Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Okej, du tar det för långt nu när det kommer till att tolka det jag sagt.
Jag menar bara att jag vill ha en vit amerikan med tydlig amerikansk accent, för att du ska förstå så lägger jag till att han ska vara så amerikansk att han även har fullt amerikanska föräldrar.
Niko skulle mycket väl kunnat vara född i USA etc men han har ju fortfarande sin ryska(?) accent och det är det jag menar med att jag inte vill ha en karaktär med utländskt ursprung denna gång.
Alla förstår vad du menar, men klart det är nån lustigkurre som kommer och hävdar att du menar indianer för han vill mena att du är lite korkad som ej känner till Amerikas historia osv.
Säg bara att du vill spela en vit karaktär som pratar flytade amerikanska vars släkt varit bosatt i Amerika några generationer så är det svårt att tolka in något annat.....
Själv skulle jag vilja att man faktist är välbärgad och bor riktigt fint, iallfall till en början. Sen kan ju såklart nått hända så att man måste börja råna banker och bli en kriminell på "gatan" istället för att vara en stor boss som bara sitter på ett kontor.
Vill inte spela nån ghetto kille och leva i slummen igen....