2012-09-30, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Undrar hur bra dagens konsoller skulle bli gällande prestanda och grafik!

Är faktiskt rätt nyfiken på det.

Ontopic:

Vill ni det ska komma mycket vildmark och skog med olika utseenden?

MvH
Jo, skulle vara kul att ha ett hus på toppen utav ett berg men vill hellre ha "Venturas" stilen. Flashigt, mycket city känsla, det är så GTA ska vara, så som det var i Liberty City, speciellt Ballad of Gay Tony tycker jag om.
2012-09-30, 18:38
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Det finns mycket som tyder på det. Och det kommer hända, det är något som är helt klart. Varför i hela friden skulle inte RockStar avslöja platformen då? Varför, det är ju inte någon hemlig information om spelet i sig själv. Så, varför? Jo, för att dem ska släppa det till nästa generation men får inte avslöja det ännu. Säg mig annars, varför. Läs här http://news.cnet.com/8301-17938_105-57440544-1/will-we-see-xbox-720-in-2013-playstation-4-in-2014/, 41% tror på att Xbox 720 kommer 2013 och 5% att det inte kommer göra det.

Det spelar fan ingen roll om R* inte har avslöjat plattformen. Det kan lika gärna betyda att alla jävla spel som kommer släppas, släpps som standard till PC/Xbox 360/PS3. De har inte avslöjat rekommenderade specs till PC. Fy fan det här måste betyda att spelet inte kommer till PC, utan nåt nytt som ingen ens har sett eller hört talas om

Säger det för 100ade gången, det finns INGET!!! från Sony och Microsoft som tyder på att nya konsoler kommer ut och att vissa spelutvecklare redan har hållit på att utveckla spel för dessa.

Under tiden som R* jobbat med GTAV har vi inte fått se ett skit om nya konsoler. GTAV development har pågått i mer än 1-2 år och att tro att de redan från början började utveckla spel för "nya" konsoler som inte ens blivit annonserade är bara efterblivet och jävligt dumt.

Sluta posta skitlänkar och posta något från Sony eller Microsoft.
Senast redigerad av C0w 2012-09-30 kl. 18:42.
2012-09-30, 18:48
Medlem
GolfWangs avatar
tänk om det bara släpps som en app till Iphone eller android
2012-09-30, 18:56
Medlem
Som jag sa tidigare så är en lansering av nästa generations konsoler något Sony och MS håller tyst om så länge som möjligt. Först om ingen officiell information om nästa generations konsoler kommer senast sommaren 2013 kan man vara ganska säker på att de inte kommer 2013. Men det är även långt ifrån klart att ens GTA V kommer 2013. Det är ju helt möjligt att GTA V utvecklas på PC för att så fort som möjligt portas till PS4 och xbox 720.
2012-09-30, 20:46
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GolfWang
tänk om det bara släpps som en app till Iphone eller android
Det måste vara svaret på den olösta gåtan!
2012-09-30, 23:39
Medlem
Varför diskuteras det så mycket om nya konsoler, jag tycker att alla borde mass tweeta rockstar om att släppa ny info
2012-09-30, 23:45
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhostfaceKilla
Varför diskuteras det så mycket om nya konsoler, jag tycker att alla borde mass tweeta rockstar om att släppa ny info

Använder inte Twitter men jag är på att massmaila haha, inte för att jag tror att det skulle göra någon skillnad.

Nu får det fan vara dags för lite större informationssläpp om Gta V!
2012-10-01, 07:55
Medlem
Den här veckan börjar det verkligen vara "a few weeks or so" sedan de senaste bilderna.
2012-10-01, 08:54
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Jag tror dom kommer släppa något sen det var ett år sen trailern släpptes eftersom MYCKET kan hända på 365 dagar!
2012-10-01, 12:49
Medlem
Juicy Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Som jag sa tidigare så är en lansering av nästa generations konsoler något Sony och MS håller tyst om så länge som möjligt. Först om ingen officiell information om nästa generations konsoler kommer senast sommaren 2013 kan man vara ganska säker på att de inte kommer 2013. Men det är även långt ifrån klart att ens GTA V kommer 2013. Det är ju helt möjligt att GTA V utvecklas på PC för att så fort som möjligt portas till PS4 och xbox 720.

Snälla sluta.... R* släpper inte gta v till pc först för att sen "porta" till konsoler. Trollar du eller är du seriös? Och tro mig när jag säger att gta V kommer innan slutet på detta år eller nån gång under nästa år men inte 2014, ingen chans att spelet är i den fasen. Spelet är säkert klart om ett par månader. Sen trycks skivorna, reklamer börjar dyka upp, billboards kanske och så klart releasedatum. R* är bra på att dra ut på tiden men de har självklart en gräns. Dem vet vad de gör

Ingen officiell källa
2012-10-01, 12:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GhostfaceKilla
Det släpps lite då och då på Epsilons twitter
https://twitter.com/EpsilonismToday
2012-10-01, 13:46
Medlem
Fru.Lindholms avatar
Vågar betta min dase på att trailer 2 kommer, november 2.

det är ändå inte mkt att ha...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in