Citat:
Ursprungligen postat av Juicy J
Jag har inte lusläst varenda sida senaste tiden men vafan vill inte låta otrevlig men HÅLL KÄFTEN allihopa. Som sagt ingen otrevlig ton i det bara irritation på såna dumma spekulationer som hade fått en neandertalare att börja prata ren svenska bara för att förklara hur löjligt allt låter.
Det är 0% och jag säger det igen 0% chans att det släpps till PS4 eller Xbox 720.
Hur länge har ni varit gamers egentligen? Är ni så jäkla retarderade att ni inte fattar hur spelvärlden fungerar efter alla år ni spelat? Herrejävlar säger jag vilka spekulationer. Sony är fortfarande i utvecklingsfasen vilket innebär att det är fullkomligt OMÖJLIGT för Rockstar att dem har suttit och utvecklat ett spel i 3 år för en konsoll som nyligen blev annonserad.
Jag vet att spelet ser skitfint ut med grafiken och ytan på staden är ju kolossal (stavning?) så man blir tveksam på hur bra det flyter på ps3 och 360. Men tror ni verkligen att bilderna vi sett hittils är från någon av dem. Självklart är det pc bilder med högsta jävla upplösningen för att det ska se så fint ut som möjligt.
Missuppfatta mig inte. Spelet kommer se lite sämre ut än på bilderna på men inte till den nivån att man sitter första dagen framför tvn och börjar lipa.
Så snälla lugna er med PS4 och 720. Det är tom sagt att PS4 ska klara av 4k upplösning så det är lång tid framöver. Tidigast 2013 tror jag dem blir annonserade med spec, bilder osv.
Källa: Mig själv som 20 års erfarenhet av gaming och spelmarknadsundersökning.
microsoft sa att konsollen kommer hålla i sex år, 2006-2012, nu är det snart 2013. KLART DET FINNS EN CHANS ATT DET KOMMER HÄNDA, säg istället att det är orimligt då.