2012-09-27, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av acerblazerlol
gaaah vad sega, hoppas det ni länkade stämmer!!
tror jag ska dra igång gta iv och flumma runt lite..

Ska jag köpa gta v till dator eller ps3?

tror min dator kan klara det utan större problem men gta känns som något som bör spelas på ps3, jag har aldrig spelat gta på dator förr...
Tycker till ps4 eller XBOX 720.
2012-09-27, 20:21
Medlem
Citat:
gaaah vad sega, hoppas det ni länkade stämmer!!
tror jag ska dra igång gta iv och flumma runt lite..

Ska jag köpa gta v till dator eller ps3?

tror min dator kan klara det utan större problem men gta känns som något som bör spelas på ps3, jag har aldrig spelat gta på dator förr...

Till dator givetvis, allt är bättre där, sen om du vill spela med controller så kan du ju köpa typ en Xbox controller.
2012-09-27, 20:59
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Till dator givetvis, allt är bättre där, sen om du vill spela med controller så kan du ju köpa typ en Xbox controller.
Hade jag haft en dator hade jag kört med Ps3 kontroll till den!

Vad skulle ni tycka om ett skiing resort?

MvH
2012-09-27, 21:14
Medlem
acerblazerlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Hade jag haft en dator hade jag kört med Ps3 kontroll till den!

Vad skulle ni tycka om ett skiing resort?

MvH
skidor, visst... men då ska det gå att köra snöskoter i pudersnön!
2012-09-27, 21:38
Medlem
sneakydudes avatar
Önska er inte för mycket bara. Snart kommer reggaeman och kapar era idéer längs med fotknölarna...
2012-09-27, 21:44
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Tycker till ps4 eller XBOX 720.

Dumt och retarderat att svara ps4 eller Xbox 720 när varken Sony eller Microsoft har sagt att dessa konsoler kommer ut inom snar framtid.

OnT: Nu har det fan varit ett tag sen vi fick de senaste bilderna, kom igen R* för fan ge oss nåt nytt!
Det bör komma snart...
2012-09-27, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Dumt och retarderat att svara ps4 eller Xbox 720 när varken Sony eller Microsoft har sagt att dessa konsoler kommer ut inom snar framtid.

OnT: Nu har det fan varit ett tag sen vi fick de senaste bilderna, kom igen R* för fan ge oss nåt nytt!
Det bör komma snart...
Haha jo, dem ska komma ut under 2013, september-december. GTA V kommer givetvis inte släppas innan det.
2012-09-27, 22:42
Medlem
flukkes avatar
Citat:
Haha jo, dem ska komma ut under 2013, september-december. GTA V kommer givetvis inte släppas innan det.

Det var något nytt!
Källa?
2012-09-27, 23:03
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
skidor, visst... men då ska det gå att köra snöskoter i pudersnön!

Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Önska er inte för mycket bara. Snart kommer reggaeman och kapar era idéer längs med fotknölarna...

Har du något jävla problem med mig så är det du som får sluta läsa i den här tråden och inte jag som måste behöva sluta uttrycka mina åsiker, jag försöker bara vara realistiskt när det kommer till folks önskningar och skriver vad jag tror och tycker om förslagen.

Ta tex förslagen här ovan: Jag skulle tycka att det var sjukt roligt om man kunde åka skidor och snöskoter etc etc men jag tror inte att det kommer att finnas med av den enkla anledningen att det utspelar sig i Los Santos (som bekräftat av Rockstar) dvs Los Angeles och i Los Angeles snöar det extremt sällan (1932 mättes det upp ca 6cm snö vilket är rekord i Los Angeles) och mitt intryck av Rockstar är att dom i sina Gta spel försöker hålla sig någorlunda realistiska och inte blanda in för mycket saker på en gång.

Jag är medveten om att det faktiskt finns skidorter i Los Angeles men min åsikt om det är att om det nu mot förmodan skulle finnas en skidort med i Gta V så skulle vi på något sätt ha fått reda på det vid det här laget, ta tex bergen som man ser i trailern och bilderna där man inte kan se minsta lilla antydan till snö och om du nu ser annorlunda om den saken så får du gärna länka bildbevis.

Citat:
Ursprungligen postat av flukke
Det var något nytt!
Källa?

Håller med, källa på det dvs via deras officiella hemsidor.
2012-09-27, 23:16
Medlem
C0ws avatar
Citat:

Källa, tack.

Jag har förövrigt läst att PS4 och Xbox 720 inte kommer ut innan år 2016, så det du säger är absolut fel. Tro mig, jag vet.
2012-09-27, 23:24
Bannlyst
Finns ingen källa men det är ren logik.
"Ingen lär alltså behöva vara oroliga för att inte kunna spela Grand Theft Auto V till Playstation 3, däremot kommer den kompletta upplevelsen förmodligen att fås till antingen Playstation 4 och/eller Xbox 720 (beroende på vilken av Microsoft och Sony som får ut konsolen först och lyckats slanta upp mest för den dealen).

Kort sagt tror jag att vi redan lever med den åttonde generationens spel just nu. Vi ser dem, vi snackar om dem, vi läser om dem - men vi har inte en aning om att de egentligen hör till en annan era. Framtiden är kort sagt här redan nu."
"Nej, i november 2011 släpptes nämligen Grand Theft Auto V-trailern, och början på en lång trend som fortsatt sedan dess tog sin början. Och då talar jag återigen inte om grafik eller något liknande, utan om hur spel plötsligt utannonseras utan specificerade format. Vi vet idag, drygt 10 månader senare fortfarande inte ens om Grand Theft Auto V kommer att släppas exklusivt till Wii U, om det kommer till PC eller... ja, överhuvudtaget ingenting om premiären."
"Det här hade man kunnat avfärda med att Rockstar ju alltid är hemlighetsfulla, och det var väl också så det mottogs. Att det skulle komma till Playstation 3 och Xbox 360 var ju ändå rätt självklart och månaderna gick. Men sedan hände något i juni. E3 gick av stapeln och Ubisoft charmade spelvärlden med en direkt vanvettigt bra presskonferens som avslutades på de bästa av sätt med en demonstration av Watch Dogs.

Watch Dogs utsågs snabbt till mässans hetaste nya utannonsering och vi fick se rejält med gameplay, vilket är ovanligt med nya utannonseringar. Och det vi fick se gav mersmak. Originellt, ursnyggt och bara allmänt fräscht var vanliga omdömen. En sak fick vi dock inte veta. Format. Vi vet inte vad Watch Dogs ska släppas till."
Det här är kanske inte någon källa utan taget ifrån en artikel hittad på gamereactor. Dock så ligger det i mycket han säger. Nya konsollerna kommmer ju senast vid jul nästa år och jag tror inte att Rockstar kommer släppa GTA iv innan dess ifall dem inte annonserar spelet innan december. Ni får tro vad ni vill, men tyvärr så släpps det till både denna generation och nästa, dock kommer PC spelare få det tufft att spela på max inställningar, även high end (gtx 680 i5 2500 4.2 här).
2012-09-27, 23:27
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Källa, tack.

Jag har förövrigt läst att PS4 och Xbox 720 inte kommer ut innan år 2016, så det du säger är absolut fel. Tro mig, jag vet.

Jag är förvisso inget vidare på att söka efter info om Playstation 4 men går man in på Sonys hemsida och söker på Playstation 4 så får man inte upp ett smack...

På den här sidan däremot så finns det en nedräkning, om den stämmer har jag ingen aning om.

http://www.ps4playstation4.com/ps4-release-date-countdown-begins

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in