2011-12-13, 21:22
Medlem
Milwaukees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Varför har dom inte släppt San Andreas på xbox live/PS3 store?

Borde ju ha varit en guldgruva i dessa tider!
Exakt, det är trist att det inte finns. Nu får jag spela det på PC istället ...
2011-12-13, 21:32
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milwaukee
Exakt, det är trist att det inte finns. Nu får jag spela det på PC istället ...
Det finns en hel uppsjö roliga moddar om du nu inte visste det Lätt värt den lite sämre kontrollen på PC.
2011-12-13, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Varför har dom inte släppt San Andreas på xbox live/PS3 store?

Borde ju ha varit en guldgruva i dessa tider!

Det finns väl inga ps2 spel på ps3 store? Finns väll bara psone och ps3 spel tror jag.
2011-12-13, 21:59
Medlem
Milwaukees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Det finns en hel uppsjö roliga moddar om du nu inte visste det Lätt värt den lite sämre kontrollen på PC.
De är klart, det kompenserar ju rätt bra. Finns en del som är riktig välgjorda

Angående GTA V så tycker jag att det är hög tid att Rockstar ger oss något mer att gå på. Har kollat deras twitter dagligen sen första trailern i hopp om att det skulle komma något nytt, men icke ens så mycket som en liten hint.
2011-12-13, 22:27
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milwaukee
De är klart, det kompenserar ju rätt bra. Finns en del som är riktig välgjorda

Angående GTA V så tycker jag att det är hög tid att Rockstar ger oss något mer att gå på. Har kollat deras twitter dagligen sen första trailern i hopp om att det skulle komma något nytt, men icke ens så mycket som en liten hint.
Jag tror på en fin liten julklapp i form av en trailer som förklarar huvudpersonen(erna) lite mer.
2011-12-13, 23:57
Medlem
Gefreiters avatar
Det enda man kan trösta sig med i dagar som dessa, är att väntan är helt klart värt det. Det är ju trots allt Rockstar vi har och göra med.

Dagen D närmar sig för varje dag. Att få isolera sig helt från omvärlden och förpliktelser och bara njuta
2011-12-15, 23:00
Medlem
Mr-Zods avatar
Jag dör av längtan inför mer information, vill se nästa trailer snart, hoppas att R* i alla fall kommer med lite mer information om:
- Hur stor världen exakt är, de sa ju att hela san andreas inte skulle utgöra spelet utan det skulle kretsa kring LS och Landsbyggder runt omkring LS, hur mycket/ stor är landsbyggden?
-Fordon, får vi se plan igen, isåfall kan spelaren styra dem, zepelinare nytt kontrollerbart fordon? Helikoptrar?(Syns ej i trailern) Bilar har vi redan fått se lite av...
-Handling?

Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Jag tror på en fin liten julklapp i form av en trailer som förklarar huvudpersonen(erna) lite mer.
Jag vill också veta mer om huvudpersonen. Det ända jag kunnat lista ut är att det rör sig om EN person, med ett kriminellt förflutet som vill slå sig ner i LS och bli en ''familje ikon'' men något får honom att komma in i kriminella banor igen.
Alla som undrar hur jag kan vara så säker på detta se första trailern igen dem avslöjar en hel del där det gäller bara att lyssna noga vad dem säger.
Jag vill också säga att detta bara är hypoteser jag har gjort än så länge.
2011-12-15, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8oktober
Det finns väl inga ps2 spel på ps3 store? Finns väll bara psone och ps3 spel tror jag.

Det finns PS2 spel på USAPSN!
Men som vanligt är det sjukt trögt att nå hit...
2011-12-16, 11:47
Medlem
Vad tycker ni om gängen på Episodes from liberty city

trodde först inte det fanns så många men om man kör t,ex TBOGT och åker till the The Lost ganghouse kommer det finnas massa olika gäng där bikers och fetta gansgters med mössa som har basbollträ uzi istol och på east holland om man kör the lost and damned så finns flera olika gäng där minst 4 olika sorter och om man går längre upp finns ett spansk gängställe med minst 3 olika gängsorter oftas ganska tjocka killar med guldglasögon mössa och svarta kläder ochså killar med typ dominican republik tröjor

sen finns det ju ett jamaian gängställe vid "biljardstället"
mafia i littleitaly korean mafia i kina town

mina tips på gäng bilar typ röda bilar med guldfärgar

sen gröna svarta lovriders
ska börja spela och tipsa om gäng ställen på episodes
2011-12-16, 15:56
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrking123
Vad tycker ni om gängen på Episodes from liberty city

trodde först inte det fanns så många men om man kör t,ex TBOGT och åker till the The Lost ganghouse kommer det finnas massa olika gäng där bikers och fetta gansgters med mössa som har basbollträ uzi istol och på east holland om man kör the lost and damned så finns flera olika gäng där minst 4 olika sorter och om man går längre upp finns ett spansk gängställe med minst 3 olika gängsorter oftas ganska tjocka killar med guldglasögon mössa och svarta kläder ochså killar med typ dominican republik tröjor

sen finns det ju ett jamaian gängställe vid "biljardstället"
mafia i littleitaly korean mafia i kina town

mina tips på gäng bilar typ röda bilar med guldfärgar

sen gröna svarta lovriders
ska börja spela och tipsa om gäng ställen på episodes

Ursäkta att det här inte hör till ämnet men hur gammal e du?
Du skriver som om du vore 13...

Och för att hålla mig till ämnet och svara på din fråga, kör man TBOGT så finns det inga gäng vid TLAD ganghouse...
Nu var det i och för sig länge sen jag körde Gta V men det finns väl inga gäng överhuvudtaget i TBOGT bortsett från att de finns i ett fåtal uppdrag?
2011-12-16, 21:16
Medlem
Brunsass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Ursäkta att det här inte hör till ämnet men hur gammal e du?
Du skriver som om du vore 13...

Och för att hålla mig till ämnet och svara på din fråga, kör man TBOGT så finns det inga gäng vid TLAD ganghouse...
Nu var det i och för sig länge sen jag körde Gta V men det finns väl inga gäng överhuvudtaget i TBOGT bortsett från att de finns i ett fåtal uppdrag?

Gäng o gäng.. P13 ovanför dig har lite rätt att det finns personer som hänger vid olika ställen som skulle kunna vara gäng medlemmar, men inget speciellt med dom.. Och du menar nog Gta IV. . ..
2011-12-16, 21:30
Medlem
men dom e visst ett gäng det e inte några killar som hänger runt dom brukar stå kanske 2-3 st och prata slår man en så går den andra på senare dom om dom slår varandra så gör dom inget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in