2011-01-07, 09:53
Medlem
Bricabracs avatar
http://www.gtav.net/ En sida som håller koll på senaste "rumors" och nyheter kring nya Gta!
2011-01-07, 09:55
Bannlyst
Korkad fråga för en som vill börja lira, vad ska jag köpa för att kunna spela GTA? Är det Xbox eller Wii eller något annat?

Absolut, Vice City är som Miami vice och man längtar tillbaka till 80-talet med Crockett och tubbs.
2011-01-07, 10:09
Medlem
danneohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4570
Korkad fråga för en som vill börja lira, vad ska jag köpa för att kunna spela GTA? Är det Xbox eller Wii eller något annat?

Absolut, Vice City är som Miami vice och man längtar tillbaka till 80-talet med Crockett och tubbs.

Pc, Xbox eller playstation

Tyckte lost and damned var skit tråkigt, ballad of gay tony var däremot riktigt nice!

Jag har alltid kategoriserat gta spelen i namn och siffror, det känns som att Vice City och San Andreas skiljer sig från exempelvis Gta IV och de andra nummer titulerade spelen (kan inte riktigt definiera hur, bara en personlig tanke/åsikt)

Personligen hoppas jag på att det blir ett nummer spel, älskade verkligen IV
2011-01-07, 10:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av danneoh
Pc, Xbox eller playstation

Tyckte lost and damned var skit tråkigt, ballad of gay tony var däremot riktigt nice!

Jag har alltid kategoriserat gta spelen i namn och siffror, det känns som att Vice City och San Andreas skiljer sig från exempelvis Gta IV och de andra nummer titulerade spelen (kan inte riktigt definiera hur, bara en personlig tanke/åsikt)

Personligen hoppas jag på att det blir ett nummer spel, älskade verkligen IV

Trodde Wii var det bästa numera?
2011-01-07, 10:37
Medlem
lazerlizas avatar
Finns redan tråd om detta:
https://www.flashback.org/t936554
2011-01-07, 10:42
Medlem
Jag hoppas att det nya GTA blir liknande IV, men med bättre bilar. Jag har moddat de flesta bilarna nu, men original går en Comet i 50km/h känns det som... Jag skulle tycka det var väldigt kul om bilarna deformerades mer verklighetstroget också.
Jag gillar att cruisa runt i en Infernus på 40 ton som går i 400 och har en bromssträcka på 20 meter. Fast det är lite för lite att göra på spelet och att hitta alla duvor utan hjälp är inte så lätt.
2011-01-07, 10:59
Medlem
danneohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4570
Trodde Wii var det bästa numera?

Beror ju såklart på vem du frågar men fyfan vad tråkigt att spela GTA på wii, skulle ju förstöra allt.. Om det ens finns till Wii?
2011-01-07, 11:12
Medlem
Ehmyls avatar
Åh! Jag hade fan glömt hur mycket jag älskade VC tills ni påminde mig.
Har spelat GTA IV en del, men jag gillade inte det så mycket... dock var TBOGT jävligt bra, önskar bara att de hade en längre story. Ni som klagar på Liberty City har nog inte spelat det så mycket... Jag hittar alltid nya grejer och de nya vapnen man fick i TBOGT(shotgun med explosiv ammo, helikopter med oändligt med missiler osv) öppnar möjligheterna, haha. Men visst, det saknas många grejer från förra GTA-spela såsom att kunna cykla, styrketräna, köra flygplan, pimpa sin bil osv osv...

Men ni har helt rätt, finns inget jag hellre vill se än ett nytt GTA i Vice City, med utökade möjligheter och modern grafik!
2011-01-07, 11:20
Medlem
Jag hoppas innerligt på att de har lite fin landsbygd som de har i Red Dead Redemption, fast självklart geografiskt översatt till 2010-talet. GTA IV var fantastiskt men tyvärr för mycket betong.
2011-01-07, 11:20
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100g
Kommer till hösten.
http://www.videogamesblogger.com/2008/04/14/grand-theft-auto-5-release-date-expected-in-fall-2010.htm

En flygbiljett till San Andreas, i Niko Bellics namn. Jag skulle gärna spela vidare med Niko!
2011-01-07, 11:24
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Jag vill se en remake på San Andreas som är det bästa GTA hittils. Jag håller tvärtemot många andra Vice City som det sämsta av spelen, klarade inte av neonfärgerna och miljöerna var det ingen variation på alls III gillade jag skarpt men inte IV.
2011-01-07, 11:26
Medlem
Har inte typ "Balled of gay Tony" kommit ut? Jag tror att jag har sätt den i affärer...
Annars kan ni som har svårt att vänta spela lite "Maffia II"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in