2012-11-07, 14:25
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Kommer aldrig hända.

Det känns ju väldigt osannolikt att ett spel släpps till tex PS3 för att sedan 2 år senare remastras för att kunna anpassas till PS4, har det hänt någon gång innan att ett spel har anpassats till nyare konsoler flera år efter att det har släppts?

Jag känner också att jag inte tror att det kommer att hända, mer sannolikt att Gta VI skapas och släpps till nyare konsoler
2012-11-07, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det känns ju väldigt osannolikt att ett spel släpps till tex PS3 för att sedan 2 år senare remastras för att kunna anpassas till PS4, har det hänt någon gång innan att ett spel har anpassats till nyare konsoler flera år efter att det har släppts?

Jag känner också att jag inte tror att det kommer att hända, mer sannolikt att Gta VI skapas och släpps till nyare konsoler
Bully som enbart fanns till PS2 remastrades och släpptes till 360, Wii och PC några år efter den släpptes första gången.

Fan vad jag är sugen på V nu, GI imorgon och trailer nästa vecka, underbart!
2012-11-07, 14:32
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Enda jag bryr mig om är storyn/missions, skiter fullständigt i vilken platform jag får det. Bara jag får spela!!

Kör du inte online..?
2012-11-07, 14:41
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenMath
Bully som enbart fanns till PS2 remastrades och släpptes till 360, Wii och PC några år efter den släpptes första gången.

Fan vad jag är sugen på V nu, GI imorgon och trailer nästa vecka, underbart!

Det har du rätt i, förövrigt ett väldigt bra spel
2012-11-07, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
På kvällen verkar det som. Släpps på "afternoon" lokal tid i USA och man då är det 6 timmar tidsskillnad. Vet inte om papperstidningen släpps imorgon också men isf kanske den läcker ut tidigare om nån tursam jävel med scanner eller kamera får den tidigt.

Kämpigt, då gäller det att försöka sova länge då. Tänk att vakna kl 7 och sen gå och kolla klockan hela dagen, fy fan.

Ang nästa generation så kommer ju detta spelet perfekt nu när dom kan nyttja dessa konsoler på bästa sätt. Att få ett GTA tidigt är inte ultimat, bättre att nästa GTA kommer 3-4 år in i nästa generation i så fall. Och antagligen kommer nästa GTA om 4-5 år typ vilket blir perfekt.
2012-11-07, 15:04
Medlem
J-Traks avatar
Ang nästa generation så kommer ju detta spelet perfekt nu när dom kan nyttja dessa konsoler på bästa sätt. Att få ett GTA tidigt är inte ultimat, bättre att nästa GTA kommer 3-4 år in i nästa generation i så fall. Och antagligen kommer nästa GTA om 4-5 år typ vilket blir perfekt.[/quote]

Kanske lite långsökt men skulle inte en möjlighet kunna vara att eventuella DLCs släpps till nästa generations konsoler, dvs samma miljöer och städer i bättre tappning?

Även om jag inte är ett riktigt fan av idén så tror jag fortfarande att vi på något sätt kommer få spela med mer än en karaktär. Tänk på att Rockstar experimenterade med detta lite grann i både RDR och L.A Noir. Vem skulle killen vara som ''Having fun at Zancudo river'' om han inte vore en spelbar karaktär samtidigt som mycket har talat för att man ska vara den lite äldre vite snubben..? Förhoppningsvis vet vi lite mera imorgon!
2012-11-07, 15:10
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-Trak
Även om jag inte är ett riktigt fan av idén så tror jag fortfarande att vi på något sätt kommer få spela med mer än en karaktär. Tänk på att Rockstar experimenterade med detta lite grann i både RDR och L.A Noir. Vem skulle killen vara som ''Having fun at Zancudo river'' om han inte vore en spelbar karaktär samtidigt som mycket har talat för att man ska vara den lite äldre vite snubben..? Förhoppningsvis vet vi lite mera imorgon!

Även jag är inget riktigt fan av det men det känns ju som att väldigt mycket pekar på att man kommer att få spela flera karaktärer, tror inte att Rockstar skulle ha visat två karaktärer väldigt flitigt i både trailer och bilder om det inte var så så jag hoppas bara på att dom har "mejslat" ut det på ett bra sätt så att det inte blir för konstigt
2012-11-07, 16:13
Medlem
Klutten90s avatar
Som vilken karaktär spelar ni helst?
Den äldre mannen eller negern?
2012-11-07, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klutten90

Den äldre mannen! Veet inte riktigt varför men de känns roligt med lite nytt iaf
2012-11-07, 18:12
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sveensson
Den äldre mannen! Veet inte riktigt varför men de känns roligt med lite nytt iaf

Faktiskt, och så är det mer legit att glida runt i en lyxlimpa och känna sig viktig med en äldre karaktär
2012-11-07, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Vilken tid imorrn tror ni att GI infon finns att tillgå på nätet? Vill gärna ta en lång sovmorgon om man måste vänta tills dagen nån gång, så att väntan blir kortare Att vänta 7 dygn på trailern är ju sjukt jobbigt bara det. Senaste dygnet sedan man fick ett datum har ju varit otroligt segt.

Det kommer släppas om nästan exakt 24 timmar, kolla gtav.net/ där finns en nedräkning=)
2012-11-07, 18:26
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klutten90

Lätt den äldre mannen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto