2013-06-16, 11:59
Medlem
anonymSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Jag tror det korrekta uttalandet på e3 var: "You can expect more information regarding gta 5 to be announced in the coming weeks"

Ah, tack för det! Då lever jag på hoppet ett tag till då.
2013-06-16, 12:09
Bannlyst
Köpa ett PS3 enbart för att spela GTA V, bra eller dålig idé?
Gissar att jag kommer att sälja de sen, men då har de väl tappat värde med tanke på att de nya konsolerna släpps.

Eller vänta på eventuellt PC släpp?
2013-06-16, 12:13
Medlem
Olegskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damanHJK
Gissar att jag kommer att sälja de sen, men då har de väl tappat värde med tanke på att de nya konsolerna släpps.

Vänta på PC släppet. Tänk själv - är 2500-3000kr värt för ett spel?
2013-06-16, 12:30
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:

Det är bara du själv som kan svara på den frågan. Playstation 3 & Grand Theft Auto V går på ~2000:-.

Är du inte det minsta intresserad av Heavy Rain, Infamous, Little Big Planet, Gran Turismo, The Last of Us eller Uncharted?
2013-06-16, 12:56
Medlem
Korneliuss avatar
Citat:

Skaffade mig ett ps3 12GB för 1500 spänn. Det finns gott om spel i reahyllorna som du kan sysselsätta dig med så länge, men lite irriterande med så liten hårddisk om du ska ha fler än 3-5 spel.

Det affären glömde berätta för mig är att man inte kan spela ps3 spel utan att lägga in de på HDDn. Nåja, Det är ju bara GTA:V jag vill ha ändå.

Jag tycker det var värt det, men då har jag nött GT5, RDR och Skate 3. Bra spel som tyvärr var konsolexklusiva.
2013-06-16, 14:20
Medlem
Kommer GTA V / finns det något som tyder på att det släpps till PS4?
2013-06-16, 14:26
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naddet
Kommer GTA V / finns det något som tyder på att det släpps till PS4?
Inget som har bekräftats och inga tecken som tyder på varken det ena eller det andra.
2013-06-16, 14:32
Medlem
PixelPiratens avatar
Hur tycker ni jag ska göra, sälja mitt Xbox och köpa PS3, sedan köpa Heavy Rain + GTA V (Samt några andra random spel) eller ska jag köra på mitt Xbox? Är rädd att min FPS kommer lida, då jag har Xbox:en uppkopplad till en 1080p HD-TV, fick sätta ner resolution till 720p då jag spelade fyran.

Har PS3 samma framedrops i högre upplösning som Xbox eller märks det att den är stadigare?
2013-06-16, 16:45
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Men jag hoppas fan det är mer öknen än vad som visas på bilden, är ju bara ett stort berg o lite sand egentligen, vill ha stora ökenfält med bara sand också

http://imageshack.us/a/img811/6397/qrh.png
Det vill jag också, så man känner känslan att man är långt ifrån det civila.
På den här bilden ser det ut som mycket öken/sand.

Läste ett intressant sak ifrån ett GTA forum där en påpekade att det stora berget man ser i första trailern måste vara ifrån en helt annan vinkel än vad vi har sett på alla bilder.
Nu blev jag jävligt nyfiken på vad det finns åt det hållet eftersom man inte sett så mycket därifrån.
2013-06-16, 17:05
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:

Helt klart värt det, bara o använda ps3an som bluray spelare sen om du inte ska spela nåt annat
2013-06-16, 17:12
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko

Läste ett intressant sak ifrån ett GTA forum där en påpekade att det stora berget man ser i första trailern måste vara ifrån en helt annan vinkel än vad vi har sett på alla bilder.
Nu blev jag jävligt nyfiken på vad det finns åt det hållet eftersom man inte sett så mycket därifrån.

Jag får lite känslan av att det bara är hav bakom
2013-06-16, 17:29
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
http://imageshack.us/a/img811/6397/qrh.png
Det vill jag också, så man känner känslan att man är långt ifrån det civila.
På den här bilden ser det ut som mycket öken/sand.

http://i.imgur.com/BFj5PwY.jpg
Är det det berget du syftar på?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in