2011-11-27, 21:08
Medlem
smides avatar
Fan vad dött det är på GTA V-fronten nu då, jag vill ha information! Hoppas att det kommer något vettigt den 29:e, som dom påstår.
2011-11-27, 22:52
Medlem
Abughosts avatar
När jag läser rubriken blir jag kåt men sedan ser jag att dom inte har något datum och då blir jag ledsen.
Hur långt tid tror ni det tar för att utveckla skiten?
2011-11-28, 00:02
Medlem
Naikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abughost
Hur långt tid tror ni det tar för att utveckla skiten?

Well, själva spelet är nästan helt klart. Det är väl mest finslipning och allt annat som är kvar. Jag tippar på våren
2011-11-28, 19:54
Medlem
Mr-Zods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naikon
Jag tippar på våren

Hoppas det, vill verkligen att det ska komma ut så att man ska få börja spela och utforska LS
2011-11-28, 20:05
Medlem
VVCs avatar
Det kommer nog bli mer liv i tråden när dom släpper mer information om Gta-V

Finns det någon dag då "rykterna" säger att det ska komma info?

Själv så längtade jag till Bf3 och det var ett MÅSTE på min köp lista. Men nu när Gta V ska komma så tappade jag suget
2011-11-28, 21:28
Medlem
Mr-Zods avatar
När nästa trailer kommer ut kommer man antagligen att få reda på själva handlingen, det ända man kan konstatera vid det är laget är att huvudpersonen (förmodligen) är baserad på ned luke
2011-11-28, 23:21
Medlem
VVCs avatar
Det om det visade sig vara en film istället för spel
2011-11-29, 03:07
Medlem
HellaJeffs avatar
Empiriskt sett så skulle spelet kunna komma nästa december.

Om man kollar på http://en.wikipedia.org/wiki/Marketing_for_Grand_Theft_Auto_IV så ser man att första trailern kom 29 mars, och spelet släpptes ett år + en månad senare.

Jag vet inte, låter tråkigt, vill ha det nu, det här är ju självklart bara ren spekulation.
2011-11-29, 03:13
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HellaJeff

Om man kollar på http://en.wikipedia.org/wiki/Marketing_for_Grand_Theft_Auto_IV så ser man att första trailern kom 29 mars, och spelet släpptes ett år + en månad senare.

Jag vet inte, låter tråkigt, vill ha det nu, det här är ju självklart bara ren spekulation.
Hoppas det kommer idag
2011-11-29, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HellaJeff

Sen ska vi inte glömma att GTA IV blev försenat ca ett halvår.
2011-11-29, 14:16
Medlem
smides avatar
Någon som vet om det stod något vettigt i official playstation magazine som skulle släppas idag? Vi blev lovade " all the juicy details on Grand Theft Auto V".
2011-11-29, 16:02
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smide
Någon som vet om det stod något vettigt i official playstation magazine som skulle släppas idag? Vi blev lovade " all the juicy details on Grand Theft Auto V".
Vill också veta det här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in