2012-11-14, 23:49
Medlem
Dimaks avatar
Fan kuken växer kan inte bara spelet komma ut? Har för mig GTA V hade 4 trailers? då har femman fem
2012-11-14, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
Eftersom alla tre protagonisterna har någon i sin närhet (Michael har sin familj, Franklin har sin drogmissbrukande granne(?), och Franklin har sin flickvän/fru) borde det väl inte vara helt omöjligt att hunden automatiskt springer hem igen så fort man inte använder den, eller åker ifrån den.

Då slipper man problemet att hunden skiter inomhus eller svälter ihjäl.
Asså du kommer ju att switcha karaktärer så när du byter karaktär så kommer dom två andra att göra någonting annat medans du spelar på den andra
2012-11-14, 23:51
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscar88
Asså du kommer ju att switcha karaktärer så när du byter karaktär så kommer dom två andra att göra någonting annat medans du spelar på den andra
Tror du missuppfattade, han menade att deras sambon kan ta hand om hunden inte någon av huvudkaraktärerna.

Edit. Eller så menade du att man skulle mata dom när man inte spelar de karaktärerna my bad
2012-11-14, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Tror du missuppfattade, han menade att deras sambon kan ta hand om hunden inte någon av huvudkaraktärerna.

Edit. Eller så menade du att man skulle mata dom när man inte spelar de karaktärerna my bad
ja precis, den karaktären som man inte spelar kör på eget race liksom, menade vad du sa men skrev otydligt
2012-11-14, 23:54
Bannlyst
Jag tror att karaktärsbytet kommer gå till såhär....
Man åker helt enkelt till husen där karaktärerna bor och sen går dom automatiskt hem till sig själva, kanske ser man dom på stan eller får hjälp i uppdrag och ifall man dödar dom=hämta ut på sjukhuset

Undrar vad som menas med pengarna, har ju inte lust att spara ihop till något vrålåk och sen sitta i bergsväggen 2 minuter senare
2012-11-14, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdolf6
Jag tror att karaktärsbytet kommer gå till såhär....
Man åker helt enkelt till husen där karaktärerna bor och sen går dom automatiskt hem till sig själva, kanske ser man dom på stan eller får hjälp i uppdrag och ifall man dödar dom=hämta ut på sjukhuset

Undrar vad som menas med pengarna, har ju inte lust att spara ihop till något vrålåk och sen sitta i bergsväggen 2 minuter senare
Karaktärbytet kommer gå till som google earth, åker upp i en satelit ser hela kartan uppifrån sen rakt ner till den karaktär du har valt
2012-11-14, 23:58
Medlem
acerblazerlols avatar
Karaktärerna kommer ju fortsätta sina liv när man hoppar mellan dom, vad händer om man lämnar en någonstans vart det ska vara fan så svårt att ta sig ifrån, man kan tex landa på ett högt tak med helikopter och sen se till att spränga den, för att sen hoppa vidare till nästa snubbe.
Då ska dom väl vara kvar där man lämnade dom nästa gång man återvänder?
2012-11-14, 23:59
Bannlyst
Citat:
Karaktärbytet kommer gå till som google earth, åker upp i en satelit ser hela kartan uppifrån sen rakt ner till den karaktär du har valt
Och det kan man göra ifall man är ute i skogen och inte orkar åka in eller?
2012-11-15, 00:01
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Detta under FR men när man spelar missions kommer det att ske byten direkt
2012-11-15, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdolf6
Och det kan man göra ifall man är ute i skogen och inte orkar åka in eller?
Men snälla människa inte vet jag när man kan byta karaktär. men jag vet att det kommer gå till på det viset
2012-11-15, 00:03
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acerblazerlol
Karaktärerna kommer ju fortsätta sina liv när man hoppar mellan dom, vad händer om man lämnar en någonstans vart det ska vara fan så svårt att ta sig ifrån, man kan tex landa på ett högt tak med helikopter och sen se till att spränga den, för att sen hoppa vidare till nästa snubbe.
Då ska dom väl vara kvar där man lämnade dom nästa gång man återvänder?
Det är detta problem som gör mig rädd att dom gjort så karaktärerna man inte använder spawnar vid en specifik plats:/ hoppas att han stannar där på taket
2012-11-15, 00:08
Bannlyst
Citat:
Men snälla människa inte vet jag när man kan byta karaktär. men jag vet att det kommer gå till på det viset
Ok, undrade bara inget att hetsa upp sig för Oscar

edit: Vad tror ni är bäst att spela på xbox eller ps3? Min uppfattning är att ps3 är snäppet bättre än xbox
Senast redigerad av GustavAdolf6 2012-11-15 kl. 00:10.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in