2012-11-09, 13:40
Medlem
Antrivias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apakul
Det handlar om NÄR det kommer till PC och inte OM.
Men det kan väl inte dröja ett halvår extra om man redan kan förhandsboka?

Ja om det kommer ta några månader extra så köper jag fan xbox versionen först och sen PC när den väl kommer ut!
2012-11-09, 13:44
Medlem
apakuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antrivia
Men det kan väl inte dröja ett halvår extra om man redan kan förhandsboka?

Ja om det kommer ta några månader extra så köper jag fan xbox versionen först och sen PC när den väl kommer ut!

GTA IV
Xbox, PS3 29 april, 2008
PC 2 december 2008

Kommer nog dröja ett tag.
2012-11-09, 14:12
Medlem
Antrivias avatar
En grej jag verkligen undrar är antalet vapen som kommer vara tillgängliga! Tyckte det var alldeles för lite vapen i IV. Endast 2st av varje sort t.ex 2st Hagelgevär.
2012-11-09, 14:17
Medlem
Kickexs avatar
Jävligt synd att dom inte ville uttala sig så mycket om MP
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
En tanke.

Om jag spelar som Michael och går bananas med vapen mitt i motorvägen och hela snutstyrkan jagar honom men sedan byter till Trevor. Tror ni det går att byta så att man på lugnt avstånd kan njuta av kaoset och Michael får klara sig på egen hand?
Man får nog skaka av sig poliserna först.
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Själv tror jag på ca 20-25 minuter, asså RDR, SA och IV plus room to spare! Det måste fan ta mer än en kvart?!

Inget visslande efter en taxi här inte, ska köra hela sträckan oavsett. Förutom när jag är i behov av en bil, då visslar jag efter han sen sätter jag en golfklubba i pannan på han.
Väl därför dom tog tillbaks planen.
Dessutom så lär det inte ta allt för lång tid att korsa kartan med en snabb bil.

Jag tycker dessutom att man bör ta vara på taxibilarna i stället för att köra dragrace genom hela stället. Det är så mycket skönare att åka dom medans man ser ut över staden. Det gillade jag i fyran.
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Som dom skrev i början skulle man ju lära känna karaktärerna innan karaktärerna lär känna varandra.
Inte rätt så uppenbart eller?
Dom ser inte ut att ha varit bästisar i grundskolan direkt.
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
En grinolle från 4chan som listar allt det "fruktansvärda"
*Multiplayer is like Max Payne 3
Har Rockstar gått ut med detta eller?
Citat:
Ursprungligen postat av Gummisnodden
I San Andreas va det underbart att köra runt i landsbygden och lyssna på gamla country-dängor via K-Rose. Jag hoppas på något liknande nu i GTA V.
K-Rose was the logical choice Det gav verkligen känsla på landet
"#Mama, don't let your baby grow up to be a cowboy' eller 'Oh, I love the rainy night!'
2012-11-09, 14:40
Medlem
Bdks avatar
Jävlar vad jag längtar nu, någon som känner sig manad att söänga ihop en karta baserat på rdr,gta iv o sa så man får en bild om hur stor kartan egentligen är?
2012-11-09, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdk
Jävlar vad jag längtar nu, någon som känner sig manad att söänga ihop en karta baserat på rdr,gta iv o sa så man får en bild om hur stor kartan egentligen är?

Kanske blir lite svårt eftersom man till att börja med måste få alla kartorna i samma skala för att kunna avgöra det + att den påstådda storleken på gta 5s karta är med både interior och exterior spaces.
2012-11-09, 14:55
Medlem
Bdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Kanske blir lite svårt eftersom man till att börja med måste få alla kartorna i samma skala för att kunna avgöra det + att den påstådda storleken på gta 5s karta är med både interior och exterior spaces.

Jo precis, därför jag tänkte låta någon annan göra det , kopiera och klistra kan jag med .

Jo iom att det stod " room to spare " så kan man väl anta att exteriören är rdr,iv,sa?
2012-11-09, 15:11
Bannlyst
Någon annan som tänker på Budd i Kill Bill när man ser Trevor? OMG jag vill spela som han nuuuuuuu!
2012-11-09, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aqualani
Det jag stör mig otroligt mycket på är att det inte kommer släppas till PC.
Självklart kommer det släppas till slut, ( 6 månader efter x box360 ps3 relase) men det kommer antagligen vara en dåligt portat version, som kommer lagga precis lika mycket som GTA IV gjorde.

Synd att inte Rockstar längre kan fokusera på att göra spel till PC !

Eller så har dom lärt sig sin läxa och det kanske flyter på lika bra som max payne 3 gjorde till pc. =)
2012-11-09, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn

Och ännu svårare med tanke på att folk på olika forum fortfarande bråkar om storleken på dessa spel. Det råder fortfarande delade meningar om Red Dead Redemption är större än San Andreas eller inte. Sen när folk ska försöka mäta upp det så blir det olika resultat från person till person
2012-11-09, 15:37
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdk
Såg en som gjorde en lite oseriös sådan på ett gtaforum igår.

Hittar fan inte den nu, som sagt, det var svårt att jämföra då alla 3 kartorna hade olika storlekar.
Men det var iaf jäääääääävligt stort

Det jag stör mig på är att crossen ser så jävla tråkig ut, som i IV medan ATV ser jävligt rå ut. Fyfan vad ball den är.
2012-11-09, 15:55
Medlem
Schnauzers avatar
Vilka fler tidningsartiklar är det som kommer komma snart?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in