2012-11-15, 15:54
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpost23
Hur gjorde du det?
Vill du inte hellre ha det riktiga orginalet?
Photoshop CS5. Det finns massor av templates på nätet också om man inte orkar göra grundjobbet själv. (Säg till så slänger jag upp lite)

Jag tycker det är roligare och snyggare med ett stilrent omslag utan all text och reklam. Några fler exempel på omslag som jag har gjort: http://imgur.com/a/GfUah
2012-11-15, 15:55
Medlem
Poddes avatar
Nu har jag förbokat spelet.
2012-11-15, 15:58
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
Photoshop CS5. Det finns massor av templates på nätet också om man inte orkar göra grundjobbet själv. (Säg till så slänger jag upp lite)

Jag tycker det är roligare och snyggare med ett stilrent omslag utan all text och reklam. Några fler exempel på omslag som jag har gjort: http://imgur.com/a/GfUah
Jäkligt snygga bilder, bra jobbat Är det bara jag som är som ser framemot att spela tre huvudpersoner? Först var jag tveksam men nu efter lite tankegångar mer så blir jag allt mer positivt inställd. Trevor att gå bärsärk med och Michael att cruisa runt i snygga bilar och ha lite stil och klass
2012-11-15, 15:59
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Härligt! Nu är du en av oss!
2012-11-15, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak
Inte pjåkigt!

OnT; Tror ni det har betydelse i storyn om man aldrig byter gubbe, eller man kanske är illa tvungen?
Det är ju den största nya funktionen i spelet och jag är helt övertygad om att det kommer behövas för storyn. De kanske har olika roller i ett och samma mission och man behöver alla tre för att klara det. Det är nog inte tre separata storys med separata missions.
2012-11-15, 16:25
Medlem
madderfackers avatar
Jag får helt jävla ont i magen av denna väntan. Nu kommer det väl matas på med screens, trailers och info och för varje sak man får veta så blir väntan nästan så jävla brutal att man inte vet vart man ska ta vägen.
2012-11-15, 16:35
Medlem
Herr-Pumps avatar
Jag skulle vilja förboka någon "special edition" eller liknande av det här spelet och inte bara den vanliga. Brukar ju komma specialutgåvor av vissa spel så någon som vet om en sådan finns att förboka till detta?
2012-11-15, 16:37
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Funderar på om jag också ska göra det eller vänta på någon slags Special Edition.
2012-11-15, 16:38
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Pump
Jag skulle vilja förboka någon "special edition" eller liknande av det här spelet och inte bara den vanliga. Brukar ju komma specialutgåvor av vissa spel så någon som vet om en sådan finns att förboka till detta?
Jag har inte sett till någon Special Edition eller Collector's Edition ännu. Man brukar dock kunna uppgradera sin förbokning i de flesta butiker.
2012-11-15, 16:49
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Samma här.
Jag läste lite runt detta och hittade att Rockstar har släppt Special Editions för GTA, GTA: SA och GTA IV. Förhoppningsvis borde det komma till V också men jag har inte sett något i några sortiment än så länge i alla fall. Förmodligen meddelar de det lite närmare inpå releasen.

Sen vet jag inte hur det var att få tag på IV Special Edition i Sverige därför att jag skaffade min kopia som är en vanlig kopia ett hyfsat tag efter release och ibland (rätta mig om jag har fel) så försvinner en del Special/Collector's/Limited Editions efter ett tag just för att de är begränsade upplagor.
2012-11-15, 16:57
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Åh, jag hade ju helt missat den här tråden, också förbokat och ser framemot V extremt mycket. Spelat framförallt SA och IV oräkneligt många timmar.
2012-11-15, 16:59
Medlem
edberg24s avatar
Citat:

Jag bokar om så fort jag ser att det finns en sådan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in