2012-11-12, 13:33
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Vad är det för fordon man skymtar där? Den röda grejen med stora hjulen

http://media.multiplayer.it/thumbs/images/2012/11/12/rsg_gtav_screenshot_062_jpg_0x0_watermark-big_q85.jpg
http://i.imgur.com/Ug1OP.jpg
2012-11-12, 13:38
Medlem
Leatherheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaiskeliPampu
Ja men tack själv, lite skönare med en lista med fakta och inte bara massa text.
Håller med, speciellt de äldsta PS3...

Är ingen skillnad på en gammal PS3 och en ny i detta sammanhang...
2012-11-12, 13:52
Medlem
Van-Hedens avatar
Lite förhoppningar:

1. Använda mobilen lika mycket, och ännu mer än i IV.

2. Mer terrängfordon. (Monstertruck!!)

3. Bra musik. Hoppas att R* har slutit avtal med lite bra skivbolag osv.

4. Mer fritidssysslor. Te.x go-kart, lerduveskytte, blackjack, poker osv.

5. Kunna ändra kläder i större utsträckning.

6. Cykla

7. Åka kollektivt
2012-11-12, 14:00
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van-Heden
Lite förhoppningar:

1. Använda mobilen lika mycket, och ännu mer än i IV.

2. Mer terrängfordon. (Monstertruck!!)

3. Bra musik. Hoppas att R* har slutit avtal med lite bra skivbolag osv.

4. Mer fritidssysslor. Te.x go-kart, lerduveskytte, blackjack, poker osv.

5. Kunna ändra kläder i större utsträckning.

6. Cykla

7. Åka kollektivt
Det där med mobilen och cykla är redan bekfräftat
2012-11-12, 14:20
Medlem
Crackbacons avatar
På tal om musik: Rockstar har ju nämnt att det kommer finnas interaktiv musik till uppdragen, d.v.s. särskild musik som spelas tillsammans till särskilda uppdrag och områden.

Ett exempel på detta är Red Dead Redemption: http://www.youtube.com/watch?v=7IkvAb6THQY
(Musiken som spelas när man kommer till Mexico för första gången)
(Kul fakta: Artisten till den låten är svensk)

Det momentet var nog en av de härligaste och mest minnesvärda tillfällena i något spel i modern tid för min del.

Det råder inga tvivel om att Rockstars soundtrack till spelet kommer vara helt magiskt.
2012-11-12, 14:23
Medlem
BaiskeliPampus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leatherhead
Är ingen skillnad på en gammal PS3 och en ny i detta sammanhang...

Inte?! Fan vad bra, då är jag ju hemma!
2012-11-12, 14:35
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
På tal om musik: Rockstar har ju nämnt att det kommer finnas interaktiv musik till uppdragen, d.v.s. särskild musik som spelas tillsammans till särskilda uppdrag och områden.

Ett exempel på detta är Red Dead Redemption: http://www.youtube.com/watch?v=7IkvAb6THQY
(Musiken som spelas när man kommer till Mexico för första gången)
(Kul fakta: Artisten till den låten är svensk)

Det momentet var nog en av de härligaste och mest minnesvärda tillfällena i något spel i modern tid för min del.

Det råder inga tvivel om att Rockstars soundtrack till spelet kommer vara helt magiskt.

Som en av kommentarerna till en annan RDR video måste jag hålla med; "That game changed my fucking life". Slår dom RDR kommer detta bli det mest episka jag har spelat.
2012-11-12, 14:39
Bannlyst
Skönt att grafiken inte blir överbra med en sån stor värld. Den är hyfsad, kanske 20% bättre än GTA IV plus mycket längre view distance. Hoppas porten till PC kan bli bra, kommer ju dock bli väldigt vram krävande, men jag har nu införskaffat mig ett PS3 80GB för en billig peng.. Hoppas denna typ första PS3 modellen är lika bra som dem andra som ni har sagt.. Jag är ju som ni märker ett grafikfån.
Skaffade mig också en stor plasma skärm bara för GTA V, och kastade ut min tjocka TV ifrån.. vad fan heter det nu.. jag börjar tappa ordförråd, intelligens, kunskap, allting.. GTA V förstör mitt liv..
Folk säger att droger är farligt för hjärnan..
2012-11-12, 14:39
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
Jag instämmer. En lite långsammare men mer diskret metod för att stjäla bilar skulle vara kul. Det kändes alltid lite olustigt att krossa en bilruta i ett område som myllrar av människor i tidigare GTA-spel.

Typ som när man dyrkar dörrar i Fallout 3 och New Vegas vore fint.
2012-11-12, 14:42
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Depor
Vad har de sagt om antal speltimmar för Grand Theft Auto V?

"Among other things, already during this presentation Rockstar has been able to unbutton the number of hours required to complete only the main storyline, we are on the levels of Red Dead Redemption and its abundant 25 hours of play. But of course the main story is only the tip of the iceberg of content that GTA V will offer."

Källa: http://multiplayer.it/articoli/110975-grand-theft-auto-v-chi-fa-da-se-fa-per-tre.html
2012-11-12, 14:43
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Skönt att grafiken inte blir överbra med en sån stor värld. Den är hyfsad, kanske 20% bättre än GTA IV plus mycket längre view distance. Hoppas porten till PC kan bli bra, kommer ju dock bli väldigt vram krävande, men jag har nu införskaffat mig ett PS3 80GB för en billig peng.. Hoppas denna typ första PS3 modellen är lika bra som dem andra som ni har sagt.. Jag är ju som ni märker ett grafikfån.
Skaffade mig också en stor plasma skärm bara för GTA V, och kastade ut min tjocka TV ifrån.. vad fan heter det nu.. jag börjar tappa ordförråd, intelligens, kunskap, allting.. GTA V förstör mitt liv..
Folk säger att droger är farligt för hjärnan..

Jag väntar på att vi ska flytta till våran nya lägenhet, 70" 3D tv inc
2012-11-12, 14:51
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Vad är det för fordon man skymtar där? Den röda grejen med stora hjulen

http://media.multiplayer.it/thumbs/images/2012/11/12/rsg_gtav_screenshot_062_jpg_0x0_watermark-big_q85.jpg

Ser ut som en beach buggy

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in