2012-11-07, 12:18
Medlem
Undrar om det går att köpa ett digitalt lösnummer på PC? Det ska tydligen finnas på iTunes och det finns iTunes att installera för PC.
2012-11-07, 12:21
Medlem
Bdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Undrar om det går att köpa ett digitalt lösnummer på PC? Det ska tydligen finnas på iTunes och det finns iTunes att installera för PC.

Tror inte du behöver köpa något nummer, det kommer ligga 1000 länkar här till inscannade bilder/info inom 5 min efter det kommit ut
2012-11-07, 12:28
Bannlyst
Jag tycker att GTA V är ett PC spel rätt igenom. Men alla tycker olika.
2012-11-07, 12:34
Medlem
Bdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Jag tycker att GTA V är ett PC spel rätt igenom. Men alla tycker olika.

Det har det inte varit sen Gta 3 kom ut på marknaden tyvärr, skulle varit intressant att se försäljningssiffor på ps2 precis innan/efter gta 3 kom ut.
2012-11-07, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdk
Tror inte du behöver köpa något nummer, det kommer ligga 1000 länkar här till inscannade bilder/info inom 5 min efter det kommit ut

Men pappersupplagan kommer väl inte förrän den 14:e tror jag? Fast det kommer väl upp Print Scrn bilder på den digitala upplagan förstås.
2012-11-07, 12:58
Medlem
Enda jag bryr mig om är storyn/missions, skiter fullständigt i vilken platform jag får det. Bara jag får spela!!

Hoppas på att storyn för en gångs skull är realistiskt och inte spårar ur. Kolla GTA SA storyn, smalltown G som helt plötsligt blir San Andreas största gangster..... Hoppas på att man får mer valmöjlighet, att få va i litet gäng, eller t.om få välja va i litet gäng, få expandera eller välja mellan stanna i gäng eller gå till typ maffia eller nåt = AWESOME :3
2012-11-07, 13:17
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:

Ja det kommer till pc också. Fast fråga mig inte hur det kommer gå till. I vanliga fall verkar det som att man måste prenumerera men det verkar som att de gör ett undantag för det här numret.

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/10/26/december-issue-featuring-gta-v-to-launch-digitally-on-november-8.aspx

Edit: Nevermind, läs texten själv. Jag är trött. Verkar som att du får tag på numret digitalt till pc om du prenumererar, lösnummer kan du nog bara köpa till iPad/Android.

"Reveal the cover art" - betyder det omslaget till spelet? Låter inte så intressant. Jag menar man ägnar ju inte så många sekunder åt att kolla på omslaget innan man poppar ut skivan och slänger fodralet långt åt helvete.
Senast redigerad av Schnauzer 2012-11-07 kl. 13:21.
2012-11-07, 13:28
Medlem
Vilken tid imorrn tror ni att GI infon finns att tillgå på nätet? Vill gärna ta en lång sovmorgon om man måste vänta tills dagen nån gång, så att väntan blir kortare Att vänta 7 dygn på trailern är ju sjukt jobbigt bara det. Senaste dygnet sedan man fick ett datum har ju varit otroligt segt.
2012-11-07, 13:31
Medlem
Rokushikis avatar
Visserligen är jag glad att GTA V kommer redan till våren, men samtidigt lite ledsen att det inte utvecklas till Xbox 720/PS4.. Tror att det faktum att de måste utveckla till 360 och PS3, 7 år gammal hårdvara mao, kommer dra ner möjligheterna en hel del.

Vad säger ni?
2012-11-07, 13:34
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Vilken tid imorrn tror ni att GI infon finns att tillgå på nätet? Vill gärna ta en lång sovmorgon om man måste vänta tills dagen nån gång, så att väntan blir kortare Att vänta 7 dygn på trailern är ju sjukt jobbigt bara det. Senaste dygnet sedan man fick ett datum har ju varit otroligt segt.

På kvällen verkar det som. Släpps på "afternoon" lokal tid i USA och man då är det 6 timmar tidsskillnad. Vet inte om papperstidningen släpps imorgon också men isf kanske den läcker ut tidigare om nån tursam jävel med scanner eller kamera får den tidigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Rokushiki
Visserligen är jag glad att GTA V kommer redan till våren, men samtidigt lite ledsen att det inte utvecklas till Xbox 720/PS4.. Tror att det faktum att de måste utveckla till 360 och PS3, 7 år gammal hårdvara mao, kommer dra ner möjligheterna en hel del.

Vad säger ni?

Varför bry sig? Räknar kallt med att det kommer att släppas ett GTA till nästa generation också förr eller senare.
2012-11-07, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rokushiki

Vad säger ni?

Jag tror GTA V kommer att släppas till nästa generations konsoler också så snart de kommer ut på marknaden. Jag är rätt säker på att PC-versionen och de eventuella versionerna till nästa generations konsoler kommer vara betydligt snyggare än PS3 och xbox360 versionerna.
2012-11-07, 14:16
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Jag tror GTA V kommer att släppas till nästa generations konsoler också så snart de kommer ut på marknaden. Jag är rätt säker på att PC-versionen och de eventuella versionerna till nästa generations konsoler kommer vara betydligt snyggare än PS3 och xbox360 versionerna.

Kommer aldrig hända.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in