2012-11-22, 23:25
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jodå, men där kunde man väl bara ha släp om man körde truckeruppdrag?
Minns inte att man kunde ha släp när man freeroamade

Nej fan, det var bara att backa upp mot släpet så krokades det fast. Sen var det bara att tuta och köra.
2012-11-22, 23:27
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Det gick, man kunde "kedja" fast en olje-tank eller vad det nu än heter om jag nu kommer ihåg rätt.
Alltså, man tar en lastbil och backar in mot tanken och så fastnar den.

Aight, det minns jag faktiskt inte alls att man kunde utanför uppdragen haha, känns som att jag borde ha hört runt med en 18-wheeler hela tiden i så fall

Min enda bortförklaring jag har haft hela tiden i den här tråden är att jag inte har kört San Andreas sen ca 2005-2006 så minns i princip inga detaljer överhuvudtaget, håller nog fast vid den även i den här frågan

Lust att länka till något klipp som faktiskt visar att man kunde ha släp på lastbilarna, kan inte hitta något

EDIT: Never mind, hittade ett tillslut

Jaja, hursomhelst NICE att det kommer att finnas i Gta V
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-22 kl. 23:35.
2012-11-22, 23:56
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
På tal om bilar, finns det någon GTA-sida eller forum där man gått igenom trailers samt nya bilder och listat de olika bilarna?
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=532469
2012-11-23, 02:02
Medlem
Rabbadabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konkelberries
Skulle kännas mer verklighetstroget.
Varför ska det ens finnas bensinstationer om det inte fyller någon funktion?

Bensinstationer fanns ju både i San Andreas och IV, men då bara som en explosiv dödsfälla (kvällstidningsord!) om man skulle råka köra in i den. Hoppas verkligen på det här med att man kan tanka bilarna, hade vart både verklighetstroget och en rolig detalj.

Men hur blir det med båtar och flyg då tro? Ska det finnas speciella tankplatser för dessa då? Det hade nog blivit en ganska dyr historia att tanka ett jetplan fullt!
Det är ju dessutom betydligt värre att få slut på bränsle under pågående färd med flyg än vad det är med bil
2012-11-23, 02:14
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab
Bensinstationer fanns ju både i San Andreas och IV, men då bara som en explosiv dödsfälla (kvällstidningsord!) om man skulle råka köra in i den. Hoppas verkligen på det här med att man kan tanka bilarna, hade vart både verklighetstroget och en rolig detalj.

Men hur blir det med båtar och flyg då tro? Ska det finnas speciella tankplatser för dessa då? Det hade nog blivit en ganska dyr historia att tanka ett jetplan fullt!
Det är ju dessutom betydligt värre att få slut på bränsle under pågående färd med flyg än vad det är med bil

Skulle ju vara schysst om man var tvungen att tanka alla fordon, dessutom så blir det ju ytterligare en sak att lägga pengarna på! Lite spännande är det ju sen att åka runt på upptäcktsfärd med propellerplan över mount chilliad och så börjar bensinlampan lysa och tjuta..=) Blir ju ett riktigt "Gta-moment" om man ska våga sig på att nödlanda i skogen, och sen klarar det! Visst, planet blir skit, det är aslångt till vägen och du blir överfallen av en puma, men det skulle ju vara ballt som fan. Tanka skulle man kunna göra på alla flygfält, och båtarna tankas i närmsta marina, komplett med ikon på kartan och allt.
2012-11-23, 08:07
Medlem
Konkelberriess avatar
Citat:
För att det ändå ska likna en riktig stad man springer runt i?
Alla städer har bensinstationer

Jaha. Tack för upplysningen, visste inte om det.
2012-11-23, 08:50
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymOchHemlig
fast ni vet väl att det är så i alla gta-spel, att den bilen man har blir mer frekvent medans man kör runt i den

Haha, det var ju just det problemet jag pekade ut, så självklart är jag medveten om det. Det jag efterlyser är en förändring. Hoppar jag in i en Hummer vill jag fan inte att hela staden ska förvandlas till en SUV-stad på ett ögonblick. Det kan ju knappast vara en särskilt svår sak att ändra/implementera.
2012-11-23, 08:51
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konkelberries
Skulle kännas mer verklighetstroget.
Varför ska det ens finnas bensinstationer om det inte fyller någon funktion?

Fast då hoppas jag verkligen att en full tank räcker till åtminstone 10 minuters plattan-i-mattan. Vill fan inte åka på en soppatorsk när jag är ute i ödemarkerna och utforskar dessa delar av staden. Tio minuter minimum så köper jag idén.
2012-11-23, 11:03
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Trailer 2 har kommit!
2012-11-23, 11:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Trailer 2 har kommit!
Skämtar du?
2012-11-23, 11:12
Medlem
Citat:
Trailer 2 har kommit!

Men vad i helvete har du bott under en sten?
2012-11-23, 11:39
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Trailer 2 har kommit!
Kan du länka eller?...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem