2012-10-05, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
hoppas man börja som en medlem av maffian eller försöker blir invigt. Och inget som de förråder osv! några medlemmar kan väl förråda dig men man måste få död på dem!

Tror GTA V kommer vara mer i gangsterstilen än maffiastilen
2012-10-05, 18:16
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burek4Real
Tror GTA V kommer vara mer i gangsterstilen än maffiastilen

Ifall det skulle bli mer maffiainspirerat så skulle det säkert bara komma en massa människor och direkt gorma om att "det är en kopia av mafia-spelen" så jag tror också att det kommer att vara mer gangsterinspirerat med tex drogaffärer
2012-10-06, 02:24
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Ifall det skulle bli mer maffiainspirerat så skulle det säkert bara komma en massa människor och direkt gorma om att "det är en kopia av mafia-spelen" så jag tror också att det kommer att vara mer gangsterinspirerat med tex drogaffärer
Fast nu är ju Mafia en kopia av "GTA spel" men det skulle vara soft med en indian med pilbåge och tomahawk som huvudkaraktär i ny GTA. Kanske kan han ta en k-pist i sina händer och köra en bil.
1776!
2012-10-06, 17:57
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Fast nu är ju Mafia en kopia av "GTA spel" men det skulle vara soft med en indian med pilbåge och tomahawk som huvudkaraktär i ny GTA. Kanske kan han ta en k-pist i sina händer och köra en bil.
1776!
Haha! Vilket jävla liv det hade blivit!
2012-10-07, 20:39
Medlem
Nu fan borde det vara ny info om ett par veckor....
2012-10-07, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Nu fan borde det vara ny info om ett par veckor....

Det kommer när det kommer, det går inte snabbare genom att gnälla
2012-10-07, 21:40
Medlem
Reggaemans avatar
Precis som några har spekulerat i innan så börjar även jag tro att vi kommer att få vänta till 2:a November innan det händer något mer på Gta V fronten, förhoppningsvis en ny trailer med lite info.
2012-10-07, 21:56
Bannlyst
Mycket tyder på next gen killar. Lite synd men skall bli roligt och se vad Rockstar North kan åstadkomma med de där grafik kapaciteterna!
2012-10-07, 22:05
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Mycket tyder på next gen killar. Lite synd men skall bli roligt och se vad Rockstar North kan åstadkomma med de där grafik kapaciteterna!

Och exakt vad är det för "mycket" som tyder på det?

Källa på det och inte bara vad du tror.
2012-10-07, 22:16
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Absolut ingenting tyder pa next gen! Konsolerna har inte ens presenterats och annu mindre slappts an.

April/Maj, till PS3/360/PC.
2012-10-08, 00:33
Medlem
McNords avatar
Citat:
Du har väl redan sett videorna på hur grafiken ser ut? Tydligt att det inte är next-gen. Det kommer säkerligen vara ganska mycket bättre en GTA IV dock, och mycket mer optimerat till PC hoppas jag fan.
Sen hoppas jag att det kommer att finnas redig AA då det saknades totalt i fyran om jag minns rätt, det förstör spelkänslan när det bara är flimrande kanter överallt.
2012-10-08, 00:58
Medlem
HeligKossas avatar
Tror ni Rockstar kommer tajma spelet till t.ex Jul så att dom kan få in extra pengar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in