2012-10-03, 16:17
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonthe12
Tror man måste skilja på de varianter man kan köra på här. Antingen byter man karaktär i slutet, mitten eller början. I slutet som i RDR tycker jag är väldigt tråkigt, när man free-roamar vill man ju gärna vara den man är van vid. I mitten kan bli lite jobbigt också, blir ju 50/50 vilken favorit man får kanske. Slutsats, ska man byta karaktär tycker jag man ska vara en karaktär i början väldigt kort tid och sen kanske byta till en som man sett från den gamla karaktärens perspektiv och önskat att man vore. Sin boss t ex.

Väldigt bra exempel, det där med RDR. Gillade verkligen John Marston som karaktär, så man blev ju inte nöjd med slutet där han dör och man tvingas spela som hans son. Man får inte samma känsla. Just därför vill jag inte spela som två karaktärer i GTA V.

Det enda som skulle ändra min inställning till detta är att om man får spela som en gammling. Bort med honom fort som fan och in med en yngre kille.
2012-10-03, 19:12
Medlem
PurplePenguins avatar
https://twitter.com/gtav_crew skrev igår på twitter "..more information should be coming in a short period of time! Stay tuned!".
Förhoppningsvis är vår väntan snart över, kanske redan denna vecka? Hoppas verkligen på en ny trailer den här gången, annars blir jag ledsen...
2012-10-03, 19:29
Medlem
PsycholicRaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det ryktas om det ja, eftersom man frekvent har fått se två personer i både trailern och bilderna: Den vita äldre herren vid namn (?) Albert De Silva samt den yngre svarta killen

http://media.pcgamer.com/files/2011/11/GTA-V-Multiple-protagonists.jpg
Enligt bilden så verkar det ju dock inte vara samma neger i alla tre fallen, de två i bilarna ser inte ut att ha några tatueringar alls, han som jagas med helikopter har ju över hela armarna vilket borde synas i åtminstone den ena av bilderna där han sitter i bilen.

Men om det ska vara de två så tror jag nog att jag föredrar tvärtom, at den äldre t.ex. är boss för gänget, och man börjar spela som honom. Sedan blir han tagen och man spelar istället som negern och jobbar sig uppåt för att ta över platsen som boss
2012-10-03, 19:32
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
http://www.youtube.com/watch?v=7guSKjtlVd4&feature=youtu.be
Har suttit och runkat till screen-shotarna i en kvart snart, dom ser helt fantastiska ut. Hoppas dom släpper en trailer snart. Något jag hoppas dom har med är eldkastare.
2012-10-03, 19:53
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Verkar ju som att Rockstars senaste spel har släppts ett år efter första trailern, ska vi hoppas på detta i november?
Klart vi ska hoppas men var inte så jävla säker!

Om en tidigare karaktär kunde komma tillbaka kanske som DLC eller typ Extra, vem hade DU velat spela som då?
2012-10-03, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PurplePenguin
https://twitter.com/gtav_crew skrev igår på twitter "..more information should be coming in a short period of time! Stay tuned!".
Förhoppningsvis är vår väntan snart över, kanske redan denna vecka? Hoppas verkligen på en ny trailer den här gången, annars blir jag ledsen...
Dock så är inte den twittern någon officiell, så allt han säger är som våra, åsikter och vad dem tror.
2012-10-03, 21:05
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Jag hade missbrukat det så mycket tror jag. Hade verkligen velat ha det med i V.

Haha det är sant det du säger, det har gått fyra år och jag missbrukar fortfarande slowmotionknappen när man kör bil i Gta IV
Så jävla roligt att köra på någon/något i slowmotion och se det sakta flyga åt fanders

Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Väldigt bra exempel, det där med RDR. Gillade verkligen John Marston som karaktär, så man blev ju inte nöjd med slutet där han dör och man tvingas spela som hans son. Man får inte samma känsla. Just därför vill jag inte spela som två karaktärer i GTA V.

Det enda som skulle ändra min inställning till detta är att om man får spela som en gammling. Bort med honom fort som fan och in med en yngre kille.

Varför är alla emot att spela en äldre herre?
Jag gillar idén och efter ett par timmars spelande så kommer man säkert inte ens märka av att han är lite äldre även om det skulle se konstigt ut att cykla runt på en bmx med en ~50-årig gubbe
Jag skulle gärna spela som den äldre snubben i trailern, om inte det så hoppas jag iallafall att man kommer att spela en fullblodad vit amerikan, det känns som att det är dags för det nu.

