Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Sluta tjata om kvinnliga huvudroller då. Förmodligen 99.8% av GTA spelare vill INTE ha en kvinnlig huvudrolls innehavare. De flesta kan inte relatera till det, det är inget emot kvinnor at all. Det är bara det att de flesta som lirar GTA är män, = inte kvinnor = kan inte relatera.
Om jag ska va ärlig kan jag inte förstå alls hur du tänker? :/ Man spelar väl för att följa storyn? Och vad det verkar på dig så är kvinnor så hemska så hemska? :S Låter ju som det inte får vara en karaktär osm är kvinna i spelet...
Och jag tror inte på det där 99.8% bullshittet... Hur fan kan folk spela orcer o allt det där i andra spel då`? Hur kan så många spela kvinnor i andra spel om dom inte kunnat göra de i gta? Fan i gta skulle jag tycka det passat perfekt, som jag sagt förut i tråden...
Bara det där exemplet någon sa om t.ex prostituerad som dödar dom somförsöker köpa sex .. eller som jag sa infiltrera fiende gänget i något uppdrag där tjejer då flörtar upp ledaren och till sist får reda på allting i gänget och dödar ledaren osv...
Så jag förstår inte alls hur du tänker när du säger att det inte skulle passat? Eller är du sån konsertiv person som förr då man hade hemmafru fast i stället är emot kvinnor i spel? :S