2012-11-14, 20:50
Medlem
Camoplasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Haha good luck

Hoppas kan man alltid
2012-11-14, 20:51
Medlem
Ozmeisters avatar
Detta kan inte bli annat än ett mästerverk!

Känns som att det kommer bli det bästa spelet någonsin!
2012-11-14, 20:57
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozmeister

Känns lite som att när dom gjorde gta 3 så var det ett litet spel med snygg grafik (då) sen gjorde dom ett stort spel SA som var sjukt bra.
(räknar bort VC för att få fram min point).
Sen gjorde dom IV med snygg grafik (då) och nu gör dom V som kommer att bli sjukt bra.
Så nästa spel dom kommer att göra kommer vara ett litet med sjukt bra grafik men det är spelet efter det som kommer att bli det sjukt bra
2012-11-14, 21:00
Medlem
Bricabracs avatar
Helt sanslöst konstigt hur många av er klagar på grafiken. Jag ser det som en fördel att dom utvecklar spelet till den här generationens konsoler. Grafiken i sig självt går inte att utveckla så mycket mer med dagens generation, därför måste R* lägga energin på andra VIKTIGARE saker som t.ex ljussättning, rörelsemönster, animationer ect.

Grafiken kan faktiskt hålla GTA IV klassen, om man får ett supermänskligt rörelsemönster på människorna. Tänk er LA NOIR fast upphöjt ett par rejäla snäpp. Så lägg ner wajnet om grafiken, och njut av att ett utav världens absolut bäst gjorda spel kommer snart att finnas tillgängligt för dig!
2012-11-14, 21:01
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozmeister

Håller fan med dig, kan redan nu med säkerhet säga att för mig så kommer det här lätt att vara det bästa spelet 2013
2012-11-14, 21:03
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Sjukt nice med tåg som åker genom staden, låt oss hoppas att man kommer att kunna köra tågen och stå på taket utan att trilla av!
Man gjorde det inte i SA... (?) så varför skulle man göra det nu?
Sen, hur jäkla enkelt är det att stå still på ett tåg i full fart?
2012-11-14, 21:05
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bricabrac
Helt sanslöst konstigt hur många av er klagar på grafiken. Jag ser det som en fördel att dom utvecklar spelet till den här generationens konsoler. Grafiken i sig självt går inte att utveckla så mycket mer med dagens generation, därför måste R* lägga energin på andra VIKTIGARE saker som t.ex ljussättning, rörelsemönster, animationer ect.

Grafiken kan faktiskt hålla GTA IV klassen, om man får ett supermänskligt rörelsemönster på människorna. Tänk er LA NOIR fast upphöjt ett par rejäla snäpp. Så lägg ner wajnet om grafiken, och njut av att ett utav världens absolut bäst gjorda spel kommer snart att finnas tillgängligt för dig!
Kvantitet före kvalitet. Så länge dom fixar alla onödigt fula saker som blomlådorna 0.08 in i filmen så är jag mer än nöjd
2012-11-14, 21:07
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Håller fan med dig, kan redan nu med säkerhet säga att för mig så kommer det här lätt att vara det bästa spelet 2013
Konkurrensen är ju inte helt ofarlig den heller;
Jag är dock ganska övertygad att GTA V tar hem vinsten.

EDIT:
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex

Man kunde köra tågen i GTA:SA. Jag minns att jag alltid lyckades spåra ur i mitten av ingenstans. Sjukligt frustrerande.
EDIT2:
Eller förlåt, du kanske syftade på det där med att stå på tågtaket - inte att köra tåget själv?
Senast redigerad av Crackbacon 2012-11-14 kl. 21:09.
2012-11-14, 21:08
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Känns lite som att när dom gjorde gta 3 så var det ett litet spel med snygg grafik (då) sen gjorde dom ett stort spel SA som var sjukt bra.
(räknar bort VC för att få fram min point).
Sen gjorde dom IV med snygg grafik (då) och nu gör dom V som kommer att bli sjukt bra.
Så nästa spel dom kommer att göra kommer vara ett litet med sjukt bra grafik men det är spelet efter det som kommer att bli det sjukt bra
Ehm, dom behöver ju inte köra i exakt samma arbetstakt och stil...
Dom kan likväl arbeta med 6:an i 11 år sedan släppa ut ett spel som är 2 gånger så stort som 5:an och grafiken ännu bättre.

För enligt din teori så skulle näst,näst,näst, nästa vara utomjordiskt bra.
2012-11-14, 21:09
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

Osäker på om man ens kunde komma upp på tågtaken i Gta SA men man kunde stå på de låga vagnarna utan att trilla av, varför jag tog upp det var för att ställde man sig på ett biltak i Gta IV så trillade man av så fort bilen började röra på sig, hoppas bara att man ska kunna tågsurfa alt kunna gå ombord på tåget
2012-11-14, 21:09
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Man skulle ju kunna hålla sig kvar på taket. Jag vill kunna svänga med tågen till olika spår köra in på en bangård och koppla på en bensin tank rulla iväg med tåget mot staden hoppa av tåget byta till en annan karaktär som ligger uppe på en höjd och skuta hål på tanken
2012-11-14, 21:13
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
Konkurrensen är ju inte helt ofarlig den heller;
Jag är dock ganska övertygad att GTA V tar hem vinsten.

Hehe jag är dock inte intresserad av ens hälften av de där spelen

Endast intresserad av Bioshock Infinite (dock väldigt lite intresserad, nyfiken på sin höjd) och Metro: Last night, Uncharted 4 och Agent låter ju intressant men det finns vad jag vet ingen information om de spelen så skiter i dom för stunden

Det är väldigt få spel som faktiskt platsar bland mina favoriter, tycker att det mesta som släpps är skit

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in