Citat:
Mycket trevlig info, ny för min del.
Ursprungligen postat av smide
Har hört lite rykten på annat håll. Läste lite grann i länken, men inte de tunga spoilrarna. Så jag vet inte om allt detta redan är känt.
Det jag hört är
Kan knappt bärga mig ifall detta är sant, tyckte att
var det roligaste GTA-spelet, och hade blivit väldigt glad att göra ett återbesök där igen.
Det jag hört är
Det utspelar sig i San Andreas 2012.
Huvudpersonen är av spansk härkomst och heter Adrian.
Man börjar spela i Los Santos-området.
Hela mainstoryn handlar om pengar. (föga förvånande)
Det ska finnas multiplayer och spelet kommer släppas till Pc direkt vid launch.
32 och 64 multiplayer servrar.
Denna versionen av San Andreas inkluderar alla ställen från gamla san andreas fast städerna är större och mer detaljerade.
Gängkrig och områden kommer finnas igen och det finns fler gäng.
Tidslinjen ska börja vid där GTA4 slutar och Niko nämns ett antal gånger.
Car modding kommer finnas.
9 nya radiostationer som tydligen ska vara mycket bättre än dem i GTA 4.
Militären är tillbaka vid 6 stk stjärnor fast heter nu istället National Guard.
Systemet för att ta skydd bakom saker är uppgraderat och ska funka mycket bättre och mer mjukt.
De morala valen du gör under storyn ska påverka slutet mer nu. Det kommer tydligen finnas 4 stycken unika slut, 2 dåliga slut och 2 bra slut.
Du kommer kunna ha flickvän osv igen.
fallskärm finns igen.
och de "roliga" fusken har kommit tillbaka igen.
Trailern kommer vara 1 minut, 4 sek lång, och kommer mest visa staden, och i slutet huvudkaraktären som snackar lite. (GTA 4 trailer 1 någon?)
Huvudpersonen är av spansk härkomst och heter Adrian.
Man börjar spela i Los Santos-området.
Hela mainstoryn handlar om pengar. (föga förvånande)
Det ska finnas multiplayer och spelet kommer släppas till Pc direkt vid launch.
32 och 64 multiplayer servrar.
Denna versionen av San Andreas inkluderar alla ställen från gamla san andreas fast städerna är större och mer detaljerade.
Gängkrig och områden kommer finnas igen och det finns fler gäng.
Tidslinjen ska börja vid där GTA4 slutar och Niko nämns ett antal gånger.
Car modding kommer finnas.
9 nya radiostationer som tydligen ska vara mycket bättre än dem i GTA 4.
Militären är tillbaka vid 6 stk stjärnor fast heter nu istället National Guard.
Systemet för att ta skydd bakom saker är uppgraderat och ska funka mycket bättre och mer mjukt.
De morala valen du gör under storyn ska påverka slutet mer nu. Det kommer tydligen finnas 4 stycken unika slut, 2 dåliga slut och 2 bra slut.
Du kommer kunna ha flickvän osv igen.
fallskärm finns igen.
och de "roliga" fusken har kommit tillbaka igen.
Trailern kommer vara 1 minut, 4 sek lång, och kommer mest visa staden, och i slutet huvudkaraktären som snackar lite. (GTA 4 trailer 1 någon?)
Kan knappt bärga mig ifall detta är sant, tyckte att
San Andreas
Alla tjatar om tidigare årtal, och med den här bakgrundsfaktan (minus att det utspelar sig 2012) så skulle det kunna vara inspirerat av toppenrullen Blood in, Blood out.
Är det San Andreas igen så hoppas jag de gör stora förändringar på miljöerna, har spelat sönder SA så fruktansvärt mycket att jag näst intill skulle må illa av att spela det igen

Kommer att bli en ordentlig trailer på förmodligen 60-70 sekunder, aldrig att Rockstar skulle gå ut så här och inte köra en ordentlig trailer. Andra och tredje trailern blir säkerligen längre. Inför GTA IV hade dom ju också en sån här nedräkning och den trailern var på 1:04. För dom som inte minns den: