2012-08-26, 22:06
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Trist att du inte uppskattar spel med bra story...
Skulle kunna uppskatta storyn mer om man kunde snabbspola/skippa till nästa text åtminstone.
2012-08-26, 22:15
Medlem
Hoppas att kartan inte blir som i andra GTA spel, liksom tre öar som ligger bredvid varandra. I San Andreas var ju Los Santos en stad utan som inte var uppdelad i öar. Vill att hela Los Santos ska vara upplåst ifrån början, som Los Santos var i San Andreas.
2012-08-26, 23:46
Medlem
Jag vill ha tillbaka militären, stridsvagnar, attackhelikoptrar, stritsplan och något WW2 stritsplan typ mustang eller något! Hade varit sjukt nice att krossa en bil under en stridsvagn i den vackra GTA IV fysiken Dessutom var det kul att köra dogfights i GTA SA med militären!
2012-08-26, 23:51
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murarmats
Jag vill ha tillbaka militären, stridsvagnar, attackhelikoptrar, stritsplan och något WW2 stritsplan typ mustang eller något! Hade varit sjukt nice att krossa en bil under en stridsvagn i den vackra GTA IV fysiken Dessutom var det kul att köra dogfights i GTA SA med militären!

Det var fan helt sjukt roligt att bli jagad av militären eller tvärtom, blev en riktigt rolig utmaning och det dröjde många speltimmar innan jag förstod vad "ljuset" man släppte var till för

Skulle inte heller bli ledsen om det kom med en snygg detaljerad tank som man kan leka med efter storyn är slut
2012-08-26, 23:59
Medlem
Citat:
Det var fan helt sjukt roligt att bli jagad av militären eller tvärtom, blev en riktigt rolig utmaning och det dröjde många speltimmar innan jag förstod vad "ljuset" man släppte var till för

Skulle inte heller bli ledsen om det kom med en snygg detaljerad tank som man kan leka med efter storyn är slut
Vad är ljusen till för?
2012-08-27, 00:13
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjjjacke
Vad är ljusen till för?

Om jag kommer ihåg rätt så var det för att lura iväg missilerna som militären skickade emot dig. Finns på riktigt också, flygplan skickar iväg typ värmeljus så att värmesökande missiler ska gå efter dem istället för flygplanet.
2012-08-27, 00:20
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Om jag kommer ihåg rätt så var det för att lura iväg missilerna som militären skickade emot dig. Finns på riktigt också, flygplan skickar iväg typ värmeljus så att värmesökande missiler ska gå efter dem istället för flygplanet.

Korrekt.
2012-08-27, 00:55
Medlem
NorthSNKRs avatar
Drömfabriken... undrar om filminspelning/produktion (på ett eller annat sätt... porr?) kommer att vara en del av storyn?
Eller det kan vi nog vara säkra på, frågan är bara hur mycket...
2012-08-27, 01:08
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Drömfabriken... undrar om filminspelning/produktion (på ett eller annat sätt... porr?) kommer att vara en del av storyn?
Eller det kan vi nog vara säkra på, frågan är bara hur mycket...

Hur menar du?
Att det kommer finnas med en filmstudio och uppdrag inom detta som i Vice City?
Och på vilket sätt kan vi nog vara säkra på detta?
2012-08-27, 01:26
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Hur menar du?
Att det kommer finnas med en filmstudio och uppdrag inom detta som i Vice City?
Och på vilket sätt kan vi nog vara säkra på detta?

Precis.
Då spelet ska utspelas i staden som nog är mest känd för Hollywood så gissar jag att kommer det att återspeglas i storyn... men helt säker kan jag ju inte vara nej.
Senast redigerad av NorthSNKR 2012-08-27 kl. 01:31.
2012-08-27, 01:37
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Precis.
Då spelet ska utspelas i staden som nog är mest känd för Hollywood så gissar jag att kommer det att återspeglas i storyn... men helt säker kan jag ju inte vara nej.

Jag började skriva om att "I Gta San Andreas fanns det ju inget som speglade filmindustrin så varför skulle det finnas i Gta V?" men eftersom jag redan har fått skit för att jag pratar om San Andreas storyn även fast jag inte minns någonting om storyn i Gta San Andreas eftersom det var många år sen jag ens rörde San Andreas så beslöt jag mig för att göra lite research innan och visst fan hade man uppdrag i en filmstudio även om jag inte minns någonting av det

Så jag tar tillbaka min "anklagelse" och beslutar mig för att hålla med om att det visst kanske kommer finnas referenser eller uppdrag inom filmindustrin även i Gta V
2012-08-27, 01:44
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Jag började skriva om att "I Gta San Andreas fanns det ju inget som speglade filmindustrin så varför skulle det finnas i Gta V?" men eftersom jag redan har fått skit för att jag pratar om San Andreas storyn även fast jag inte minns någonting om storyn i Gta San Andreas eftersom det var många år sen jag ens rörde San Andreas så beslöt jag mig för att göra lite research innan och visst fan hade man uppdrag i en filmstudio även om jag inte minns någonting av det

Så jag tar tillbaka min "anklagelse" och beslutar mig för att hålla med om att det visst kanske kommer finnas referenser eller uppdrag inom filmindustrin även i Gta V

Baserar iofs min filmteori på uppdragen i Vice City, men då du säger att det även fanns i SA så låter det ju bra!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in