2012-11-15, 19:41
Medlem
Presentpappers avatar
Blev riktigt sugen att börja spela GTA igen när jag såg andra trailern. Hoppas som många andra att t.ex. Radio Los Santos och K-rose är med denna gång också.

Får se om man bokar, jag bokade en jäkla lång tid innan släppet av IV för att vara på den säkra sidan kommer jag ihåg.
2012-11-15, 19:42
Medlem
Schnauzers avatar
Jävligt bra musik än så länge tycker jag. Det man har hört i trailrarna och Radar Love som tydligen var med i demon.

Citat:
Ursprungligen postat av Qnekten
Blir det någon karta från IGN idag eller?

Nja, det känns väl inte så troligt?
2012-11-15, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gold
Vad tror ni om radiostationerna i spelet? Vad vill ni ha eller ha tillbaka? Hade inte skadat om Radio Los Santos gjorde comeback... eller K-rose.

Något jag hoppas på är att nutids- versionen som kommer vara blir najs och gött.

Vissa gillade ju inte det i 4an ,

Vice city hade ju 80-talet & san Andreas 90-talet

Men jag hoppas fortfarande inte radion överskrider artister som akon&rihanna...

Hoppas mer på gamla klassiker som på san Andreas fast andra.

Det kommer nog bli awesome!!!
2012-11-15, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Är det lovat att det ska komma en karta eller?

De har skrivit att de ska välkomna oss in till los santos. Bilder känns ju inte så spektakulärt då det redan släppts hur mycket som helst, så någon slags karta eller information om något liknande borde ju släppas kan jag tycka.

http://www.ign.com/wikis/grand-theft-auto-5/GTA_V_Week_on_IGN?
2012-11-15, 19:58
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnekten
De har skrivit att de ska välkomna oss in till los santos. Bilder känns ju inte så spektakulärt då det redan släppts hur mycket som helst, så någon slags karta eller information om något liknande borde ju släppas kan jag tycka.

http://www.ign.com/wikis/grand-theft-auto-5/GTA_V_Week_on_IGN?

Aight, kom precis hem så hade ingen aning

Hoppas det bara inte blir samma information ännu en gång utan något mer "spektakulärt"
2012-11-15, 20:05
Medlem
Swe1227s avatar
Ingen mer än mig som gillade musiken i IV? eller det jag gillade var att de inte tog med så mycket kända låtar, för nu har jag hittat nya favoriter som jag alldrig hade fått höra annars..
2012-11-15, 20:08
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Ingen mer än mig som gillade musiken i IV? eller det jag gillade var att de inte tog med så mycket kända låtar, för nu har jag hittat nya favoriter som jag alldrig hade fått höra annars..

Personligen valde jag att ha radion avstängd under ca 8/10 under de tre år som jag spelade Gta IV bara för att jag tyckte att allt lät likadant

Jag vill gärna att dom har med lite låtar som man faktiskt känner igen
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-15 kl. 20:13.
2012-11-15, 20:10
Medlem
PixelPiratens avatar
När kommer dagens info från IGN?
2012-11-15, 20:10
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:

Jo jag håller med. Är man så tråkig att man bara vill lyssna på sina gamla favoritlåtar går det att ordna på olika vis.
2012-11-15, 20:15
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jag tycker tvärtom, vill gärna att dom har med lite låtar som man faktiskt känner igen
Men dom kan man lyssna på mobilen eller datorn. Visst, det är inge fel med kända låtar men jag gillade iaf att få höra musik som man inte hört tidigare och som man började gilla efter ett tag.. Ta t. ex. K-rose, där hade jag bara hört en tredjedel av låtarna innan, men likväl gillade jag alla låtar endå efter jag hade hört dem.
2012-11-15, 20:18
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Men dom kan man lyssna på mobilen eller datorn. Visst, det är inge fel med kända låtar men jag gillade iaf att få höra musik som man inte hört tidigare och som man började gilla efter ett tag.. Ta t. ex. K-rose, där hade jag bara hört en tredjedel av låtarna innan, men likväl gillade jag alla låtar endå efter jag hade hört dem.

Mjo, gillade musiken som fan i Gta San Andreas fast nu pratade jag om Gta IV
2012-11-15, 20:48
Medlem
PixelPiratens avatar
Tror ni att det kommer att bli som i Max Payne 3 där man ser vart varje kula går in och ut?
Jag hoppas verkligen att det blir så då det ser grymt bra ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in