2012-10-01, 21:15
Medlem
rockandrollas avatar
Verkar som vi får vänta till 25/3
2012-10-01, 21:40
Medlem
Det är kul att läsa igenom tråden och se alla datum som spelet ska släppas och alla "enligt min kompis" kommentarer. Det roliga är att Rockstar är jävligt vattentäta och läcker sällan eller aldrig ut info, så jag förstår inte varför folk fortfarande läser alla jävla rykten?

Ang info så "A few weeks or so" skrevs alltså för 6 veckor sedan.

A few weeks = 3-6 veckor.
Or so = mer än 6 veckor.

Förmodligen får vi info denna vecka eller nästa, men kan dröja ännu längre.
2012-10-01, 22:14
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Det är kul att läsa igenom tråden och se alla datum som spelet ska släppas och alla "enligt min kompis" kommentarer. Det roliga är att Rockstar är jävligt vattentäta och läcker sällan eller aldrig ut info, så jag förstår inte varför folk fortfarande läser alla jävla rykten?

Or so = mer än 6 veckor.

Att läsa alla rykten är ju inget som skadar, däremot är det redigt irriterande att folk verkligen tror på dessa rykten till 100% och lägger ut det i den här tråden med: "Gta V kommer garanterat inte att släppas förrän 23 mars 2034, det står på den här hemsidan weknoweverythingaboutgtav.com "

Med tanke på att det endast är en månad kvar tills det har gått exakt ett år sen vi fick första trailern så säger min magkänsla för tillfället att vi kommer att få nästa trailer 2:a November 2012, om det inte händer något innan dess eller på dagen 2:a November så blir jag riktigt besviken på Rockstar
2012-10-01, 22:31
Medlem
sneakydudes avatar
Jag tror det skulle vara ganska logiskt om vi fick trailern 2:a november, komplett med släppdatum och plattform(ar). Är det nån som orkar ta reda på hur långt det var mellan första gtaIV trailern och släpp? Likaså RDR och Max Payne.
2012-10-01, 22:58
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Jag tror det skulle vara ganska logiskt om vi fick trailern 2:a november, komplett med släppdatum och plattform(ar). Är det nån som orkar ta reda på hur långt det var mellan första gtaIV trailern och släpp? Likaså RDR och Max Payne.

Första Gta IV Trailern 29:e Mars 2007
Gta IV släpptes 29:e April 2008

Första Red Dead Redemption Trailern 6:e Maj 2009
Red Dead Redemption släpptes 21:a Maj 2010

Första Max Payne 3 Trailern 14:e September 2011
Max Payen 3 släpptes 1:a Juni 2012 (Europa)

Källor: Rockstars officiella Youtubekanal samt Wikipedia.
Senast redigerad av Reggaeman 2012-10-01 kl. 23:08.
2012-10-02, 00:23
Medlem
Rabbadabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD

Or so = mer än 6 veckor.

Precis, "a few weeks or so" är nästintill så diffust det kan bli. Så typiskt Rockstar. Kan vara allt ifrån veckan efter uttalandet till om hundra år egentligen.
Börjar mer och mer tro att vi får något stort i samband med årsdagen av första trailern, 2 november alltså. Då i form av en ny trailer, och innan dess får vi ett gäng bilder.

Lite skriven information hade suttit fint, och framför allt ett preliminärt releasedatum. Så att man kan vara ute i god tid med att söka semester denna stora dag och en vecka framåt
2012-10-02, 00:50
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab
Precis, "a few weeks or so" är nästintill så diffust det kan bli. Så typiskt Rockstar. Kan vara allt ifrån veckan efter uttalandet till om hundra år egentligen.
Börjar mer och mer tro att vi får något stort i samband med årsdagen av första trailern, 2 november alltså. Då i form av en ny trailer, och innan dess får vi ett gäng bilder.

Lite skriven information hade suttit fint, och framför allt ett preliminärt releasedatum. Så att man kan vara ute i god tid med att söka semester denna stora dag och en vecka framåt

Börjar ju bli mer och mer troligt att så är fallet, om det nu blir så så hoppas jag fan att Rockstar släpper lite mer information i ett jämt flöde efter det för hittills har jag bara blivit trött på det och anser inte att det är ett bra sätt att marknadsföra ett spel.
Jag blir mer hypad över ett spel om jag får se nya information/bilder/klipp tex varje månad/varannan vecka.
Senast redigerad av Reggaeman 2012-10-02 kl. 00:53.
2012-10-02, 00:59
Medlem
Rabbadabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Börjar ju bli mer och mer troligt att så är fallet, om det nu blir så så hoppas jag fan att Rockstar släpper lite mer information i ett jämt flöde efter det för hittills har jag bara blivit trött på det och anser inte att det är ett bra sätt att marknadsföra ett spel, jag blir mer hypad över ett spel om jag får se nya information/bilder/klipp tex varje månad/varannan vecka.

Ja, visst är det så. Vi kommer få mer och mer information ju närmre det lider så att säga, det är en sak som är säker. Förmodligen kommer det lossna rejält efter nästa trailer, men det trodde jag även när de tio bilderna kom under kort tid för ett par veckor sedan.

Fast snart känns det verkligen som att de kommer börja sin stora reklamkampanj och ge oss det vi vill ha. I den bästa av världar har vi GTA V i näven absolut tidigast till våren, men tror tyvärr att vi inte kommer få det förrän sensommaren/hösten.
2012-10-02, 01:00
Medlem
Verkar ju som att Rockstars senaste spel har släppts ett år efter första trailern, ska vi hoppas på detta i november?
2012-10-02, 01:03
Medlem
Rabbadabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Verkar ju som att Rockstars senaste spel har släppts ett år efter första trailern, ska vi hoppas på detta i november?

Det tror jag inte, med tanke på hur lite information vi fått hittils. Men vem vet, R* kanske chockar och bara släpper det med en veckas förvarning? Vilken uppståndelse det hade blivit!
2012-10-02, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

Första Max Payne 3 Trailern 14:e September 2011
Max Payen 3 släpptes 1:a Juni 2012 (Europa)

Källor: Rockstars officiella Youtubekanal samt Wikipedia.

Första Max Payne 3 teaser trailern kom dock redan i mars 2009 med release winter 2009.

http://www.youtube.com/watch?v=-_6_XrZ3KzM
Senast redigerad av fantomsmurfen 2012-10-02 kl. 07:42.
2012-10-02, 14:09
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Första Max Payne 3 teaser trailern kom dock redan i mars 2009 med release winter 2009.

http://www.youtube.com/watch?v=-_6_XrZ3KzM

Jo men det var ju ingen riktig trailer, bara en bild på hur han såg ut med en röst som pratade i 10 sekunder...

Klippet "Max Payne 3 - First Trailer" på Rockstargames egen Youtubekanal säger 14: September 2011 och Teasern du pratar om finns inte ens med på deras egna kanal, förmodligen för att det inte ens var en riktig trailer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in