2011-11-04, 01:26
Medlem
festispojks avatar
Tänk om 24 står för December? Finns det någon chans att R* skulle släppa spelet innan jul?
2011-11-04, 01:26
Medlem
Reggaemans avatar
Jag tyckte att det här klippet tog fram en del intressanta fakta

http://www.youtube.com/watch?v=zduzHk5tOxk
2011-11-04, 01:29
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av festispojk
Tänk om 24 står för December? Finns det någon chans att R* skulle släppa spelet innan jul?

Jag tycker det låter väldigt osannolikt, släppa en första trailer till uppföljare av ett av de mest omtyckta spelen i världen två månader innan det släpps?

Låter inte så trovärdigt men hoppas kan man ju! Skulle vara awesome

För min del får dom gärna hålla på till nästa år innan det släpps, kan ju bara bli bättre ju längre dom får hålla på
2011-11-04, 01:39
Medlem
PurkoPurkos avatar
Citat:

Öh... va? Släppa ett storspel på julafton? Och preciiiis missa chansen att få vara med i årets julhandel. Vore ju smart.
2011-11-04, 01:43
Medlem
festispojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PurkoPurko
Öh... va? Släppa ett storspel på julafton? Och preciiiis missa chansen att få vara med i årets julhandel. Vore ju smart.
men jag menade att det skulle släppas innan julafton så man hinner få med det
2011-11-04, 01:44
Medlem
PurkoPurkos avatar
Citat:
men jag menade att det skulle släppas innan julafton så man hinner få med det
Vad menar du då med att 24 står för december? Nu firar man ju jul på lite olika datum, men ändå.
2011-11-04, 02:37
Medlem
vis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Musik

Ingen som nämnt musik än? vad tror ni vi får denna gång? mer modern skitmusik som i 4an eller har rockstar lärt sig att hålla sig till retro kanaler vilket alltid varit bäst genom serien?
Kommer antagligen finnas både kanaler med modern musik och kanaler med klassisk musik. Precis som det alltid har varit.

Vad det gäller den nya musiken så tror jag att de väntar till "strax" innan release med att välja låtar, så att de ska vara så nya som möjligt.
2011-11-04, 03:43
Medlem
Musiken tyckte jag var helkass i GTA IV. I Vice City däremot! Kärlek! Hoppas det kommer en mod so gör att man kan använda musiken från Vice till det nya ifall det blir som i IV. Hade faktiskt ingen favoritkanal alls i det spelet. Enda dåliga med det tycker jag.
2011-11-04, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Musiken tyckte jag var helkass i GTA IV. I Vice City däremot! Kärlek! Hoppas det kommer en mod so gör att man kan använda musiken från Vice till det nya ifall det blir som i IV. Hade faktiskt ingen favoritkanal alls i det spelet. Enda dåliga med det tycker jag.

Vad var det som var så himla bra med Vice City musiken? Var väl mest 80-tals glam och trött gymmusik?

Edit: Kollade igenom soundtracket igen och ångrar mig. Fanns ju många klockrena låtar där!
2011-11-04, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuoteUnquote
Vad var det som var så himla bra med Vice City musiken? Var väl mest 80-tals glam och trött gymmusik?

Edit: Kollade igenom soundtracket igen och ångrar mig. Fanns ju många klockrena låtar där!

Ja, det tycker jag också. Det var många år sedan jag spelade spelet nu, men har för mig att Miami Vice låten fanns med, samt Video killed the radio star. Men det var helt klart lite retro stuk på låtarna. Många melodier som var sköna att spela till.
2011-11-04, 13:08
Medlem
Rubensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smide
Huh, var har du hittat den bilden? Är det reklam från V?

Nope, det är en poster i 4an, hittade bilden på nått svenskt gta forum.
2011-11-04, 13:17
Medlem
Medves avatar
Har nån mer köpte San andreas på steam efter ni såg trailern, de gammla spelet då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in