Jävligt synd att dom inte ville uttala sig så mycket om MP
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
En tanke.
Om jag spelar som Michael och går bananas med vapen mitt i motorvägen och hela snutstyrkan jagar honom men sedan byter till Trevor. Tror ni det går att byta så att man på lugnt avstånd kan njuta av kaoset och Michael får klara sig på egen hand?
Man får nog skaka av sig poliserna först.
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Själv tror jag på ca 20-25 minuter, asså RDR, SA och IV
plus room to spare! Det måste fan ta mer än en kvart?!
Inget visslande efter en taxi här inte, ska köra hela sträckan oavsett. Förutom när jag är i behov av en bil, då visslar jag efter han sen sätter jag en golfklubba i pannan på han.
Väl därför dom tog tillbaks planen.
Dessutom så lär det inte ta allt för lång tid att korsa kartan med en snabb bil.
Jag tycker dessutom att man bör ta vara på taxibilarna i stället för att köra dragrace genom hela stället. Det är så mycket skönare att åka dom medans man ser ut över staden. Det gillade jag i fyran.
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Som dom skrev i början skulle man ju lära känna karaktärerna innan karaktärerna lär känna varandra.
Inte rätt så uppenbart eller?
Dom ser inte ut att ha varit bästisar i grundskolan direkt.
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
En grinolle från 4chan som listar allt det "fruktansvärda"
*Multiplayer is like Max Payne 3
Har Rockstar gått ut med detta eller?
Citat:
Ursprungligen postat av Gummisnodden
I San Andreas va det underbart att köra runt i landsbygden och lyssna på gamla country-dängor via K-Rose. Jag hoppas på något liknande nu i GTA V.

K-Rose was the logical choice

Det gav verkligen känsla på landet
"#Mama, don't let your baby grow up to be a cowboy' eller 'Oh, I love the rainy night!'