Det är hur enkelt som helt med torrents till båda PS3 och xbox 360 nuförtiden så det har inte med det och göra, kan jag säga.
Oavsett hur enkelt det är så kommer det alltid att vara enklare att köra en piratkopia på en PC än en konsol. Så länge inget supderduper kopieringsskydd dyker upp exklusivt för PC.
Synd att de ska hålla på med konsoller hela jävla tiden.. känns som konsollernas tid dog på 90talet då datorerna tog över..
Är lite orolig över att Xbox360 har begränsat utvecklingen av GTA5, vad tror ni om det?
Så är det ju garanterat, hade GTA varit PC exklusivt hade det varit grafiskt och mekaniskt bättre än vad det är och kommer bli. Vi blir ju tyvärr tillbakahållna av nästan 7 år gammal hårdvara, vilket är sjukt lång tid för sånt. Men jag tror ändå att detta kommer bli ett sånt spel där dom pressar allt till max i de olika konsollerna.
Såg nyss ett svar från Rockstars anställda på deras wall.
"Hey guys, glad to see so much enthusiasm about the release announcement. For those asking about the PC platform, we're currently focused on the Xbox 360 and PS3 versions of the game and don't have any details to share about a PC version at this time. Anyone that continues to spam the comments section will have their commenting privileges suspended."
Detta sög ju lite hästpung faktiskt...
Senast redigerad av edberg24 2012-10-31 kl. 13:47.
Såg nyss ett svar från Rockstars anställda på deras wall.
"Hey guys, glad to see so much enthusiasm about the release announcement. For those asking about the PC platform, we're currently focused on the Xbox 360 and PS3 versions of the game and don't have any details to share about a PC version at this time. Anyone that continues to spam the comments section will have their commenting privileges suspended."
Detta sög ju lite hästpung faktiskt...
Jg är en jävel på att misstolka. Jag tolkar detta som att det kanske inte blir någon PC-version.
JAg blir därför kanske tvingad att köpa en PS3:a! In that case, inte okey Rockstar.
Jag tänker iaf inte köpa xbox eller annan konsol utan jag väntar tills det släpps till PC.
Har ändå ingen lust att sitta och spela gta hela sommaren.
Men lite ledsen blir man ju.