2011-10-31, 13:59
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
ANVÄND SPOILER MÄNNISKA

Vafan är det för stor spoiler varning då? identiteten på den man spelar som är väl ingen spoiler direkt
2011-10-31, 14:12
Medlem
FEFBGs avatar
Jag har egentligen kört slut på San andreas, men om dom fixar lite nya saker och nya uppdrag kan det bli riktigt fett
2011-10-31, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Vågar man läsa allt? Vill inte att allt ska avslöjas

Jag läste bara det översta om vad spelet kommer handla om lite. Ville inte läsa hur det ska sluta och en eventuell storyline så jag skippade den nedre delen.
2011-10-31, 15:14
Medlem
BaiskeliPampus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therif
http://saveandquitgaming.com/xbox-360/grand-theft-auto-v-rumors-abound/

Vet inte om denna dykt upp i tråden tidigare, men hur som helst, grov spoiler varning.

Jävlar i helvete vad nice det kommer vara om detta är sant!
2011-10-31, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wema
Ah jag läste första rutan innan "major spoiler territory".
Det dög gott och väl för att få en klar bild.
Herregud, detta kommer bli BRA skit.

Det är alltså en uppiffad/utökad San Andreas vi kommer bli bjudna på. OM allt detta nu stämmer.

Den där kartan är väl exakt samma som GTA:SA? Bara det att dom har klippt bort en massa och byggt om den lite? Eller är jag helt ute och cyklar?
2011-10-31, 16:21
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
"An anonymous user on 4chan"..låter ju trovärdigt Ganska prick 2 dygn kvar nu..
2011-10-31, 17:04
Medlem
Medves avatar
Ända jag reagerade på var Gang turf wars is back. Älskar det!! Om allt detta är sant om inte så må han som skrev skiten brinna i GTA IV för all framtid, hatar de spelet.
2011-10-31, 17:06
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therif
http://saveandquitgaming.com/xbox-360/grand-theft-auto-v-rumors-abound/

Vet inte om denna dykt upp i tråden tidigare, men hur som helst, grov spoiler varning.

Jag hoppas det där är sant, vilket jag också tror att det är, känns för bra uttänkt för att vara någon random som trollar bara. Nästan allt där är precis sånt man saknade med GTAIV, och det vore klokt av R* att ha tagit åt sig av kritiken som uppstod efter det.
2011-10-31, 17:08
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
"An anonymous user on 4chan"..låter ju trovärdigt Ganska prick 2 dygn kvar nu..

Fast egentligen är 4chan förmodligen bästa stället att posta exakt sånt här material på om man vill att det ska spridas, samtidigt som man behåller sin anonymitet.

Enda nackdelarna är väl just att anonymiteten gör att det är svårt att skilja på troll och sanningssägare, och att man som uppgiftslämnare inte kan ta någon credit för informationen, och därför inte få större e-penis
2011-10-31, 17:11
Medlem
WalterSullivans avatar

Nä fyfan hoppas verkligen ryktet stämmer då det kan bli helt underbart, undra om CJ ger en quests
2011-10-31, 19:13
Medlem
McNords avatar
Det stor att det skulle vara portat, så man kan inte förvänta sig så mycket mer utav grafiken och andra smågrejer pga konsolerna. Men bara det är likt GTA:SA så är jag nöjd om det är bättre grafik och inte så mörkt och extremt seriöst som fyran.
2011-10-31, 19:32
Medlem
rapperfromfridays avatar
Det här lär ju vara källan till artikeln:

Om han nu säger att
kan ju det också visa sig vara inget annat än en bra gissning, baserad på första IV-trailern,

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in