2012-11-12, 21:28
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastrullhund
Jag har läst hela artikeln som de släppte häromdagen, men kan ha varit så att jag snappade upp det av någon efteråt och sen fått för mig att jag läst det, ska kolla upp det!

Gör gärna det, hoppas också att man åtminstone ska kunna "odla" skägg och byta frisyr men vill gärna ha det bekräftat innan jag tar ut segern i förskott

Det har ju kommit en jävla massa ny bilder den här månaden, varför lägger inte Rockstar ut dom på den officiella hemsidan i full storlek som de andra bilderna tro?
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-12 kl. 21:30.
2012-11-12, 21:30
Medlem
NorthSNKRs avatar
Älgen på stranden... ska DÖ!

http://i47.tinypic.com/28cj33n.jpg
2012-11-12, 21:30
Medlem
Kastrullhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Gör gärna det, hoppas också att man åtminstone ska kunna "odla" skägg och byta frisyr men vill gärna ha det bekräftat innan jag tar ut segern i förskott

Står endast att man kan ändra kläder. Satan också, jag som var helsäker att jag läst det!
2012-11-12, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Tycker att du kan sluta trolla. Kollar man på dina tidigare inlägg du gjort i tråden ser man att du är medveten om att det kommer komma ut till Xbox 360 & PS3.

lite kul var det allt att se reggeman lurad efter hans "bilar bara råkar vara i gta" kommentar hehe.
2012-11-12, 21:33
Medlem
Kastrullhunds avatar
På tal om de kommer på nästa generations konsoller, så undrar jag lite hur de kommer göra. Ifall det nu stämmer att dessa kommer ut nästa år.
2012-11-12, 21:46
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastrullhund
På tal om de kommer på nästa generations konsoller, så undrar jag lite hur de kommer göra. Ifall det nu stämmer att dessa kommer ut nästa år.

Gta V kommer i första hand till PS3/Xbox 360 (som bekräftat av Rockstar själva) så om det nu mot alla odds skulle släppas till PS4/Xbox 720 om ca 1-2 år så är det ju bara för Rockstar att remastra spelet så att det passar på de konsolerna, det har gjorts med PS2spel-PS3 så det är nog inga större problem
2012-11-12, 21:47
Medlem
xarxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Dra åt helvete. Det är om 13 månader.

Lär väl bli så för mig, om dom släpper pc versionen ett halvår efter konsollerna... Jag vägrar spela gta v på någon jäkla xbox 360 eller ps3 som är så jäkla gamla -.-
2012-11-12, 21:49
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Ang. Aftonhoran så är det ju lite förvånande att de inte drar rasistkortet och uppmanar till bojkott av spelet, med tanke på hur fruktansvärt det är att huvudkaraktärerna består av två(2!) vita, självklart kriminella män och en (1!) ensam, antagligen oskyldig svart man.
De har dessutom fräckheten att påstå att den svarte mannen är potentiellt kriminell!
Årets rasistspel.
Sen snor Franklin bilar. Vi måste sluta måla upp svarta som tjuvar

Ner med vardagsrasismen!!
2012-11-12, 21:49
Medlem
Bdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xarxez
Lär väl bli så för mig, om dom släpper pc versionen ett halvår efter konsollerna... Jag vägrar spela gta v på någon jäkla xbox 360 eller ps3 som är så jäkla gamla -.-

Det är lugnt, jag ska berätta hur sista missionet är för dig
2012-11-12, 21:50
Medlem
xarxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Wow, "kioskmongo"...jag känner mig så förolämpad

Vart hittade du detta?
Låter ju jävligt nice om det verkligen kommer att finnas mer djur än bara fåglar och hundar?

Haha en fråga till personerna i den här tråden?

Hur många kommer att försöka döda den första hunden dom ser bara för att se om det går?

Inte jag, älskar hundar för mycket... Fan jag avskydde filmer där man såg hundar dö när jag va liten xD Satt alltid och bara längtade att snubben som dödade hunden skulle bli dödad xD
2012-11-12, 21:53
Medlem
Undra vad som händer om man skjuter frugan.
2012-11-12, 21:55
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noimaginationatall
Undra vad som händer om man skjuter frugan.
Går nog inte. Försökte i 4:an försöka döda Roman så man skulle slippa hans jävla samtal hela tiden. Gick inte. Kunde dock misshandla han ganska brutalt men aldrig döda han.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in