Är det ingen som är rädd för att det kommer bli extremt dystert på natten?
Av de bilder man har sett så verkar det lite tråkigt.
Det behövde man aldrig oroa sig för i NY. Då det alltid var ljusglada lampor och skyltar här och där
Det kommer säkert vara en aning mer livligt inne i staden men det är bara en liten funderare
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det har ju sagts om och om igen att pengar kommer att spela en stor roll och att pengar kommer att kunna spenderas på mycket mer saker samt att man måste jobba hårt för sina pengar och jag hoppas verkligen att det blir så men hur många tror att detta faktiskt stämmer?
Jag får en känsla av att oavsett vad som har sagts ang att kämpa för pengar så kommer man att få stora summor pengar rätt snabbt precis som i föregående spel

Man lär få kämpa om det. Men att man i slutänden har mycket över har alltid förväntats sedans första trailern enligt IGN.
Citat:
Ursprungligen postat av Nigeralia
Man kan nästa tro att de använder sig utav en ny spelmotor. Utomordentlig grafik (även om det bara är trailer).
Håller jag absolut inte med om.
Jag säger inte att det är likadant eller sämre för det är helt klart bättre grafik men absolut inte 'en ny spelmotor-bra'
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Ähh va skall man med ansiktsuttryck till!
Håller med till en viss del.
Dom satsade rätt så ordentligt med ansiktsuttrycken i AC3 och det gav verkligen 'a nice touch' när man började spela det men egentligen så var det rätt så waste med pengar eftersom det är ärligt talat inte är något man lägger extra mycket besvär på att se. För man ser inte det alltid heller.