på det. Lär ju bli ett gnällande utöver det vanliga om det stämmer.

Jo den där listan ser inte det minsta trolig ut. Det fanns ju några få valmöjligheter som förändrade spelet lite grann i GTA IV så att det byggs ut skulle inte förvåna mig, men att man måste välja rätt är nog garanterat bullshit, finns ingen poäng med valmöjligheter om det bara finns ett rätt imo.

Hoppas GTA V håller samma seriösa ton genom uppdragen, GTA IVs story var helt fantastisk tycker jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in