2012-11-12, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Nej det är på onsdag.

Ah okej tack för infon!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slamboi
Anyone??

1 day 19 hours 57 minutes 45 seconds
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slamboi
Anyone??

http://www.rockstargames.com/

Där har du en countdown till när den släpps på onsdag.
2012-11-12, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Say what?

Read and learn
http://www.rockstargames.com/newswire/article/46011/grand-theft-auto-v-now-officially-available-for-preorder.html

Så bara för det står på en hemsida så är det sanning? lol
Välkommen till internet. "Reggaeman"
2012-11-12, 21:04
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noimaginationatall
Välkommen till internet.
Det är ju för i helvete på Rockstars Officiella hemsida, dom som skapar Gta V, ringer det någon klocka?

2012-11-12, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Men är du helt jävla blåst i huvudet eller? Rockstar själva har bekräftat i denna artikel att det kommer till Xbox 360 och PS3: http://www.rockstargames.com/newswire/article/45951/grand-theft-auto-v-is-coming-spring-2013.html

Du måste ju vara totalt jävla pantad om du tror att det ska komma til nästa generations konsoller!

Lugn nu. Jag tror dig. Du vet säkert ALLT som finns att veta om gta
2012-11-12, 21:05
Medlem
Citat:
Välkommen till internet. "Reggaeman"

är du blåst eller det är rockstars egna hemsida, alltså dom som gör spelen
2012-11-12, 21:07
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
vi snackade om det för cirka 3-4 dagar sen när nyheten kom ut från rockstar och inte från aftonhoran som ligger 1 vecka efter i allt dom skriver

Ang. Aftonhoran så är det ju lite förvånande att de inte drar rasistkortet och uppmanar till bojkott av spelet, med tanke på hur fruktansvärt det är att huvudkaraktärerna består av två(2!) vita, självklart kriminella män och en (1!) ensam, antagligen oskyldig svart man.
De har dessutom fräckheten att påstå att den svarte mannen är potentiellt kriminell!
Årets rasistspel.
2012-11-12, 21:08
Medlem
Citat:
Fortfarande väldigt tveksam att det kommer till denna generationens konsoler. Tror dom väntar för att inte behöva hålla tillbaka grafiken.

Tycker att du kan sluta trolla. Kollar man på dina tidigare inlägg du gjort i tråden ser man att du är medveten om att det kommer komma ut till Xbox 360 & PS3.
2012-11-12, 21:10
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
vi snackade om det för cirka 3-4 dagar sen när nyheten kom ut från rockstar och inte från aftonhoran som ligger 1 vecka efter i allt dom skriver

Har inte haft internet på en vecka. Missat det helt. Eftersom när ja väl fick internet satt nissarna här och tjafsa om gta är ett bilspel eller inte.

Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Oj så mycket skit du kommer att få nu

Förmodligen.

Citat:
Ursprungligen postat av Kastrullhund
Självklart är det lite tråkigt att de tog bort exempelvis dating, husköp och ändring av vikten. Men med en karta som är stor som helvete och mer genomtänkta aktiviteter räcker det nog gott och väl. Blev iallafall väldigt glad när de sa att man kommer kunna köpa kläder och ändra hår/skägg.

Det är fint. Ja gillar vad de skriver om karaktärerna också.
2012-11-12, 21:20
Medlem
NorthSNKRs avatar
DÖ ÖRNJÄVEL, DÖÖ!

http://i45.tinypic.com/n18r2p.jpg

Beröm angående mina skills i paint mottages tacksamt i pm.
2012-11-12, 21:23
Medlem
Kastrullhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Detta har nämnts många gånger och jag undrar vart folk har fått det ifrån, i GI artikeln så står det väl endast att man kommer att kunna ändra kläderna?

Om inte så får den personen som vet något annat gärna länka vart det står någonstans (endast säker källa tack)

Jag har läst hela artikeln som de släppte häromdagen, men kan ha varit så att jag snappade upp det av någon efteråt och sen fått för mig att jag läst det, ska kolla upp det!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in