2012-11-14, 19:11
Medlem
schmuckens avatar
Har sett om trailern ett par gånger nu. Det jag och många andra inte verkar få in i våra tjocka skallar är att världen man spelar i verkar vara oändlig med valmöjligheter.
Jag ser kommentarer som klankar ner på grafik, osv. Men grafiken är bra. Den är bättre än bra enligt mig. Det här är ett spel som kommer att krossa skyrim vad gäller openworld. Säkert häftigare grafiker också.
Sen så är det ju en smaksak om man vill ha det mer eller mindre "cartoon".
2012-11-14, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kirewwe666
Ursäkta, men var är detta bekräftat? Källor?
Det står Q2 på webhallen.
2012-11-14, 19:13
Medlem
schmuckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirewwe666
Ursäkta, men var är detta bekräftat? Källor?
Inte sett det heller. Men av erfarenhet av att ha inhandlat rockstarspel över åren så har oftast maj varit den månaden.
2012-11-14, 19:16
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKrok
Kan det vara Ice Cube som gör rösten till Franklin? Han säger inte så mycket i trailern men när han snackar med sin polare "slingin dope and throwin up gang signs?" låter det som Ice Cube.
Jag är också övertygad om att det är Ice Cube. Lyssnat på honom sedan barnsben och det skulle förvåna mig som fan om det inte är han för rösterna är identiska!

Rapparen Young Maylay som gjorde rösten till CJ i San Andreas är vän med Ice Cube så allt pekar på att det är Ice Cube som är Franklin.

Här är en låt med båda: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cGbLrqREz7U
Senast redigerad av CommonKnowledge 2012-11-14 kl. 19:21.
2012-11-14, 19:19
Medlem
Gravers avatar
Bara jag som tror att Michael's son kommer vara med på ett hörn också? I uppdrag osv.

"Your son James, he's a good kid.."
Sedan ser man en kille i förmodad 18-20 års ålder och hänger på en segelbåt och senare sittandes i Michaels bil.
"Hey lets bounce"
"Bounce? We're bouncing now <?>...?"
2012-11-14, 19:24
Medlem
Crackbacons avatar
Hrm, intressant.

-Dan Houser (Viceordförande för Rockstar Games) är född den 24:e Maj, 1974.
-Låten som är med i den första trailern är Small Faces - Ogden's Nut Gone Flake. Låten släpptes den 24:e maj, 1968.
-Låten som är med i den andra trailern är Stevie Wonder - Skeletons. Den fullständiga album-versionen av låten är 5 minuter och 24 sekunder lång.

Tror ni vi kan förvänta oss en release den 24:e maj, 2013?
2012-11-14, 19:25
Medlem
Ttoclaws avatar
Verkar riktigt nice. Dock gillar jag inte den stora stan eller rättare sagt dom stora städerna.
Ska vara som i Vice city. Man känner till varenda gathörn går snabbt att åka dit man ska och man slipper använda den där jävla pling gps:en
2012-11-14, 19:26
Medlem
Tisseltassels avatar
Kommentarer om trailern är väl nästan överflödiga. Rockstjärnorna fortsätter att servera guld.

OT: Vet att låten i trailer 2 är med i en film, minns fan inte vilken men jag känner igen den så jävla väl.
2012-11-14, 19:28
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tisseltassel
Kommentarer om trailern är väl nästan överflödiga. Rockstjärnorna fortsätter att servera guld.

OT: Vet att låten i trailer 2 är med i en film, minns fan inte vilken men jag känner igen den så jävla väl.
Die Hard
2012-11-14, 19:42
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Verkar riktigt nice. Dock gillar jag inte den stora stan eller rättare sagt dom stora städerna.
Ska vara som i Vice city. Man känner till varenda gathörn går snabbt att åka dit man ska och man slipper använda den där jävla pling gps:en
Då bör du undvika GTA 5 x7
2012-11-14, 19:55
Medlem
DertyHarrys avatar
Grym trailer som vanligt! Skön dialog och mycket action, bilen som åker ut från flygplanet, hundarna, allt! En lång vinter sedan kommer våren och GTA V.
2012-11-14, 19:56
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Då bör du undvika GTA 5 x7

Det vet jag, men det tänker jag verkligen inte göra! Det är ju bara en detalj.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in