2012-11-07, 23:35
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Fattade inte att kunna ringa en torped och skjuta i sönder bilar med helikopter? Var framgår detta i spelet? har aldrig stött på detta.

Var det inte den där araben med förgyllda uzi's som hjälpte en med det tro? minns inte riktigt
2012-11-07, 23:36
Medlem
CommonKnowledges avatar
Om huvudkaraktären nu är Steve Buscemi-look a like:n på fyrhjulingen och vattenscootern, bara jag som tycker rösten i första trailern inte alls passar karaktären?
2012-11-07, 23:38
Medlem
xarxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garnierfructis
Jag skulle nog inte äns köpa spelet då. Skulle kännas så jävla fjantigt.

Haha varför då? Gillar du inte kvinnor eller?
2012-11-07, 23:40
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Bilden är såklart tagen på PC dock. Den som väntar på något gott..!

Baserat på vad? Hur vet du att en ens är äkta?
2012-11-07, 23:42
Medlem
xarxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpost23
Om Rockstar gör en kvinnlig karaktär så förstör dom ju spelet!!! det skulle inte funka med en kvínnlig karaktär, ingen skulle vilja spela GTA då

Förstår inte hur det skulle förstöra spelet? :P Sen skulle dom ju annars kunnat göra som gta iv där dom har flera karaktärer i spelet så att kanske expansion till V så spelar man en karaktär som är en kvinna som följer själva storyn...

Jag menar hur fan kan folk spela t.ex warcraft då om dom inte kan spela en människa hur fan kan dom då spela en orc/troll osv xD
2012-11-07, 23:42
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Om huvudkaraktären nu är Steve Buscemi-look a like:n på fyrhjulingen och vattenscootern, bara jag som tycker rösten i första trailern inte alls passar karaktären?
Haha! Trodde jag var den ända som trodde att han var en kopia utav buscemi... Men ang. rösten så tror jag inte ens det är han vi spelar utan han andra, den s.k terrass-mannen, isf bör ju rösten passa in till honom IMO.
2012-11-07, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xarxez
Förstår inte hur det skulle förstöra spelet? :P Sen skulle dom ju annars kunnat göra som gta iv där dom har flera karaktärer i spelet så att kanske expansion till V så spelar man en karaktär som är en kvinna som följer själva storyn...

Jag menar hur fan kan folk spela t.ex warcraft då om dom inte kan spela en människa hur fan kan dom då spela en orc/troll osv xD

Hur kan du inte förstå det? Kan ju inte vara speciellt kul att spela som en kriminell kvinna..
2012-11-07, 23:45
Medlem
xarxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jag vill minnas att det fanns en liten diskussion om detta rätt långt bak i tråden och minns jag rätt så var många inne på att man som kille (då det förmodas att det är fler killar än tjejer som spelar Gta) inte skulle kunna känna igen sig lika lätt eller känna sig lika "bekväm" med karaktären om denna var en kvinna.

Jag skulle kunna tänka mig att spela en kvinnlig karaktär men då endast om denna var lite av en "tomboy" dvs väldigt grabbig av sig, typ en tjej i baggykläder som jobbar som bilmekaniker haha

En väldigt "tjejig" person till karaktär skulle jag bara känna är lite löjligt

Det är såklart, en tjej som är inom kriminella världen som en riktig gangster lär ju vara grabbig av sig, men jag tänker fan vilka jäkla missions dom kunnat göra av det, t.ex karaktären utnyttjar sitt kön och lyckas infiltrerar fienden och dödar dom osv ^^

Jag är den typen som kan spela lite vad som, jag är ju intresserad av storyn och därför ser jag ju inget fel med en kvinnlig karaktär :P
2012-11-07, 23:54
Medlem
VemAnnarss avatar
Läst några sidor och funderar lite på hur man får tag i denna katalog! Är den fysisk, butik osv? Eller släpps den på någon hemsida? Galet spänd!!!!
2012-11-07, 23:55
Medlem
xarxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Hur kan du inte förstå det? Kan ju inte vara speciellt kul att spela som en kriminell kvinna..

Jag förstår det inte alls, om jag tänker mig att jag ska spela en riktigt hardcore gangster skulle ju fan inte niko bellic passat mig heller xD Då skulle det förmodligen varit en karaktär som t.ex ser ut som han store jävlen från Friday filmerna eller han store från gröna milen... Han skulle man ju inte våga bråka med direkt haha :P

Men tänk efter det finns ju hur mycket roliga missions man kunnat göra med en kvinnlig karaktär som inte fungerat så bra som manlig karaktär, t.ex att fiende gängets boss tänker med kuken och man lyckas infiltrera fiende gänget och dödar alla?

Finns ju så mycket roligt ju! Det är väl ändå storyn som har en stor del i spelet och det är ju de jag tycker e roligt att följa storyn osv, sen kan man ju välja själv sen om man vill spela man eller kvinna (har för mig man kan göra de på internetläget på gta iv ju?)
2012-11-08, 00:21
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Haha! Trodde jag var den ända som trodde att han var en kopia utav buscemi... Men ang. rösten så tror jag inte ens det är han vi spelar utan han andra, den s.k terrass-mannen, isf bör ju rösten passa in till honom IMO.
Det jag menar. Jag är inte övertygad och hoppas inte det blir "Steve" som är huvudkaraktären.

"East coast gangster" känns som någon typ av maffiamedlem och då passar den äldre herren i första trailern in mycket bra och ju mer jag tänker på det så blir jag mer och mer säker på att det är så. http://i.imgur.com/HSXkx.jpg

En annan grej jag tänkt på med alla dessa läckor. Tillexempel bilden ovan, om man nu ska ta kort och lägga ut.. varför inte få med hela texten? Rockstar eller den där tidningen är nog dom som själva läcker allt för att få upp hype. Taskigt att retas såhär, minst sagt!

Citat:
Ursprungligen postat av VemAnnars
Läst några sidor och funderar lite på hur man får tag i denna katalog! Är den fysisk, butik osv? Eller släpps den på någon hemsida? Galet spänd!!!!
Imorgon kommer denna tråd och många andra platser på nätet krylla av screenshots på alla dom olika 18 sidorna så det är bara att du bänkar dig runt kvällstid.
Senast redigerad av CommonKnowledge 2012-11-08 kl. 00:29.
2012-11-08, 00:27
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Rösten i trailern är väl han som är med i trailern. Kostymnissen. Dvs inte samma person som på fyrhjulingen och vattenskotern. Tror absolut man kommer lira som flera karaktärer (tyvärr) men egentligen inte alls säkert att det är kostymnissen, negern och "Steve" De kan ju lika gärna vara random bara. Kolla på gamla GTA-spel, fullt med bilder på personer som inte ens var med i spelet. Men men vi får se.

Nu när vi vet att spelet kommer i vår och att det kommer komma massa info snart blir jag sugen på info om ett annat R* spel. Red Dead Redemption 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in