Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Jag hade missbrukat det så mycket tror jag. Hade verkligen velat ha det med i V.
Haha det är sant det du säger, det har gått fyra år och jag missbrukar fortfarande slowmotionknappen när man kör bil i Gta IV
Så jävla roligt att köra på någon/något i slowmotion och se det sakta flyga åt fanders
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Väldigt bra exempel, det där med RDR. Gillade verkligen John Marston som karaktär, så man blev ju inte nöjd med slutet där han dör och man tvingas spela som hans son. Man får inte samma känsla. Just därför vill jag inte spela som två karaktärer i GTA V.
Det enda som skulle ändra min inställning till detta är att om man får spela som en gammling. Bort med honom fort som fan och in med en yngre kille.
Varför är alla emot att spela en äldre herre?
Jag gillar idén och efter ett par timmars spelande så kommer man säkert inte ens märka av att han är lite äldre även om det skulle se konstigt ut att cykla runt på en bmx med en ~50-årig gubbe
Jag skulle gärna spela som den äldre snubben i trailern, om inte det så hoppas jag iallafall att man kommer att spela en fullblodad vit amerikan, det känns som att det är dags för det nu.
Citat:
Ursprungligen postat av PsycholicRave
Enligt bilden så verkar det ju dock inte vara samma neger i alla tre fallen, de två i bilarna ser inte ut att ha några tatueringar alls, han som jagas med helikopter har ju över hela armarna vilket borde synas i åtminstone den ena av bilderna där han sitter i bilen.
Men om det ska vara de två så tror jag nog att jag föredrar tvärtom, at den äldre t.ex. är boss för gänget, och man börjar spela som honom. Sedan blir han tagen och man spelar istället som negern och jobbar sig uppåt för att ta över platsen som boss

Du har helt rätt i det du säger, killen i bilen ser ju lite kraftigare ut också...
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Klart vi ska hoppas men var inte så jävla säker!
Om en tidigare karaktär kunde komma tillbaka kanske som DLC eller typ Extra, vem hade DU velat spela som då?
Jag hade nog velat spela som Niko om jag ska vara ärlig, tycker personligen att Tommy och CJ är jävligt tråkiga karaktärer