2012-11-08, 00:37
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Rösten i trailern är väl han som är med i trailern. Kostymnissen. Dvs inte samma person som på fyrhjulingen och vattenskotern. Tror absolut man kommer lira som flera karaktärer (tyvärr) men egentligen inte alls säkert att det är kostymnissen, negern och "Steve" De kan ju lika gärna vara random bara. Kolla på gamla GTA-spel, fullt med bilder på personer som inte ens var med i spelet. Men men vi får se.

Nu när vi vet att spelet kommer i vår och att det kommer komma massa info snart blir jag sugen på info om ett annat R* spel. Red Dead Redemption 2
Jag tror och hoppas inte att kommer spela mer än en karakär. Däremot tror jag "Steve" kommer ta en stor plats i historien.

Låt säga att kostymnissen/maffiamedlemen flyr Liberty City(NYC) så kanske "Steve" är någon form av torped som är ute efter denne och det kanske slutar med att dom blir vänner. Nu går jag out of hand men hellre så än att spela mer än en karaktär. Gillar inte alls idén precis som jag ogillade den i RDR.
2012-11-08, 00:46
Medlem
garnierfructiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xarxez
Haha varför då? Gillar du inte kvinnor eller?

Har absolut inget emot kvinnor. Men kaninte identifiera mig med en kvinnlig spelkaraktär sen är det inte speciellt feminint att springa och skjuta folk. Hellre nån hård gangster
2012-11-08, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Rösten i trailern är väl han som är med i trailern. Kostymnissen. Dvs inte samma person som på fyrhjulingen och vattenskotern. Tror absolut man kommer lira som flera karaktärer (tyvärr) men egentligen inte alls säkert att det är kostymnissen, negern och "Steve" De kan ju lika gärna vara random bara. Kolla på gamla GTA-spel, fullt med bilder på personer som inte ens var med i spelet. Men men vi får se.

Nu när vi vet att spelet kommer i vår och att det kommer komma massa info snart blir jag sugen på info om ett annat R* spel. Red Dead Redemption 2

Nej pojkar det kommer nog inte vara fler karaktärer , eller?

Vem har ens spridit det ryktet?

Och vem i hela friden är STEVE ?!
2012-11-08, 01:13
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PowerXL
Nej pojkar det kommer nog inte vara fler karaktärer , eller?

Vem har ens spridit det ryktet?

Och vem i hela friden är STEVE ?!

Steve vettefan vad dom fick det namnet ifrån men ryktet att man kanske kommer att spela flera karaktärer är ju något som mer och mer verkar troligt då man både i trailern och på bilder upprepade gånger har fått se speciellt två personer som verkar vara inblandade.
2012-11-08, 01:22
Medlem
Jamaicamans avatar
Nu är det ju bara rykten men om det stämmer att man ska behöva spela som flera karaktärer så tror jag det kommer sänka stämningen och spelkänslan rejält. Blir alldeles för komplicerat, massa skit att hålla reda på.
2012-11-08, 01:26
Medlem
OFOTCNs avatar
En screenshot jag inte sett tidigare: http://myxboxlive.com/gaming/gta-5-screenshot/
Edit: såg att den postats tidigare...
2012-11-08, 01:26
Medlem
Crackbacons avatar
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/10/26/december-issue-featuring-gta-v-to-launch-digitally-on-november-8.aspx

Torsdag klockan 18:00 släpps alltså ett reportage på 18 sidor i tidningen Game Informer - enbart om GTA V.

EDIT: Eller är det bara summeringen som släpps då, och själva reportaget släpps någon gång senare på natten?
2012-11-08, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/10/26/december-issue-featuring-gta-v-to-launch-digitally-on-november-8.aspx

Torsdag klockan 18:00 släpps alltså ett reportage på 18 sidor i tidningen Game Informer - enbart om GTA V.

EDIT: Eller är det bara summeringen som släpps då, och själva reportaget släpps någon gång senare på natten?

Är det sant?! Varför har ingen sagt det?
2012-11-08, 01:39
Medlem
Rabbadabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Är det sant?! Varför har ingen sagt det?

Haha

Här har ni en fin digital version av den nysläppta bilden!
2012-11-08, 04:47
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab
Haha

Här har ni en fin digital version av den nysläppta bilden!

Nice, vart hittar folk alla högupplösta nya bilder??

Fan, det märks att abstinensen börjar komma, har uppdaterat Rockstars hemsida var femte minut i över två timmar nu (har naturligtvis gjort annat under tiden)
2012-11-08, 08:47
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Jag kommer vänta 1-2 timmar efter gameinformer släppt för att hitta bra stadiga bilder! ^^
2012-11-08, 09:45
Medlem
Bricabracs avatar
Har tidningen släppt reportaget om GTA V än?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in