Citat:
Ursprungligen postat av PsycholicRave
Enligt bilden så verkar det ju dock inte vara samma neger i alla tre fallen, de två i bilarna ser inte ut att ha några tatueringar alls, han som jagas med helikopter har ju över hela armarna vilket borde synas i åtminstone den ena av bilderna där han sitter i bilen.

Men om det ska vara de två så tror jag nog att jag föredrar tvärtom, at den äldre t.ex. är boss för gänget, och man börjar spela som honom. Sedan blir han tagen och man spelar istället som negern och jobbar sig uppåt för att ta över platsen som boss

Du har helt rätt i det du säger, killen i bilen ser ju lite kraftigare ut också...

Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Klart vi ska hoppas men var inte så jävla säker!

Om en tidigare karaktär kunde komma tillbaka kanske som DLC eller typ Extra, vem hade DU velat spela som då?

Jag hade nog velat spela som Niko om jag ska vara ärlig, tycker personligen att Tommy och CJ är jävligt tråkiga karaktärer
Senast redigerad av Reggaeman 2012-10-03 kl. 21:09.
2012-10-03, 21:26
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Haha det är sant det du säger, det har gått fyra år och jag missbrukar fortfarande slowmotionknappen när man kör bil i Gta IV
Så jävla roligt att köra på någon/något i slowmotion och se det sakta flyga åt fanders

Varför är alla emot att spela en äldre herre?
Jag gillar idén och efter ett par timmars spelande så kommer man säkert inte ens märka av att han är lite äldre även om det skulle se konstigt ut att cykla runt på en bmx med en ~50-årig gubbe
Jag skulle gärna spela som den äldre snubben i trailern, om inte det så hoppas jag iallafall att man kommer att spela en fullblodad vit amerikan, det känns som att det är dags för det nu.

Du har helt rätt i det du säger, killen i bilen ser ju lite kraftigare ut också...

Jag hade nog velat spela som Niko om jag ska vara ärlig, tycker personligen att Tommy och CJ är jävligt tråkiga karaktärer
Men är det inte bekräftat av rockstar att protagonisten i detta fallet som är den äldre vita herren heter "Albert de Silva"? Isf så spelar man ju inte en fullblodad amerikan utan snarare en latino.
2012-10-03, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PurplePenguin

Ingen officiell källa. Lite källkritik ffs!
2012-10-03, 22:44
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Men är det inte bekräftat av rockstar att protagonisten i detta fallet som är den äldre vita herren heter "Albert de Silva"? Isf så spelar man ju inte en fullblodad amerikan utan snarare en latino.

Vad jag vet så är det bara bara ett rykte, vart det ryktet kom ifrån och hur de fick fram namnet eller om det är bekräftat av Rockstar vet jag faktiskt inte.
Jag tror att många precis som jag nästan antar att det är den äldre vita herren då han syns som första tydliga person i trailer samt att det känns troligt att det är han som pratar.

Men du säger att han är latino, vad får dig att tro det?
Jag tycker då han ser amerikansk ut
Senast redigerad av Reggaeman 2012-10-03 kl. 22:47.
2012-10-03, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni

Nej inte bekräftat på något vis, dom har inte sagt ett pip om protagonisten. Man får titta på trailern och bilderna och sen spekulera bäst man vill. Egentligen har Rockstar inte sagt mycket om detta spel alls. Dom har talat om vart spelet utspelar sig och att det är stort.
2012-10-03, 23:47
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Vad jag vet så är det bara bara ett rykte, vart det ryktet kom ifrån och hur de fick fram namnet eller om det är bekräftat av Rockstar vet jag faktiskt inte.
Jag tror att många precis som jag nästan antar att det är den äldre vita herren då han syns som första tydliga person i trailer samt att det känns troligt att det är han som pratar.

Men du säger att han är latino, vad får dig att tro det?
Jag tycker då han ser amerikansk ut
Jaha okej nej jag visste inte om det var ett rykte eller något som rockstar själva sagt. Det som fick mig att tro att han är latino var namnet "Albert da Silva" vilket inte låter så amerikanskt. Men lugna dig vill inte att du ska spåra ut för detta min vän.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in