Citat:
Ursprungligen postat av acerblazerlol
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Önska er inte för mycket bara. Snart kommer reggaeman och kapar era idéer längs med fotknölarna...
Har du något jävla problem med mig så är det du som får sluta läsa i den här tråden och inte jag som måste behöva sluta uttrycka mina åsiker, jag försöker bara vara realistiskt när det kommer till folks önskningar och skriver vad jag tror och tycker om förslagen.
Ta tex förslagen här ovan: Jag skulle tycka att det var sjukt roligt om man kunde åka skidor och snöskoter etc etc men jag tror inte att det kommer att finnas med av den enkla anledningen att det utspelar sig i Los Santos (som bekräftat av Rockstar) dvs Los Angeles och i Los Angeles snöar det extremt sällan (1932 mättes det upp ca 6cm snö vilket är rekord i Los Angeles) och mitt intryck av Rockstar är att dom i sina Gta spel försöker hålla sig någorlunda realistiska och inte blanda in för mycket saker på en gång.
Jag är medveten om att det faktiskt finns skidorter i Los Angeles men min åsikt om det är att om det nu mot förmodan skulle finnas en skidort med i Gta V så skulle vi på något sätt ha fått reda på det vid det här laget, ta tex bergen som man ser i trailern och bilderna där man inte kan se minsta lilla antydan till snö och om du nu ser annorlunda om den saken så får du gärna länka bildbevis.
Citat:
Ursprungligen postat av flukke
Det var något nytt!
Källa?
Håller med, källa på det dvs via deras officiella hemsidor.