2010-12-20, 11:42
Medlem
Medves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qu4dro
Ja, det var jätte kul att leka gangster
Fanns det inte någon bild på gta iv fodralet var det stod "Next stop San Andreas" ?

Står inget sånt har tittat.

Tycker inte det behövs barn visst det är mer realistikt men spelet skulle få sjävla mycket skit av alla pk folk.
2010-12-23, 22:43
Medlem
perelis avatar
En blandning av GTA, The Sims och Gran Turismo hade vart jävligt najs

Våldet från GTA, valmöjligheterna från The Sims och fordonsfysiken från Gran Turismo
2011-01-02, 00:32
Medlem
CommonKnowledges avatar
GTA Europe vill jag se.. Där man under spelet besöker städer som London, Moskva och Rom för att ta över den undre världen.
2011-01-02, 15:32
Medlem
pettaofcs avatar
Hoppas på fler än en stad. På san andreas var det ju epic att sno en traktor från en lantis o lyssna på countrymusik.
2011-01-02, 22:38
Medlem
lazerlizas avatar
Nu måste dem ju snart ta och hosta fram lite information innan alla har glömt av att serien finns överhuvudtaget. Så här lång tid har det väl aldrig gått mellan GTA-lanseringarna?
2011-01-05, 23:03
Medlem
Vill ha ett nytt GTA:SA som är mycket bättre än GTA IV. Saknar verkligen Los Angeles atmosfären!
2011-01-06, 00:04
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Tycker GTA spelen måste ta ut svängarna lite mera. Jag har två förslag:

A: GTA i Japan, du slåss för att bli ledare för yakuzan.

B: GTA Stone-age. GTA i medeltiden, du kan sno andras hästar ta korn från andras åkrar, ditt mål är att bli kung.
2011-01-06, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Tycker GTA spelen måste ta ut svängarna lite mera. Jag har två förslag:

A: GTA i Japan, du slåss för att bli ledare för yakuzan.

B: GTA Stone-age. GTA i medeltiden, du kan sno andras hästar ta korn från andras åkrar, ditt mål är att bli kung.

Red Dead Redemption är ju relativt nära ditt B; för övrigt ett underbart spel som slår alla GTA med hästlängder imo. Och då ska tilläggas att det jag älskade mest med GTA var att köra bil

Citat:
Ursprungligen postat av lazerliza
Nu måste dem ju snart ta och hosta fram lite information innan alla har glömt av att serien finns överhuvudtaget. Så här lång tid har det väl aldrig gått mellan GTA-lanseringarna?

Beror förmodligen på Red Dead Redemption, Rockstar North som var med och utvecklade GTA har jobbat på det.
2011-01-06, 07:40
Medlem
Abughosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettaofc
Hoppas på fler än en stad. På san andreas var det ju epic att sno en traktor från en lantis o lyssna på countrymusik.

Medan jag åkte runt och dödade medlemmar i Ballas så åkte du runt med en traktor? HAHA!
2011-01-07, 01:16
Bannlyst
När fan kommer nya GTA?

När fan kommer nya GTA?
2011-01-07, 01:18
Medlem
PostWhores avatar
Vilken?
Eller menar du när RockStar släpper ett nytt?
2011-01-07, 01:19
Medlem
creteks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaosna
När fan kommer nya GTA?

Haha wtf, skulle skapa en tråd om detta men sedan gick jag för o pissa och sedan när jag var tillbaks vips :P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in