Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Vill inte vara partypooper, men eftersom bilderna är så jävla högupplösta så kan man ju inte undgå att undra om konsollerna verkligen klarar av leverera den upplösningen? Kan det vara så att de har förbättrat bilderna efteråt i photoshop eller nåt, eller är det rentav en pc-version som bilderna är tagna ifrån? Det står ju ingenstans i artikeln vilken plattform presentationen skedde på. Jag vet att pc-versionen inte ens är utannonserad än, men det behöver ju inte per automatik innebära att den inte finns, eller hur? För det ser verkligen helt förjävla vansinnigt bra ut, så antingen har rockstar hittat den perfekta formeln, eller så får vi spela i 15 fps konstant.
Om du tittar på den gamla trailern som finns ute så tror jag du ser hur det kommer att se ut på konsol ungefär. Där finns det nämligen ingen AA överhuvudtaget vilket skapar allt detta flimmer överallt vilket finns på vartenda spel på konsol

. Förhoppningsvis så är de smarta nog nu och lägger till full möjlighet till AA i GTA V till PC och inte gör om samma misstag som förra gången. Vilket för mina tankar till att den trailern kommer från konsolversionen eftersom PC versionen säkerligen itne ens var påbörjad där.