Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det har ju sagts om och om igen att pengar kommer att spela en stor roll och att pengar kommer att kunna spenderas på mycket mer saker samt att man måste jobba hårt för sina pengar och jag hoppas verkligen att det blir så men hur många tror att detta faktiskt stämmer?
Jag får en känsla av att oavsett vad som har sagts ang att kämpa för pengar så kommer man att få stora summor pengar rätt snabbt precis som i föregående spel
Ang hundarna så är det ju en bra tanke det där, om man nu kommer att kunna äga en hund så tror jag inte att mata/rasta hunden kommer att spela en stor roll, det kommer förmodligen gå att mata hunden bara för att men själv så tror jag bara att hunden kommer att gå runt i ens trädgård när man inte tar med den på promenad/uppdrag
Säger bara att jag inte tror att själva hundskötandet kommer att vara så avancerat med tanke på att det är första gången i Gta som det förekommer större djur än fåglar
Jag får tyvärr samma känsla angående pengarna, och ja det låter faktiskt rimligt med hunden för det blir nog förjävla jobbigt med inte bara tre karaktärer att hålla reda på men dessutom en jycke som måste bli matad regelbundet.
Men frågan är ju hur de kommer göra med att hämta/lämna hunden för det kan ju bli ganska jobbigt om man har gått en bit och inte orkar gå tillbaka till sitt hus för att lämna hunden. De kanske kör på samma system som i world of warcraft där man kan "call pet" och "dismiss pet". Och allt detta
om det förekommer hundar då.